Hallo,
Ik speur al tijden het internet af en vraag mensen bij mij in sportschool de hemd van het lijf hoe ik mijn voeding kan verbeteren.
Ik vind dit super moeilijk en krijg het maar niet voor elkaar!
(Dit komt ook omdat ik heel slecht aankom, heb ik altijd allast van gehad.)
Dit aangezien ik de hele dag naar school ga op de maandag en de rest van de week heb ik vroege of late diensten.
Een vast eet patroon is dus heel lastig in mijn geval.
Als ik maandags naar school ga of als ik een vroege dienst heb is mijn voeding bijna het zelfde plus dat ik beide keren savonds train.
Heb ik een late dienst is mijn voeding schema anders, ook aangezien ik dan sochtends train.
Ik post wat ik eet op mijn schooldag en wat ik eet als ik een late dienst heb.
Stats: 195CM - 97KG - 15%BF
Doel: Bulken.
( Ik gebruik het trainingschema van Falstyr, veel gevraagd 4 dagen schema. )
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik weet het echt allemaal niet meer want ik hoor/lees soms de dingen waar ik dan niks meer van begrijp en de één zegt weer wat anders dan de ander.
Groeten!
Ik speur al tijden het internet af en vraag mensen bij mij in sportschool de hemd van het lijf hoe ik mijn voeding kan verbeteren.
Ik vind dit super moeilijk en krijg het maar niet voor elkaar!
(Dit komt ook omdat ik heel slecht aankom, heb ik altijd allast van gehad.)
Dit aangezien ik de hele dag naar school ga op de maandag en de rest van de week heb ik vroege of late diensten.
Een vast eet patroon is dus heel lastig in mijn geval.
Als ik maandags naar school ga of als ik een vroege dienst heb is mijn voeding bijna het zelfde plus dat ik beide keren savonds train.
Heb ik een late dienst is mijn voeding schema anders, ook aangezien ik dan sochtends train.
Ik post wat ik eet op mijn schooldag en wat ik eet als ik een late dienst heb.
Stats: 195CM - 97KG - 15%BF
Doel: Bulken.
( Ik gebruik het trainingschema van Falstyr, veel gevraagd 4 dagen schema. )
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik weet het echt allemaal niet meer want ik hoor/lees soms de dingen waar ik dan niks meer van begrijp en de één zegt weer wat anders dan de ander.
Groeten!
Comment