Ben er kapot van! Hulp aub?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe zit het met je maten? Buikomvang etc.? Zitten je kleren nu anders dan voorheen? Dit soort dingen kan je ook een indicatie geven of je op de goede weg bent.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Hoe zit het met je maten? Buikomvang etc.? Zitten je kleren nu anders dan voorheen? Dit soort dingen kan je ook een indicatie geven of je op de goede weg bent.
      nee, niet dat me tot nu toe is opgevallen.
      Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Originally posted by JwvdM View Post
        nee, niet dat me tot nu toe is opgevallen.
        Als ik al je berichten tot nu toe lees lijkt het er inderdaad op dat niets wijst op enige vorm van vooruitgang of achteruitgang. Vreemd, want wat je opschrijft over de dingen die je doet lijkt niet verkeerd te zijn.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Als ik al je berichten tot nu toe lees lijkt het er inderdaad op dat niets wijst op enige vorm van vooruitgang of achteruitgang. Vreemd, want wat je opschrijft over de dingen die je doet lijkt niet verkeerd te zijn.
          maar heb wel als ik nu in de spiegel kijk dat ik wel ietsjes droger lijk.
          omdat ik mijn buikspieren ietsjes meer lijk te zien.
          ( weet het niet helemaal zeker misschien wil ik ze gewoon graag zien en ga ik ze daarom zien. :P )

moet nog steeds ff meten met de caliper, alleen ik moet een 3 punts meting doen waaronder een plooi op mijn tricep, buik en boven been.
          ik kan alleen geen plooi pakken op mijn tricep en boven been. :|

dus ga ik me er eerst even verder in verdiepen hoe dit te doen, want ik wil wel direct een beetje bertrouwbare uitkomsten.
          Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X