pindakaas/kaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pindakaas/kaas

mischien een stommen vraag ma ik was een filmpje aan het kijken en daar zijden ze dat kaas en pindakaas goed voedsel is om te bulken ik heb op google gekeken ma kon niks vinden dus weet iemand hier iets van?

Op heel het internet gezocht en toch niks gevonden? Dat is knap

Prima bulkproducten om op je vraag terug te komen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by jothie View Post
      mischien een stommen vraag ma ik was een filmpje aan het kijken en daar zijden ze dat kaas en pindakaas goed voedsel is om te bulken ik heb op google gekeken ma kon niks vinden dus weet iemand hier iets van?
      MisSchien, stomme (zonder n), zeiden (ipv zijden).
      De rest helpt je verder

Comment

Ik vind het ook prima producten om mee te bulken ik ben in 2 weken tijd een halve kilo aangekomen door 2 extra sneetjes brood met kaas te eten.

Comment

pindakaas kan wel, niet teveel zou ik doen.
          kaas is in mijn bulk een not done.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Wat is er mis met kaas dan GIP?

Comment

Ik neem in mij cut zelfs nog kaas, wel 10+ van slankie

32gram eiwitten
              0,4gram kh
              6,4gram vet
              800mg natrium
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

waarom pindakaas niet teveel ?? ik neem dat momenteel gewoon in mijn bulk
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik ben ook geen voorstander van kaas, maar is meer persoonlijk, pindakaas is veel kcal dus kan best maar met niet teveel wordt denk.bedoelt dat je snel bv 1000 ipv 500 kcal zit.
                  Verder was het geen stomme vrasg, zie maar aan de wedervragen.
                  Stop eens met dat gejank om taalvouten.
                  Vind je het een onzinvraag reageer dan niet, zo komen er nooit nieuwe leden bij.

Comment

Omdat er miss veel vetten zitten in pindakaas.

Comment

pindakaas kun je heus wel elke dag eten, alleen al teveel pindakaas is ook weer niet goed.
                      aan pindakaas is vaak suiker toegevoegd (tuurlijk mieren neukerij) maargoed ik ben geen voorstander van suiker, ik neem ook wel eens wat pindakaas in een bulk, soms wel hele eetlepels alleen van die fout heb ik geleerd voor mij gewoon normaal tot weinig pindakaas dagelijks, iig niet bergen.

en kaas tsjaa je kunt 't nemen de smeerkaas 10+ gewoon voor de smaak een laagje op je volkoren boterham met een plak kipfilet, en hier geldt ook weer, je kunt dagelijks wel 1 tot 2 plakjes nemen voor de smaak maar als het hele pakken worden kun je de kcals beter van een andere voedingsbron gebruiken.

Comment

Originally posted by NvdK View Post
                        MisSchien, stomme (zonder n), zeiden (ipv zijden).
                        De rest helpt je verder
                        Je vergeet zelf om een punt te zetten achter je laatste zin. We zijn hier om elkaar niet helpen, niet om elkaar op correct taalgebruik te wijzen.

OT: Pindakaas zit vol goede vetten. Eet het zelf ook vaak. Van kaas heb ik geen van kaas gegeten () dus daar kan ik niks over zeggen.
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

mijn mening na wat ik heb geleerd het afgelopen jaar is dat een voedingschema in een clean bulk overbodig is, waarom per se jezelf alles onthouden in een bulk? waarom alles droog eten? waarom elke keer hetzelfde eten? waarom weinig cardio? ik ben van mening dat een hard gainer wel een voedingschema in de bulk moet handteren maar een endo/meso hoeft dat dus echt niet.
                          gewoon 6x op een dag iets van 30-40gr eiwitten tot je nemen per maaltijd in de bulk en de rest gewoon uit schoon voedsel/gezond voedsel en als je trek hebt meteen een extra portie eten, cardio 3/4x p/week en korte trainingen.
                          elke 2 weken fotos maken op dezelfde plaats en tijdstip dan kun je aan de hand daarvan wat meer cardio doen of nog wat schoner/minder eten.

dus gezond eten en gewoon trainen met cardio, altijd verse producten dan zit je altijd goed.

en als je dan een cut doet wel weer strict.
                          Last edited by gain is pain; 19-11-2012, 14:34.

Comment

Mooi gezegd GIP

Comment

Ik ben het niet eens met dat er veel suiker in pindakaas zit, dat hangt vooral af van welke je haalt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X