Alcoho len krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn al zoveel discussies over geweest...

Comment

Ik denk egt van wel.
      Train hard or go hormone

Comment

stel dat je iedere dag goed traint en eet en misschien 1x in de maand wat meer alcohol drinkt in het weekend en ja ik de vakantie sowieso wat meer zou dit egt kwaad kunnen?
        en stel je traint op vrijdag rug of etc maakt niet uit wat en je eet de hele dag goed en savonds heb je iets teveel alcohol op, betekent dit dan dat je spieren helemaal NIET groeien?

Comment

ja egt

Comment

Gewoon een keer zo hard en zwaar mogelijk benen trainen, en die avond daarna flink doorzakken.

Ben benieuwd of diegene daarna nog kan zeggen dat alcohol niet van invloed is
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

oh ik wist niet dat alcohol zo een invloed had :O

Comment

Hahah, ik lig tegenwoordig een paar uur na het opstaan in foetushouding als ik doorzak. Is vooral ook dat je 2 liter vocht teveel hebt uitgepist. Kan op die manier tot spierpijn leiden zelfs zonder te sporten.

Ik doe het af- en toe. Kan niet zeggen dat ik er veel hinder van ondervind. Je moet ook dingen doen die je leuk vindt en het zal op jaarbasis geen significante verschillen maken indien je t niet te vaak doet. Inb4 kneuters met 'ik hoef geen alcohol te drinken om plezier te hebben" opmerkingen
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ja af en toe eens wat meer ipv ieder week lijkt me niet veel uit te maken
                  maar stel je traint spieren op vrijdag en je gaat zaterdag avond opstap en je drinkt redelijk wat? kan dit dan nog je spieren afbreken ?

Comment

Gaat zeker niet meehelpen. Hoe vaak wil je het horen?
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Beau: als jij wil drinken dan moet je dat doen. Geniet ervan. Maar een beetje lame om het voor jezelf te gaan goed praten, nietwaar? Het komt je doelen niet ten goede, maar dat betekenend niet dat je geen vooruitgang kan boeken met af en toe te drinken. Je vooruitgang is alleen meer als je niet doorzakt. Hoe groot dat verschil is, is van meer factoren afhankelijk. En of het het wel of niet waard is, kan jij alleen zelf bepalen.

Maar komop zeg, als je drinkt, geniet er dan gewoon van. Of drink niet als het je dwars zit.
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ja je hebt gelijk maar allen mijn vraag is nog stel je traint op een vrijdag een spiergroep en stel op die dag drink je wat is het dan ook zo dat alleen die spier het meeste afbreekt? lijkt me raar anders heb je een spiergroep altijd minder dan de rest ?
                        en btw niet denken dat ik heeeel veeeel drink ofzo af en toe wel maar dit is meer uit intresse omdat ik weet dat kameraden van mij soms wel veel drinken

Comment

je word er gewoon katabool van, dus het is niet goed. maar goed je moet wel leven zeg ik altijd. drink zelf in het weekend ook een paar biertjes ( lees maximaal 6). sochtends weer fris opstaan en meteen ontbijten uit de katabole stand

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Gewoon een keer zo hard en zwaar mogelijk benen trainen, en die avond daarna flink doorzakken.

Ben benieuwd of diegene daarna nog kan zeggen dat alcohol niet van invloed is
                            Ik heb dat een keer gedaan. Terug naar huis fietsen met een dame achterop was geen succes. Toen ging zij maar fietsen en ik achterop .
                            Weekje niet kunnen lopen.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ja maar stel je zakt bv zo 1x door in de 2 of 3 maanden kwaad gaat dit niet kunnen ieder weekend dat is wat anders

Comment

Je hebt gelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X