Overschakelen naar Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overschakelen naar Keto

wdwddw
    Last edited by haci; 02-05-2019, 02:58.
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Ik zou een paar weekjes nipt boven je onderhoud gaan zitten gezien je al 7 maanden op een deficit zit (neem ik aan?). Daarna kan het prima hoor, massa verlies je niet door laag in KH te gaan zitten.

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Ik zou een paar weekjes nipt boven je onderhoud gaan zitten gezien je al 7 maanden op een deficit zit (neem ik aan?). Daarna kan het prima hoor, massa verlies je niet door laag in KH te gaan zitten.
      Dank voor het antwoord. Ik zag de 7 maanden meer als "profiteren van carbs en het noob-massa" nu het nog kan, als ik zo langer doorga met carbs kan het nog maanden of zelfs een jaar duren, ik heb de tijd er wel voor maar wil op dit moment, tot 20 september(Begonnen 2012) onder de 100 zitten, en dat gaat denk ik lastig door het eetschema steeds met carbs te wisselen.

Comment

Keto lijkt met dit gewicht onnodig. Weet niet wat je VP is, maar gezien je onder de 100 wilt komen zal het wel hoog zijn. Ik denk dat er iets niet goed zit in je voeding eerlijk gezegd.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Keto lijkt met dit gewicht onnodig. Weet niet wat je VP is, maar gezien je onder de 100 wilt komen zal het wel hoog zijn. Ik denk dat er iets niet goed zit in je voeding eerlijk gezegd.
          Op andere sites en fora's zijn de meesten die van mijn begin gewicht ( 135+) naar hun doel zijn afgevallen door Keto of uithongeren en extreem veel cardio, ook deden ze er niet zo héél erg lang over. Verder ken ik niet echt veel mensen of anderen die van "obese" naar 10-13 bf% zijn gegaan, wat uiteindelijk het allergrootste doel is ( heb hier al de tijd voor). Kan wel meegaan dat mijn voeding niet 100% was maar lichaamsvet is wel gezakt.

Comment

Als het nu niet zakt is dus het eerste wat je moet doen een goed voedingsschema maken. Je valt nu stil en dat is niet nodig. Je gewenste VP is gewoon zonder Keto te bereiken. Als je graag snel wilt dan ga je dus laag in Kcals zitten en ga je spier inleveren waardoor je onderhoud dus weer lager wordt, voeding weer bijgesteld moet worden etc. Dat geeft dus straks het jojo effect.
            Met een normale hoeveelheid Kcals val je af met behoud van spier en blijft je metabolisme hoog. Je blijft je dan ook gewoon goed voelen tijdens en na. Als je VP erg hoog is kun je best een aardig stukje onder je onderhoud gaan zitten, zat vet om te verbranden dan. Maar dan moet je wel eerst weten wat je onderhoud ca. is.
            Kortom; schema maken en je er aan houden.

Comment

Als het nu niet zakt is dus het eerste wat je moet doen een goed voedingsschema maken. Je valt nu stil en dat is niet nodig. Je gewenste VP is gewoon zonder Keto te bereiken. Als je graag snel wilt dan ga je dus laag in Kcals zitten en ga je spier inleveren waardoor je onderhoud dus weer lager wordt, voeding weer bijgesteld moet worden etc. Dat geeft dus straks het jojo effect.
              Met een normale hoeveelheid Kcals val je af met behoud van spier en blijft je metabolisme hoog. Je blijft je dan ook gewoon goed voelen tijdens en na. Als je VP erg hoog is kun je best een aardig stukje onder je onderhoud gaan zitten, zat vet om te verbranden dan. Maar dan moet je wel eerst weten wat je onderhoud ca. is.
              Kortom; schema maken en je er aan houden.

Ik woon niet echt alleen, dagelijks steeds hetzeflde eten gaat op dit moment met school,stage, werk en trainen niet, na mijn stage wel, wat vandaag afloopt. Ik reken aan het einde van de dag mijn macro's uit en die komen altijd bijna op hetzelfde neer elke dag (misschien af en toe 5-10gr extra carbs of 10 minder fat). Ik eet wel zo lean mogelijk, oats, egg-whites, noten, lean meat ( af en toe rood vlees) zit er allemaal in, 0% sugar ( behalve van sommige supps, wil mijn insuline niet gespiked krijgen).

Ik doe nu 4-5x per week cardio, do 1-2 compounds per dag op 6-8 reps, nadat ik 2 maanden geleden was opgestapt van 8-12 reps. Ik wou keto doen, samen met wat hoger opgezochte cardio(ipv 20 minuten bergopwaards op 15% naar stairmasters met intervallen) en 12-20 reps voor uithoudingsvermogen, dit is niet iets dat lang hoeft te duren, ik dacht aan 3 of 4 maanden, als ik merk dat ik veel spier verlies hou ik het op maintan en ga dan op 6-8 reps weer, als een endomorph zet ik heel snel spier en vet aan, wat ik ook merk. Ik weet hoe Keto werkt en doe een carb-up 1 keer per week. Ik wou weten of uiteindelijk omdat ik geen KH meer eet of het spierverlies heel erg veel zou zijn.

Comment

Conclusie: Je eet teveel?

Comment

Conclusie: Je eet teveel?

Calories op 2600, doe minstens 20 minuten cardio per trainingsdag, veel compounds, zowat all clean food. Denk niet dat ik teveel eet aangezien ik om de paar kilo's mijn behoeftes weer uitreken

Comment

Als je niet afvalt dan moet je gewoon minder eten. Zo simpel is het, die waardes zijn maar een houvast. Er spelen een boel factoren mee zoals stress, actief/passief beroep, slaap, etc. Aan een keto dieet moet jij zeker niet beginnen, met jouw gewicht kan je via een normaal voedingsschema al meer dan genoeg verliezen en zelfs je doelen bereiken. Luister nu maar gewoon naar emilio en akito, ze geven beiden het antwoordt op je vraag.
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Dan zal ik toch even alles omver gooien en het opnieuw aanpakken als ik de reacties lees, dank uw alleen voor de reacties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X