Originally posted by Nocerino
View Post
Dat eeuwige IIFYM gelul...
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostProbeer je nu te trollen? Anders is dit vrij triest.
Ga het eens proberen dat iifym (srs), gewoon om uit te proberen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostJa, probeerde het eigenlijk wel. Maar merk dat ik een beetje uit vorm ben. Dus laat het maar voor wat het is.
Ga het eens proberen dat iifym (srs), gewoon om uit te proberen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik zat laatst een documentaire te kijken waar wel wat leuks in gezegd werd betreft voeding. Ik weet de exacte zin niet meer, maar het kwam op het volgende neer.
Als je 90% van de dag correct eet, en die dag een moment van zwakte hebt waardoor je andere 10% slecht of minder is..
Is het nog altijd beter dan dat je deze getallen omdraait.
Zolang je geen podium ambitie hebt, of niet geeft om optimalen zou je wel eens buiten je schema kunnen vallen zonder dat dat teveel kwaad kan.
Ben je een pro, ben je opweg naar een podium of een shoot of iets waar je er in ieder geval voor op je paasbest uit moet zien moet je voeding 'spot on' zijn. En niks anders.
Echter IIFYM, de hele dag door eten wat je wil met de gedachte tot.. ach.. het pas wel in m'n macros.. leid denk ik veelal tot verkeerde inschattingen en foute productkeuzes vol met lege kcal waar je lichaam niks aan heeft.. dusja..zou het zelf nooit overwegenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostHet is toch ook zoveel moeite meer om elke dag bijvoorbeeld je shit te berekenen omdat je geen zin hebt om elke dag eht zeflde te eten. (Ene dag subway andere macie b&j pasta etcetc.Daanaast zou je ook een schema met ingebouwde junk kunnen maken natuurlijk
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostRobbie eet toch ook ben en jerry? Is.volgens mij ook groot!
Ik heb btw mn basis 1800 kcal waarmee ik in elk geval schoon eet en mn vitamins/minerals binnenkrijg. De rest is IIFYM en verschilt per dag naargelang wàar ik zin in heb. Ik zeg niet dat het beter is maar het is ook zeker niet veel slechter dan een (nagenoeg) perfect compleet voedingsschema.vanaf 1800 is t btw een stuk eenvoudiger tellen dan vanaf 0
Ohja en ik eet elke ochtend 4 boterhammen met smeerkaas, junk food zou de doorgewinterde BB in mn gym zeggen.
Comment
-
Dus, conclusie:
- het is niet verstandig IIFYM te volgen zonder rekening te houden met micronutrienten;
- het is geen probleem om af en toe wat lekkers te eten of drinken, maar zorg dat het in je macro's valt;
- ga niet helemaal los op suiker, want je kunt alsnog diabetes krijgen.
mist er nog iets in dit rijtje?
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostDus, conclusie:
- het is niet verstandig IIFYM te volgen zonder rekening te houden met micronutrienten;
- het is geen probleem om af en toe wat lekkers te eten of drinken, maar zorg dat het in je macro's valt;
- ga niet helemaal los op suiker, want je kunt alsnog diabetes krijgen.
mist er nog iets in dit rijtje?
Comment
-
Ik heb dat melk drinken nooit zo begrepen. BRB veel suikers, BRB, dikke huid en weinig definitie. Zeker voor de mensen die rond de 11 procent vet schommelen kan ik het aanraden om zuivel totaal uit het dieet te verbannen. Je ziet er al gauw een stuk droger uit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-