Zijn al zoveel discussies over geweest...
Alcoho len krachttraining
Collapse
X
-
stel dat je iedere dag goed traint en eet en misschien 1x in de maand wat meer alcohol drinkt in het weekend en ja ik de vakantie sowieso wat meer zou dit egt kwaad kunnen?
en stel je traint op vrijdag rug of etc maakt niet uit wat en je eet de hele dag goed en savonds heb je iets teveel alcohol op, betekent dit dan dat je spieren helemaal NIET groeien?
Comment
-
Hahah, ik lig tegenwoordig een paar uur na het opstaan in foetushouding als ik doorzak. Is vooral ook dat je 2 liter vocht teveel hebt uitgepist. Kan op die manier tot spierpijn leiden zelfs zonder te sporten.
Ik doe het af- en toe. Kan niet zeggen dat ik er veel hinder van ondervind. Je moet ook dingen doen die je leuk vindt en het zal op jaarbasis geen significante verschillen maken indien je t niet te vaak doet. Inb4 kneuters met 'ik hoef geen alcohol te drinken om plezier te hebben" opmerkingenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Beau: als jij wil drinken dan moet je dat doen. Geniet ervan. Maar een beetje lame om het voor jezelf te gaan goed praten, nietwaar? Het komt je doelen niet ten goede, maar dat betekenend niet dat je geen vooruitgang kan boeken met af en toe te drinken. Je vooruitgang is alleen meer als je niet doorzakt. Hoe groot dat verschil is, is van meer factoren afhankelijk. En of het het wel of niet waard is, kan jij alleen zelf bepalen.
Maar komop zeg, als je drinkt, geniet er dan gewoon van. Of drink niet als het je dwars zit.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
ja je hebt gelijk maar allen mijn vraag is nog stel je traint op een vrijdag een spiergroep en stel op die dag drink je wat is het dan ook zo dat alleen die spier het meeste afbreekt? lijkt me raar anders heb je een spiergroep altijd minder dan de rest ?
en btw niet denken dat ik heeeel veeeel drink ofzo af en toe wel maar dit is meer uit intresse omdat ik weet dat kameraden van mij soms wel veel drinken
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostGewoon een keer zo hard en zwaar mogelijk benen trainen, en die avond daarna flink doorzakken.
Ben benieuwd of diegene daarna nog kan zeggen dat alcohol niet van invloed is
Weekje niet kunnen lopen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment