Mss een beetje scheve vergelijking maar ik zie het als hetzelfde als met af- en toe muntthee drinken. Daar gooi ik een shitload suiker in. Das een bewussie. Ik kan ook muntthee met zoetjes drinken maar dan pas ik ervoor en neem ik wat anders. Ik hou niet van die tussenwegen met dat soort dingen want ik heb geen zin op muntthee met zoetjes maar op datgene dat ik in mijn hoofd heb.
Dus als ik bepaald heb dat ik een keer wil gaan stappen dan denk ik er ook niet over na wat dat allemaal voor consequenties heeft, dat had ik van tevoren moeten doen.
Bottomline, chill m uit, je weet vast wel wat er nodig is om tot goeie resultaten te komen, weet je dat niet dan zou ik een beetje aan de safe side blijven en daar aan gaan werken.
Dus als ik bepaald heb dat ik een keer wil gaan stappen dan denk ik er ook niet over na wat dat allemaal voor consequenties heeft, dat had ik van tevoren moeten doen.
Bottomline, chill m uit, je weet vast wel wat er nodig is om tot goeie resultaten te komen, weet je dat niet dan zou ik een beetje aan de safe side blijven en daar aan gaan werken.
Comment