Alcoho len krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[QUOTE=quibus;1087412
    Ik gebruik ook wel middelen om me fijner te voelen maar kan me prima vermaken zonder.[/QUOTE]

Dit zeggen alle gebruikers

Comment

Originally posted by corketa View Post
      Ik moet wel lachen om ''rook verstandig' Ik geloof wel dat hij pafte maar hij rookte echt niet over zijn longen in zijn gouwe tijd, daar geloof ik niks van
      tja dan blijft er weinig discussie over

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Heb wel eens een docu gezien waarbij ze een trainingskamp lieten zien. Hij kwam als laatste aan tijdens een duurloop
        Hij begon in zijn tienerjaren met roken en hij rookte jarenlang een pakje per dag. En al die tijd inhaleerde hij niet, he he he ... Pas na een hartoperatie op zijn 43-ste stopte hij ermee.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Dit zeggen alle gebruikers
          wat ik ermee bedoelde is dat ik de afgelopen 10 jaar 1x per week een joint rook

Comment

Ik moet wel lachen om ''rook verstandig' Ik geloof wel dat hij pafte maar hij rookte echt niet over zijn longen in zijn gouwe tijd, daar geloof ik niks van
            Nee, wss was hij gewoon stoer aan het doen... wtf
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X