Kwark - Prijs, eiwit verhouding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark - Prijs, eiwit verhouding

Hallo,

Mij lijkt het wel leuk om te kijken welke soort kwark jullie eten, wat de prijs is en hoeveel eiwit erin zit.

Ik eet zelf kwark van de Aldi, kost 0,65 cent en heeft 8,9 gram eiwit per 100 gram.

Jan Linders, 8,8gr eiwit per 100 gram en kost volgens mij ook 65 cent
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik eet die van AH, magere franse, 72 cent, 9gr eiwit per 100 gram en vind hem erg lekker.

De biogarde heb 10gr per 100 gram maar die vind ik echt smerig!

Comment

Biogarde kwark , 20 gram per 100 gram.

Vond hem de eerste paar keer niet echt lekker maar inmiddels is het smullen.
        Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
          Biogarde kwark , 20 gram per 100 gram.

Vond hem de eerste paar keer niet echt lekker maar inmiddels is het smullen.
          Hoe duur is zo'n unit? 20gram per 100gram is wel heel erg veul

Comment

Dat geloof ik eigenlijk niet, biogarde van de AH? Dan is het bijna kaas
            Lid van de 200 club

Comment

Verschilt een beetje. Aangezien ik het blender met een paar aardbeitjes of een half banaantje en wat stevia scheelt het qua smaak niet. Dus vaak koop ik die crap-ass Konings of hoe heet t. Die van de Lidl is ook goed te doen trouwens.

Naturel is die bio van de AH het lekkerst imo.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Jumbo Magere milde franse kwark 0,65 ct en als ik mij niet vergis zit er 9,5 gr eiwit per 100 gram.
                Ging vandaag 1 kilo sperziebonen kopen bij de Lidl en kocht ook een paar bakken kwark: 0,61 ct en 8,8 gr eiwit per 100 gr...
                " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Verschilt een beetje. Aangezien ik het blender met een paar aardbeitjes of een half banaantje en wat stevia scheelt het qua smaak niet. Dus vaak koop ik die crap-ass Konings of hoe heet t. Die van de Lidl is ook goed te doen trouwens.

Naturel is die bio van de AH het lekkerst imo.
                  Konings heb ik ook. Die smaakt echt niet lekker maarja.. gewoon even flink doorscheppen

Comment

Jumbo Magere milde franse kwark 0,65 ct en als ik mij niet vergis zit er 9,5 gr eiwit per 100 gram.
                    Ging vandaag naar de Lidl voor sperziebonen, kip en vis en kocht meteen ook een paar bakken kwark: 0,61 ct en 8,8 gr eiwit per 100 gr...
                    " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                      Konings heb ik ook. Die smaakt echt niet lekker maarja.. gewoon even flink doorscheppen
                      Yep, die is smerig die eet ik ook meestal. Maar andere vind ik ook ranzig, dus het maakt allemaal niet uit.
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

DIe van jumbo is zo fucking vies.

Ik heb altijd de zaanse hoeve, in die vierkante bakken.

Comment

Ohja, ik dacht 65 cent, 500 gram, en 9gram eiwit per 100gram.

Comment

12gr per 100gr van de duitse Aldi heb ik, kost 65vr voor 500gr.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

zaanse hoeve, 8,5g per 100 g en is echt lekker, wel iets duurder, 1 euro per 500g.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X