Dat eeuwige IIFYM gelul...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Robbie eet toch ook ben en jerry? Is.volgens mij ook groot!
    Probeer je nu te trollen? Anders is dit vrij triest.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tussen een sausje of een plak ham of gewoon als het totaal maar klopt zit nogal verschil he.
      De meeste saus is suiker de hoofdmoot netals zout en beide producten beperk ik zoveel als kan.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Probeer je nu te trollen? Anders is dit vrij triest.
        Ja, probeerde het eigenlijk wel. Maar merk dat ik een beetje uit vorm ben. Dus laat het maar voor wat het is.

Ga het eens proberen dat iifym (srs), gewoon om uit te proberen.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ja, probeerde het eigenlijk wel. Maar merk dat ik een beetje uit vorm ben. Dus laat het maar voor wat het is.

Ga het eens proberen dat iifym (srs), gewoon om uit te proberen.
          Ik denk dat er best wat voor te zeggen is, probleem zit hem meer in de interpretatie zeker van beginners qua voeding en hoe het werkt imo

Comment

Ik zat laatst een documentaire te kijken waar wel wat leuks in gezegd werd betreft voeding. Ik weet de exacte zin niet meer, maar het kwam op het volgende neer.

Als je 90% van de dag correct eet, en die dag een moment van zwakte hebt waardoor je andere 10% slecht of minder is..
            Is het nog altijd beter dan dat je deze getallen omdraait.
            Zolang je geen podium ambitie hebt, of niet geeft om optimalen zou je wel eens buiten je schema kunnen vallen zonder dat dat teveel kwaad kan.
            Ben je een pro, ben je opweg naar een podium of een shoot of iets waar je er in ieder geval voor op je paasbest uit moet zien moet je voeding 'spot on' zijn. En niks anders.

Echter IIFYM, de hele dag door eten wat je wil met de gedachte tot.. ach.. het pas wel in m'n macros.. leid denk ik veelal tot verkeerde inschattingen en foute productkeuzes vol met lege kcal waar je lichaam niks aan heeft.. dusja..zou het zelf nooit overwegen
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Het is toch ook zoveel moeite meer om elke dag bijvoorbeeld je shit te berekenen omdat je geen zin hebt om elke dag eht zeflde te eten. (Ene dag subway andere macie b&j pasta etcetc.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                Het is toch ook zoveel moeite meer om elke dag bijvoorbeeld je shit te berekenen omdat je geen zin hebt om elke dag eht zeflde te eten. (Ene dag subway andere macie b&j pasta etcetc.
                Ja maar op een gegeven moment ken je de macro's van je favo producten ook wel uit je hoofd Daanaast zou je ook een schema met ingebouwde junk kunnen maken natuurlijk

Comment

Robbie eet toch ook ben en jerry? Is.volgens mij ook groot!
                  Komt door Berry's whey.

Ik heb btw mn basis 1800 kcal waarmee ik in elk geval schoon eet en mn vitamins/minerals binnenkrijg. De rest is IIFYM en verschilt per dag naargelang wàar ik zin in heb. Ik zeg niet dat het beter is maar het is ook zeker niet veel slechter dan een (nagenoeg) perfect compleet voedingsschema.vanaf 1800 is t btw een stuk eenvoudiger tellen dan vanaf 0
                  Ohja en ik eet elke ochtend 4 boterhammen met smeerkaas, junk food zou de doorgewinterde BB in mn gym zeggen.

Comment

Dus, conclusie:

- het is niet verstandig IIFYM te volgen zonder rekening te houden met micronutrienten;
                    - het is geen probleem om af en toe wat lekkers te eten of drinken, maar zorg dat het in je macro's valt;
                    - ga niet helemaal los op suiker, want je kunt alsnog diabetes krijgen.

mist er nog iets in dit rijtje?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                      Dus, conclusie:

- het is niet verstandig IIFYM te volgen zonder rekening te houden met micronutrienten;
                      - het is geen probleem om af en toe wat lekkers te eten of drinken, maar zorg dat het in je macro's valt;
                      - ga niet helemaal los op suiker, want je kunt alsnog diabetes krijgen.

mist er nog iets in dit rijtje?
                      Not drinking a gallon of milk a day keeps the gains away.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Not drinking a gallon of milk a day keeps the gains away.
                        Chocomel natuurlijk, zolang t in de macro's past.

Comment

Melk is voor baby's

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Melk is voor baby's
                            Borsten ook, maar dat wil niet zeggen dat je er niet van mag genieten

Comment

Haha scherp

Comment

Ik heb dat melk drinken nooit zo begrepen. BRB veel suikers, BRB, dikke huid en weinig definitie. Zeker voor de mensen die rond de 11 procent vet schommelen kan ik het aanraden om zuivel totaal uit het dieet te verbannen. Je ziet er al gauw een stuk droger uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X