wdwddw
Overschakelen naar Keto
Collapse
X
-
Originally posted by aktito View PostIk zou een paar weekjes nipt boven je onderhoud gaan zitten gezien je al 7 maanden op een deficit zit (neem ik aan?). Daarna kan het prima hoor, massa verlies je niet door laag in KH te gaan zitten.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostKeto lijkt met dit gewicht onnodig. Weet niet wat je VP is, maar gezien je onder de 100 wilt komen zal het wel hoog zijn. Ik denk dat er iets niet goed zit in je voeding eerlijk gezegd.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Als het nu niet zakt is dus het eerste wat je moet doen een goed voedingsschema maken. Je valt nu stil en dat is niet nodig. Je gewenste VP is gewoon zonder Keto te bereiken. Als je graag snel wilt dan ga je dus laag in Kcals zitten en ga je spier inleveren waardoor je onderhoud dus weer lager wordt, voeding weer bijgesteld moet worden etc. Dat geeft dus straks het jojo effect.
Met een normale hoeveelheid Kcals val je af met behoud van spier en blijft je metabolisme hoog. Je blijft je dan ook gewoon goed voelen tijdens en na. Als je VP erg hoog is kun je best een aardig stukje onder je onderhoud gaan zitten, zat vet om te verbranden dan. Maar dan moet je wel eerst weten wat je onderhoud ca. is.
Kortom; schema maken en je er aan houden.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostAls het nu niet zakt is dus het eerste wat je moet doen een goed voedingsschema maken. Je valt nu stil en dat is niet nodig. Je gewenste VP is gewoon zonder Keto te bereiken. Als je graag snel wilt dan ga je dus laag in Kcals zitten en ga je spier inleveren waardoor je onderhoud dus weer lager wordt, voeding weer bijgesteld moet worden etc. Dat geeft dus straks het jojo effect.
Met een normale hoeveelheid Kcals val je af met behoud van spier en blijft je metabolisme hoog. Je blijft je dan ook gewoon goed voelen tijdens en na. Als je VP erg hoog is kun je best een aardig stukje onder je onderhoud gaan zitten, zat vet om te verbranden dan. Maar dan moet je wel eerst weten wat je onderhoud ca. is.
Kortom; schema maken en je er aan houden.
Ik woon niet echt alleen, dagelijks steeds hetzeflde eten gaat op dit moment met school,stage, werk en trainen niet, na mijn stage wel, wat vandaag afloopt. Ik reken aan het einde van de dag mijn macro's uit en die komen altijd bijna op hetzelfde neer elke dag (misschien af en toe 5-10gr extra carbs of 10 minder fat). Ik eet wel zo lean mogelijk, oats, egg-whites, noten, lean meat ( af en toe rood vlees) zit er allemaal in, 0% sugar ( behalve van sommige supps, wil mijn insuline niet gespiked krijgen).
Ik doe nu 4-5x per week cardio, do 1-2 compounds per dag op 6-8 reps, nadat ik 2 maanden geleden was opgestapt van 8-12 reps. Ik wou keto doen, samen met wat hoger opgezochte cardio(ipv 20 minuten bergopwaards op 15% naar stairmasters met intervallen) en 12-20 reps voor uithoudingsvermogen, dit is niet iets dat lang hoeft te duren, ik dacht aan 3 of 4 maanden, als ik merk dat ik veel spier verlies hou ik het op maintan en ga dan op 6-8 reps weer, als een endomorph zet ik heel snel spier en vet aan, wat ik ook merk. Ik weet hoe Keto werkt en doe een carb-up 1 keer per week. Ik wou weten of uiteindelijk omdat ik geen KH meer eet of het spierverlies heel erg veel zou zijn.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostConclusie: Je eet teveel?
Calories op 2600, doe minstens 20 minuten cardio per trainingsdag, veel compounds, zowat all clean food. Denk niet dat ik teveel eet aangezien ik om de paar kilo's mijn behoeftes weer uitrekenRainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Als je niet afvalt dan moet je gewoon minder eten. Zo simpel is het, die waardes zijn maar een houvast. Er spelen een boel factoren mee zoals stress, actief/passief beroep, slaap, etc. Aan een keto dieet moet jij zeker niet beginnen, met jouw gewicht kan je via een normaal voedingsschema al meer dan genoeg verliezen en zelfs je doelen bereiken. Luister nu maar gewoon naar emilio en akito, ze geven beiden het antwoordt op je vraag.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment