Dat eeuwige IIFYM gelul...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo nu weer even update. Nu denk ik al een maandje (1 of 2) ''serieus'' bezig met IIFYM, mwah hoe serieus is IIFYM. Tot nu toe vind ik het echt heeeeeeerrrlijk. Ik houd me aan me poverty macros:

1800 kcal
    180 eiwit
    50 kool
    100 vet

Dacht eerst wtf gaat nooit lukken op iifym, integendeel. Ik heb afgelopen periode geen onderscheid gemaakt in bijv slome/snelle koolhydraten, langzame/snelle eiwitten (alhoewel, wel een klein beetje) enkel vetten wel, niet dat ik frituurvet sta te drinken. Ook kwa timing helemaal niets gedaan, soms at ik helemaal niks in de ochtend en in de avond ''al het eten'' naar binnen werken. Alleen na het trainen altijd mijn shakeje.

Junk ik altijd? Bijna elke dag eet ik wel ''non-bodybuilding'' food, beperkt tot 1 ding vanwege poverty macros. Vandaag heb ik een cup-a-soup kip ''gejunked'', wel 30 hele kcal . Maar een andere keer sta ik al mijn koolhydraten af voor een mcflurry (uit het hoofd 43gr suiker). Moet wel zeggen dat mijn ''junk'' (suikershit en kant en klare maaltijden) rondom mijn trainingen waren. Dus bijvoorbeeld instant noodles zonder vetzakje met 200 gr kip voor het trainen en mcflurry M&M na het trainen.

Wat ook mooi is dat mensen helemaal boos worden en shit. Omdat jij je gains maakt op mcflurry (ze zien natuurlijk niet dat je daarnaast gewoon je kippetje, tonijntje en eitje eet) en zij dus aan een strak dieet zitten waarbij ze alles laten vallen zodra iets mis gaat. Want zo gaat (correctie ging ) dat bij mij dus ook.

Of ik er meer uit kon halen als ik wel aan een strak schema had gehouden met vaste eettijden zal ik nooit weten. Waarschijnlijk wel, maar met IIFYM is het echt super. Word altijd wel lacherig over gedaan, zelf ook beetje zitten trollen erover. Maar vind het een handige manier van cutten in ieder geval. Als ik bij wijze van spreken naar een feestje ga, hoef ik me niet druk te maken dat ik een stukje taart moet eten.

Nou dat was het.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja maar er zal toch niemand zijn die tegenspreekt als jij 1800 kcal McDonalds eet (om het extreem te nemen) dat je dan afvalt? Snap je "lange neus" niet zo goed... Daarnaast, heel knap dat jij "gains" maakt op 1800 kcal, dat dan weer wel
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Helder betoog Nocerino, zal morgen ook beginnen met Iifym. Maar nu ff lekker chips eten en biertje op de bank
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
          Helder betoog Nocerino, zal morgen ook beginnen met Iifym. Maar nu ff lekker chips eten en biertje op de bank
          Je zei dat je morgen zou beginnen met IIFYM.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Vind het wel grappig van je nocer dat je dit betoog maakt en af en toe ondertussen in andere topics vraagt hoe je betere resultaten kunt krijgen hoe bedoel je trollen en wij er met zn allen serieus op in gaan
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Wat ik bij IIFYM het ergste vind is dat je puur kijkt naar gewichtsverlies/toename, aspecten als vezels,vitaminen,mineralen etc wordt compleet genegeerd.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Wat ik bij IIFYM het ergste vind is dat je puur kijkt naar gewichtsverlies/toename, aspecten als vezels,vitaminen,mineralen etc wordt compleet genegeerd.
                Ik eet ook IIFYM maar let wel op bovenstaand. Mensen die enigszins fatsoenlijk eten en het gros van hun kcal uit eieren/gevogelte/vis/groenten e.d. laten bestaan en daarbovenop elke dag 1/2 dingen eten waar zogenaamde 'dedicated' bb'ers hun neus voor ophalen zijn gewoon prima bezig en niks minder efficiënt dan die jonge die om 3uur snachts z'n wekker zet om een caseïne shake te drinken en junken als een doodzonde ziet.
                Ik zie een voedingsschema meer als iets voor beginners om ze 'kennis te laten maken' met de 'bb-manier' van eten en trainen, zodra ze een respectabele hoeveelheid kennis hebben opgebouwd over voedingsmiddelen (vergis je niet, de meeste mensen weten niet eens wat wel/niet gezond is) kunnen ze dit prima zelf bepalen

Comment

• Maar als je daar op let past er imo dus niet elke dag een pizza in, want alleen al het zout wordt dan dagelijks overschreden.
                  Ja ik eet ook wel eens een patatje en schrap dan wat vet en kh, maar dat noem ik geen IIFYM, zoals nocerino het vooral in het begin bracht kon je dus met frituurvet en kfc je macros halen, en als jij serieus denkt dat je dan als je zo eet net zo ver komt als iemand die clean eet, nou dat geloof ik gewoon niet, spreek nu paar wedstrijdatleten en er is er geeneen die aan IIFYM doet, ja ze eten een pizza zo nu en dan en als ze echt moeten bulken misschien wel 2 maar verder werken ze allemaal met een schem,a.
                  Ik denk echt dat hoe serieuzer je eet hoe beter het gaat, kijk maar op het forum, IM,MVOS,DYNO allemaal eten ze met goede schemas en zien er allemaal bruut uit.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Je zei dat je morgen zou beginnen met IIFYM.
                    Klopt, ik kan er alleen maar op vooruit gaan. Want eet al de hele week bitterballen en popcorn, en nog van dat soortgelijke meuk
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Maar als je daar op let past er imo dus niet elke dag een pizza in, want alleen al het zout wordt dan dagelijks overschreden.
                      Ja ik eet ook wel eens een patatje en schrap dan wat vet en kh, maar dat noem ik geen IIFYM, zoals nocerino het vooral in het begin bracht kon je dus met frituurvet en kfc je macros halen, en als jij serieus denkt dat je dan als je zo eet net zo ver komt als iemand die clean eet, nou dat geloof ik gewoon niet, spreek nu paar wedstrijdatleten en er is er geeneen die aan IIFYM doet, ja ze eten een pizza zo nu en dan en als ze echt moeten bulken misschien wel 2 maar verder werken ze allemaal met een schem,a.
                      Ik denk echt dat hoe serieuzer je eet hoe beter het gaat, kijk maar op het forum, IM,MVOS,DYNO allemaal eten ze met goede schemas en zien er allemaal bruut uit.
                      Dan zijn we het eens Natuurlijk ga je op een perfect schema dat compleet uitgebalanceerd is optimaal presteren maar dit is een efficiënte oplossing voor mensen die dat niet kunnen/willen opbrengen

Comment

• ja ok, stomme is dat gasten als nocerino met hun getroll doen overkomen alsof ze alleen pizza en ijs eten, ik ging er dus vanuit dat IIFYM per definitie junk was, maar ik eet zelf dan ook IIFYM want eet elke dag anders.

Comment

• Ja maar dat geef ik toch ook aan?
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nou nosje, zeker in het begin niet, muffins hier en muffins daar, maar was ook je insteek toch beetje de boel in de zeik nemen, dat is gelukt, laatste tijd ben je een stuk serieuzer maar das nog effe wennen he voor sommige
                            pics zien er goed uit homie.

Comment

• Nocer is een hele serieuze jongen en dedicated sporter maar houdt enorm van trollen.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                                Nocer is een hele serieuze troll en dedicated grapjas maar houdt enorm van sporten.
                                fixed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X