Originally posted by Bagheera
View Post
Tips voor voedingsschema..?
Collapse
X
-
Vergeet niet je lachspieren te trainen.
-
Originally posted by niet_hier View PostIs het je bedoeling om zwaarder te worden? En daarbij automatisch de bedoeling om meer lichaamsvet op te bouwen? Als dat het geval is, dan kom je in de goede richting. Als dat niet je doel is dan ben je verkeerd bezig.
Comment
-
@ts, je hebt ook gewoon vetten nodig he, zoals gezegd lees de stickys even door, je bent aql een einde op weg.
Verder aan de rest, 2 vragen graag met broninformatie.
1:waarom is veg. gehakt troep???
2:waarom is groente troep(je kan ook onbespoten groente kopen), knijpvuist je reageert zelf erg veel maar stelt zelf ook nog beginnersvragen, gedraag je gewoon normaal das voor iedereen het prettigste.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@ts, je hebt ook gewoon vetten nodig he, zoals gezegd lees de stickys even door, je bent aql een einde op weg.
Verder aan de rest, 2 vragen graag met broninformatie.
1:waarom is veg. gehakt troep???
2:waarom is groente troep(je kan ook onbespoten groente kopen), knijpvuist je reageert zelf erg veel maar stelt zelf ook nog beginnersvragen, gedraag je gewoon normaal das voor iedereen het prettigste.
En als ik goed heb wat ''de sticky's'' zijn dan beweren die dat ik 500 kcal boven m'n dagelijkse behoefte zou moeten gaan zitten. Dan kom ik ongeveer uit op dezelfde hoeveelheid als in m'n schema.Last edited by Bagheera; 03-02-2013, 11:11.
Comment
-
Nou das alvast stap 1,
Nu ga je die kcal onderdelen in k/e/v verhouding, je doet bv je vvmx2 vopor de eiwitten, dan hou je een hoeveelheid kcal over.
Daar vul je je vetten en kh mee, verhouding moet je zelf even bekijken er is van alles mogelijk.
Comment
-
Originally posted by Bagheera View PostIk vond deze link voor het bereken van m'n dagelijkse kcal behoefte: http://www.menshealth.nl/Artikel/Bereken-je-caloriebehoefte.htm
En als ik goed heb wat ''de sticky's'' zijn dan beweren die dat ik 500 kcal boven m'n dagelijkse behoefte zou moeten gaan zitten. Dan kom ik ongeveer uit op dezelfde hoeveelheid als in m'n schema.Originally posted by emilio75 View PostLees de stickies nou gewoon door eigenwijs! Staat ook een excellsheet bij vul die, daar staat ook een calculator voor het aantal Kcals in.
De uitkomst vermenigvuldig je met:
1.6 – 1.7 als je niet al te zwaar of af en toe traint.
1.8 – 1.9 als je regelmatig traint en/of aan duursport doet.
2.0 als je intensief ****en zwaar traint.
Dan kom ik uit op: 66.5 + [13.75 x 94] + [5.003 x 188] - [6.775 x 20] = 2164.064
2164.064 x 1.8 = 3895.3152
Ervan uitgaande dat daar dan 500 op mag kom ik dan uit op 3895.3152 + 500 = 4395.3152
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNou das alvast stap 1,
Nu ga je die kcal onderdelen in k/e/v verhouding, je doet bv je vvmx2 vopor de eiwitten, dan hou je een hoeveelheid kcal over.
Daar vul je je vetten en kh mee, verhouding moet je zelf even bekijken er is van alles mogelijk.
Is het normaal dat je meer koolhydraten dan eiwitten binnenkrijgt?
Comment
-
Ik wil/kan daar weinig over zeggen, je neemt over het algemeen je vvmx2, dus je zal idd vermoedelijk meer kh dan eiwitten binnenkrijgen, ik eet vrij veel vetten over het algemeen en minder kh.
Maar dat ben ik, robbie bv eet misschien weer meer kh en minder vetten, en weer anderen nemen minder of juist meer eiwitten.
Begin gewoon niet te moeilijk, kijk eens bij anderen, succes.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk wil/kan daar weinig over zeggen, je neemt over het algemeen je vvmx2, dus je zal idd vermoedelijk meer kh dan eiwitten binnenkrijgen, ik eet vrij veel vetten over het algemeen en minder kh.
Maar dat ben ik, robbie bv eet misschien weer meer kh en minder vetten, en weer anderen nemen minder of juist meer eiwitten.
Begin gewoon niet te moeilijk, kijk eens bij anderen, succes.
Comment
-
Originally posted by Bagheera View PostJa, las net al iets over KEV maar inderdaad niet over in welke verhouding dat dan moet.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment