mischien een stommen vraag ma ik was een filmpje aan het kijken en daar zijden ze dat kaas en pindakaas goed voedsel is om te bulken ik heb op google gekeken ma kon niks vinden dus weet iemand hier iets van?
pindakaas/kaas
Collapse
X
-
Originally posted by jothie View Postmischien een stommen vraag ma ik was een filmpje aan het kijken en daar zijden ze dat kaas en pindakaas goed voedsel is om te bulken ik heb op google gekeken ma kon niks vinden dus weet iemand hier iets van?
De rest helpt je verder
Comment
-
waarom pindakaas niet teveel ?? ik neem dat momenteel gewoon in mijn bulkIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Ik ben ook geen voorstander van kaas, maar is meer persoonlijk, pindakaas is veel kcal dus kan best maar met niet teveel wordt denk.bedoelt dat je snel bv 1000 ipv 500 kcal zit.
Verder was het geen stomme vrasg, zie maar aan de wedervragen.
Stop eens met dat gejank om taalvouten.
Vind je het een onzinvraag reageer dan niet, zo komen er nooit nieuwe leden bij.
Comment
-
pindakaas kun je heus wel elke dag eten, alleen al teveel pindakaas is ook weer niet goed.
aan pindakaas is vaak suiker toegevoegd (tuurlijk mieren neukerij) maargoed ik ben geen voorstander van suiker, ik neem ook wel eens wat pindakaas in een bulk, soms wel hele eetlepels alleen van die fout heb ik geleerd voor mij gewoon normaal tot weinig pindakaas dagelijks, iig niet bergen.
en kaas tsjaa je kunt 't nemen de smeerkaas 10+ gewoon voor de smaak een laagje op je volkoren boterham met een plak kipfilet, en hier geldt ook weer, je kunt dagelijks wel 1 tot 2 plakjes nemen voor de smaak maar als het hele pakken worden kun je de kcals beter van een andere voedingsbron gebruiken.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by NvdK View PostMisSchien, stomme (zonder n), zeiden (ipv zijden).
De rest helpt je verder
OT: Pindakaas zit vol goede vetten. Eet het zelf ook vaak. Van kaas heb ik geen van kaas gegeten () dus daar kan ik niks over zeggen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
mijn mening na wat ik heb geleerd het afgelopen jaar is dat een voedingschema in een clean bulk overbodig is, waarom per se jezelf alles onthouden in een bulk? waarom alles droog eten? waarom elke keer hetzelfde eten? waarom weinig cardio? ik ben van mening dat een hard gainer wel een voedingschema in de bulk moet handteren maar een endo/meso hoeft dat dus echt niet.
gewoon 6x op een dag iets van 30-40gr eiwitten tot je nemen per maaltijd in de bulk en de rest gewoon uit schoon voedsel/gezond voedsel en als je trek hebt meteen een extra portie eten, cardio 3/4x p/week en korte trainingen.
elke 2 weken fotos maken op dezelfde plaats en tijdstip dan kun je aan de hand daarvan wat meer cardio doen of nog wat schoner/minder eten.
dus gezond eten en gewoon trainen met cardio, altijd verse producten dan zit je altijd goed.
en als je dan een cut doet wel weer strict.Last edited by gain is pain; 19-11-2012, 14:34.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment