Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beetje irritant die twee topics. Zullen we met deze doorgaan en vetpercentage even laten voor wat het is? Als je nu doorgaat met je vetpercentage verlagen blijft er zoals de meeste je al verteld hebben niks van over.

Laat die mensen lekker zeggen wat ze willen, en jezelf uithongeren omdat je bang bent om weer dik te worden moet je niet doen aangezien je op je 17de nog in de groei bent en die voedingsstoffen dus hard nodig heb.

Een whey shake is inderdaad een eiwitshake, en als jij graag je appeltje eet dan moet je dat gewoon doen. Ik geef je een opzet waaruit je verder kan gaan werken voor later. Je moet zelf aanvoelen of het bevalt. Verder raadt ik je aan om alle informatie op dit forum is goed te lezen zoals de andere leden al hebben vermeld. En is gaan kijken voor een goed trainingsschema. Ik zou persoonlijk beginnen met een Full Body en dit rustig opbouwen. Als je in de toekomst nog hulp nodig heb dan weet je me te vinden, en ik denk dat Prime ook wel bereid is om te helpen. 30 kg afvallen vergt veel discipline dus alvast complimenten daarvoor kerel.

Gr,
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dankejwel jongens Echt bedankt voor het helpen en Aldo ik zal joun schema wel even een tijdje gebruiken en ik laat het je wel weten wat er gebeurt is maar over mijn train schema moet ik die dan ook veranderen?
      zoals gezegt ik train als dit:
      maandag: borst,triceps,buiks totaal 1 uur tot 1 uur 15 min
      dinsdag: 40 min armen en 30 min sparta workout das denk ik full body
      woensdag: benen, schouders, buik , 1 uur tot 1, 15 uur
      donderdag: alleen kickboks voor een uur
      vrijdag: doe ik 1 uur full body workout
      zaterdag: 1 uur kickboks
      zondag: rust

Comment

Zoals ik al zei. Investeer in de voorkant ga is rustig alles goed lezen, maak een duidelijke opzet van het totaalplaatje. Dus je doel, trainigsschema en voedingsschema. Maak aanpassingen in beide schema's om te kijken hoe je hierop reageert. En mocht je er niet uitkomen dan zijn er zat mensen bereid te helpen.

Comment

Ik zou het voorlopig gewoon nog even houden op (3-daags) full-body zoals aldo raine zegt. Ik heb alleen niet zo'n verstand van alles icm kickboksen en hoe dat vast gaat lopen wat betreft je rust.

Verder zit je ook met het schema dat je van aldo hebt gekregen nogsteeds onder je onderhoud. Op zn minst op je onderhoud zitten.
          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Tip:

Maandag: Full body
            Dinsdag: Rust
            Woensdag: Full body + Buik
            Donderdag: Kickboksen (cardio)
            Vrijdag: Full body
            Zaterdag: Kickboksen
            Zondag: Rust

Pak bij de Full body voor elke spiergroep 1 oefeninging en focus je op de grote compounds. Zoals andere leden al zeiden meer is niet altijd beter.

Comment

Dat schema van mij is zonder avondeten. Dit moet die zelf invullen. Wanneer dat erbij is berekend zit die wel boven onderhoud.

Comment

Ja maar Prime Aldo heeft het avondeten er niet bijgerekent he .. dus dat komt er ook nog bij dus het gaat we lwat meer stijgen ,,, meestal eet ik zon 150 gr rijst stuk kip van 150gr gekookt en ook nog groenten met een bak salade dus daarkomt ook nog wel wat kcal bij

Comment

Excuus, was me niet opgevallen. Pluk een leuk full-body schema uit de stickeys zou ik zeggen

Comment

Oke jongens echt bedankt voor jullie hulp ,,, ik zal ff een tijdje gaan bulken en niet aanstellen over mijn vp% en hopen dat ik zwz met 10kg kan aankomen met een zo min mogelijk vp .. maar ik zal proberen rond de 2500-3000 kcal per dag te eten thanks..

Comment

Succes.

Comment

Succes Arturiano.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X