Alcoho len krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mss een beetje scheve vergelijking maar ik zie het als hetzelfde als met af- en toe muntthee drinken. Daar gooi ik een shitload suiker in. Das een bewussie. Ik kan ook muntthee met zoetjes drinken maar dan pas ik ervoor en neem ik wat anders. Ik hou niet van die tussenwegen met dat soort dingen want ik heb geen zin op muntthee met zoetjes maar op datgene dat ik in mijn hoofd heb.

Dus als ik bepaald heb dat ik een keer wil gaan stappen dan denk ik er ook niet over na wat dat allemaal voor consequenties heeft, dat had ik van tevoren moeten doen.

Bottomline, chill m uit, je weet vast wel wat er nodig is om tot goeie resultaten te komen, weet je dat niet dan zou ik een beetje aan de safe side blijven en daar aan gaan werken.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Roken slecht? Het helpt mn honger te onderdrukken tijdens de cut.
      Dan kun je beter broccoli eten. Het kost minder geld en je raakt niet buiten adem tijdens het trainen of fietsen met een dame achterop.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Het is net als met sommige rokers. Die wringen zichzelf in allerlei bochten om hun verslaving goed te praten.
        Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dan kun je beter broccoli eten. Het kost minder geld en je raakt niet buiten adem tijdens het trainen of fietsen met een dame achterop.
        Ik was de '''' vergeten na mijn zin. Nu voel ik me een phaggot.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Voel?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            in deze link staat dit stukje:
            Schooltv: Eigenwijzer - Bio-Bits Onderbouw: Mens en lichaam - Biologie - Alcohol en je zenuwstelsel

We belasten met krachttraining het zenuwstelsel daarom hebben we rustdagen nodig niet alleen om de spieren rust te geven maar ook om het czs (centrale zenuwstelsel) tot rust te brengen.
            Ik leg dus de link als ik met drank het czs belast is het geen rust dag omdat het giftige stoffen binnen krijgt en hard aan het werk moet om dit weg te werken.
            in rust groeien je spieren pas dus als je drank naar binnen werkt belemmert het mijn spiergroei omdat het geen rust krijgt.
            In hoever het uitmaakt is bij iedereen verschillend ligt eraan hoe goed jou lichaam het verwerkt, een feit is wel het werkt tegen je spiergroei en alle kleine beetjes helpen.

Drink nu zelf al 15 maanden niet meer, weet niet waarom maar mensen leggen de link drank en gezelligheid met elkaar.
            Vaak hoor je mensen zeggen doe eens gezellig mee, waarom is het gezellig als ik mee drink? ben ik dan niet gezellig als ik niet drink?
            zo heeft geen betere uitleg meer nodig
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik drink standaard elke zaterdag 2/3 glazen alcohol kost me zo'n 3/168e van m'n gains, is een weloverwogen beslissing en ik heb het ervoor over Vind dat in deze discussie men meestal preekt voor eigen parochie, de drinkers ontkennen dat het invloed heeft op spiergroei en de die-hard niet-drinkers wekken de indruk dat je beter kunt stoppen met krachttraining als je regelmatig alcohol nuttigt.
              Zelfde geldt voor mensen die regelmatig blowen etc etc.

Comment

Zag laatst Sven Kramer op tv en die vertelde ook bier te drinken op de vraag of hij iets ging vieren (weet niet meer wat, maar zal vast weer iets gewonnen hebben). Ik denk niet dat hij het doet als hij naar een toernooi toewerkt, maar zo zie je dat ook een topsporter als Kramer op momenten alcohol drinkt. Komt allemaal neer op niet te vaak, niet teveel.
                Train hard or go hormone

Comment

George Best en Paul Gascoigne lustten ook wel een slok.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

En johan cruijf rookte tijdens de training

Comment

Maar niet toen hij zelf nog voetbalde

Comment

Wel meer voetballers roken.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by corketa View Post
                          Maar niet toen hij zelf nog voetbalde
                          Dat deed hij wel. Sterker nog, hij maakte zelfs reclame voor sigaretten in die tijd:

Later kreeg hij te maken met de gevolgen ervan, stapte hij over op lollies en maakte een anti-rook spotje:

- Dave Tate

Comment

Ik moet wel lachen om ''rook verstandig' Ik geloof wel dat hij pafte maar hij rookte echt niet over zijn longen in zijn gouwe tijd, daar geloof ik niks van

Comment

Originally posted by corketa View Post
                              Ik moet wel lachen om ''rook verstandig' Ik geloof wel dat hij pafte maar hij rookte echt niet over zijn longen in zijn gouwe tijd, daar geloof ik niks van
                              Heb wel eens een docu gezien waarbij ze een trainingskamp lieten zien. Hij kwam als laatste aan tijdens een duurloop
                              Train hard or go hormone

Comment

Zeker wel, tijdens de boslopen zat hij regelmatig achter een boom een shaffie te roken
                                theo jansen rookt ook, mag nu niet meer in bijzijn van zijn clubgenoten trainer, george best rookte en zoop zich te pletter en zo kan ik er nog wel 100 opnmoemen.
                                Maar wat ik bedoelde is dat je je niet hoeft te verschuilen achter het stagneert niet want cruijf of wie dan ook deed het ook.
                                Feit is dat hoe minder je zuipt hoe beter je groeit, daarnaast is het gewoon sneu dat je het pas naar je zin hebt als je bier drinkt.
                                Ik gebruik ook wel middelen om me fijner te voelen maar kan me prima vermaken zonder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X