Ben er kapot van! Hulp aub?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    Rome is ook niet een dag gebouwd.

Ik kan niet zien welke producten erin ex cel staan, heb ook niet heel veel verstand van cutten
    Raar, als ik hem open kan ik gewoon alles zien. :O
    Meer mensen die hem niet kunnen zien?
    Want dan upload ik hem opnieuw!

ik zal vandaag even kijken hoe die caliper precies werkt.
    ik hoop dat het dan aan die weegschaal ligt, ik vind dat ding sowieso maar kl**tte eigenlijk.
    ze weten ook niet hoe ze mij moeten meten, atletisch of standaard.
    de 1 zegt atletisch en de ander zegt standaard.
    Train Insane Or Remain The Same.

Comment

kan er ook door komen dat je het op verschillende momenten van de dag meet. calliper nooit na training gebruiken, ik doe het elke vrijdagochtend na het opstaan, dan schommelt het bij mij max 0,3%. denk dat het allemaal meevalt, zal amper spier verloren hebben in 3 weken denk ik.

Comment

Originally posted by JwvdM View Post
        Ik weeg me elke dag 2x. ( s'ochtends & s'avonds. )
        Dat vind ik sowieso al onzin. Eén keer per week is meer dan genoeg, gewicht kan enorm schommelen door vocht, zout, of zelfs toiletgang.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

als je motivatie er nu al uit is kan je beter gaan dammen ofzo
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post

hahah idd !

Dit wou ik dus ook zeggen :

Als je je doel niet haalt heb je verkeerd doel gesteld of je hebt het niet goed gedaan ! Andere manier is er niet

trouwens je gaat van 103 @ 17 % en komt op 98 nog op 17 % dan ben je dus vet gegained.. maar t is gewoon jammer dat iedereen zich hier dood staart op bulk of cut.. ga gewoon is normaal eten stelletje bavianen !

Comment

Wat is nou drie weken? Eerst gewoon es een paar maanden doorhalen. O ja, gooi die weegschaal het raam uit! Twee keer per dag wegen, why? of weeg je eerst de linkerkant en dan de rechterkant of zo?
              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Overigens is 5 kilo vetverlies in 3 weken ook praktisch onmogelijk.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Overigens is 5 kilo vetverlies in 3 weken ook praktisch onmogelijk.
                  Het is wel mogelijk, ik was zo'n 20 kilo in 3 maanden kwijt.. Oke, het was niet allemaal vet, ook wat vocht.. maar eigenlijk vrij weinig tot geen spiermassa.

Ik ben het wel met de rest eens, waarom zou je, je twee keer per dag wegen.. ik weeg mij al tijden niet meer, zo nu en dan eens.. the mirror is my best friend.

Gewicht schommelt nou eenmaal heel veel, is bij mij ook het geval.. weeg je gewoon eens in de twee weken.. niet elke dag en dan al helemaal niet twee keer per dag.
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ik ben er ook helemaal kapot van na het lezen van het relaas vant de TS.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Dat vind ik sowieso al onzin. Eén keer per week is meer dan genoeg, gewicht kan enorm schommelen door vocht, zout, of zelfs toiletgang.
                      Klopt, dat weet ik.
                      Maar steeds als ik de weegschaal zie moet ik gewoon ff kijken hoe zwaar ik ben, zit tussen de oren en krijg het er slecht tussen weg.
                      ( zal het me op 1 of andere manier echt af moeten leren. )

Originally posted by brillant View Post
                      Aaah was een beetje te veel gezegt gisteren, was gewoon echt super shagaraijnig,telleurgesteld.
                      Maar ik blijf natuurlijk wel gewoon door gaan!
                      Nog nooit een dag over geslagen tot nu toe.
                      ( tenzij het een rust weekje was maar dat heb ik tegenwoordig niet meer. )

Originally posted by jobr View Post
                      Het is wel mogelijk, ik was zo'n 20 kilo in 3 maanden kwijt.. Oke, het was niet allemaal vet, ook wat vocht.. maar eigenlijk vrij weinig tot geen spiermassa.

Ik ben het wel met de rest eens, waarom zou je, je twee keer per dag wegen.. ik weeg mij al tijden niet meer, zo nu en dan eens.. the mirror is my best friend.
                      Klopt maar ik ben gewoon echt te op cijfertjes gericht, ik zal het echt gaan afleren.
                      Ik kijk niet echt graag in de spiegel want dan krijg ik zo zieke gedachte dat ik weer heen moet om te trainen en harder trainen.
                      Tis eigenlijk uitgegroeit tot verslaving voor mij, maarja beter dat dan alcohol toch?

Ik zit nu met zo'n caliper in me hand te bekijken hoe het werkt etc.
                      Ik zit met het probleem dat ik niet precies weet hoe je de plooi pakt,
                      heb het eens door me vriendin laten doen maar waren de uitkomsten best wel verschillend.
                      Iemand hier ervaring mee?

En wat vinden jullie verder van de manier van trainen, en hoe is mijn voeding schema is dat voor de rest wel goed voor in de cut?

Comment

Ik keek in het begin me ook erg kapot op de weegschaal.
                        En zoals mij toen al is gezegd en ook hier, het gaat erom wat je in de spiegel ziet!
                        Heb je veel meer aan dan 2x p/dag wat ik overigens ook overdreven vind op de weegschaal staan.

Comment

Het is niet verkeerd om je lichaam telkens te willen verbeteren, isnt that what bodybuilding is all about anyway?

Ik bedoel, we zijn vrijwel allemaal "verslaafd" aan deze sport.. de een iets meer als de ander.. alleen je moet geen obsessie krijgt waardoor je te snel en te veel wil.. als ik mij nu in de spiegel zie, had ik gister ook in de sportschool.. denk ik DAMN had ik mijn voeding maar gewoon op pijl gehouden en niet zoveel de laatste twee maanden gejunkt.. tja.. what can I say: suffer the pain of discipline or suffer the pain of regret.

Comment

De ene dag ga je 1x naar de wc, de andere dag draai je 4 nieuwe vriendjes. Ik verschil soms ook 1/2kg PER DAG.

Comment

Ben ik gelukkig niet de enige!
                              Want heel veel verklaren mij voor gek. :P

Naja, 2x per dag op de weegschaal is ook gekkenwerk, haha. :P

Ik ga het me zelf echt afleren!

Comment

Originally posted by JwvdM View Post
                                Ben ik gelukkig niet de enige!
                                Want heel veel verklaren mij voor gek. :P

Naja, 2x per dag op de weegschaal is ook gekkenwerk, haha. :P

Ik ga het me zelf echt afleren!
                                Bodybuilding is een verslaving, punt.. we willen allemaal ons lichaam verbeteren.. it's never good enough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X