Advies voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat je al wat lager bent gegaan in calorieën is al goed en voornamelijk dat je iets minder koolhydraten en iets meer vetten. lijkt me wijze keuze.
    ik ben ook altijd ongeduldig met nieuwe schema maar het heeft toch echt tijd nodig voor resultaten.
    ik zou voorstellen om niet nog lager in calorien te gaan en als je echt wilt dan lager in koolhydraten.
    betere voorstel zou zijn aangezien je 5 dagen traint om elke keer cardio na je krachttraining te doen (30 min). succes en hou ons op de hoogte van de resultaten

Comment

Lager in calorieen

Originally posted by aktito View Post
      Ziet er prima uit, zou zelf iets in de eiwitten snijden om een deficit van ~700 creeren- maar dat is eigen voorkeur, kh zitten naar mijn idee laag zat en vetten hou je netjes gemiddeld.
      Ohja en van je dag D5 ben ik (in de cut) geen voorstander van, zou zelf gewoon weer met D1 beginnen.
      Een stap die ik nog wel kan zetten is het verlagen van de calorieen op niet trainingsdagen, dan ga ik wat lager in k en h zitten. Is wel een goede tip.
      -- 37 jaar, 193 lengte, 98 kilo, 18% --
      -- Van 26,7%--> 21%. --> 18% --
      ----- volgende doelstelling: 15%. -----

Comment

30 minuten cardio

Originally posted by sabosabo View Post
        dat je al wat lager bent gegaan in calorieën is al goed en voornamelijk dat je iets minder koolhydraten en iets meer vetten. lijkt me wijze keuze.
        ik ben ook altijd ongeduldig met nieuwe schema maar het heeft toch echt tijd nodig voor resultaten.
        ik zou voorstellen om niet nog lager in calorien te gaan en als je echt wilt dan lager in koolhydraten.
        betere voorstel zou zijn aangezien je 5 dagen traint om elke keer cardio na je krachttraining te doen (30 min). succes en hou ons op de hoogte van de resultaten
        Ik heb het gevoel wel dat ik meer cardio moet doen, echter worden mijn trainingssessies dan ongeveer twee uur lang, dat is echt te lang voor mij. Zou je dan beter geen warmingup doen en een langere cooling down/cardio?

Comment

Originally posted by Benken View Post
          Ik heb het gevoel wel dat ik meer cardio moet doen, echter worden mijn trainingssessies dan ongeveer twee uur lang, dat is echt te lang voor mij. Zou je dan beter geen warmingup doen en een langere cooling down/cardio?
          aangezien je 5 dagen traint dan zou je ook 2 keer per week dezelfde spieren kunnen pakken?? ik heb gespierde benen+blessure gevoelige schouders en wil de juiste proporties dus deze spiergroep train ik 1 *wk. rest traint ik 2 keer per week maar wel 2 dagen tussen dus:
          ma + do : borst + triceps
          di + vri :rug biceps
          woe :benen +schouders + buik
          elke spiergroep doe ik 4 verschillende oefeningen per keer en ene keer=vast apparaten en andere keer losse gewichten. om optimaal mogelijk gehele spier goed aan te pakken. dus circa 45 min krachttraining en daarna 30 min cardio.
          je moet wel efficiënt en mss rust je te lang tussen de sets?
          dus het hoeft niet lang te duren. mijn ervaring (endo) is dat ik cardio moet doen en HEEL goed op koolhydraten letten. wereld is niet eerlijk verdeeld

Comment

Update

Hier even een update, na twee en een halve week nieuw voedingsschema. ik ben wat gewicht aangekomen, 1,5 kilo, waarvan wat vocht. Vetpercentage is gestegen tot 22%....... Ik gebruik standard en geen atletisch instelling.

Ik heb al langer het gevoel dat er iets niet klopt met dat ding, ik ben namelijk van maat 36 naar maat 33. Ik oog droger en heb weer wat spierballen, mailboobs zijn veeeel minder, spieren komen tevoorschijn.

Mijn vriendin heeft vandaag een weegschaal gekocht en die heeft 5 instellingen, naar de mate waarop je traint. Vanavond eens op gaan staan en nu geeft deze 's avonds 18% aan. Dat er verschil tussen apparaten zit snap ik, maar 4% afwijking?

Iemand een idee hoe dit kan?

Ik heb verder geen veranderingen aangebracht in schema's, wil eerst effect van voeding zien en dan eventueel verder kijken. Einde van het jaar weer eens kijken wat we kunnen aanpassen.

Comment

Die weegschalen zijn berucht om hun onnauwkeurigheid als het aankomt om het weergeven van vetpercentage. Daarom is het verstandiger om af te gaan op wat je in de spiegel ziet, of wat je meet met een meetlint.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X