Originally posted by quibus
View Post
Dat eeuwige IIFYM gelul...
Collapse
X
-
Noc, mooie app
Originally posted by Beaudien View PostHmmm, zo zie ik het ook wel een beetje, hoor. Ik eet geen brood meer sinds een jaar of anderhalf, 2 en als ik het nu eet, is het als ik ga lunchen ofzo....bij een omelet bijvoorbeeld. Dus voor mij een vorm van junk. Rijst eten heeft voor mij voordelen boven brood. In brood zit een hoop zooi toegevoegd nowadays en ik hou bijvoorbeeld aanzienlijk minder vocht vast sinds ik het (te) zoute brood niet meer eet.
Misschien zien meer mensen dit als reden om rijst boven brood te perfereren?
Als je 10% van je eigen gewicht aankomt door 'gezond' eten waar je niet goed op reageert, laat je het -als vrouw- denk ik sowieso wel uit je hoofd. Al is vocht bij mij alsnog een drama, maar mijn reactie op brood is echt belachelijk.
Is echt bizar hoe ik op brood reageer qua vocht enzo. En dat vocht blijft ook nog eens langer hangen dan van gewoon zoutPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostNoc, mooie app
Hier hetzelfde. Volgens mij reageer ik gewoon heftig op alles waar gluten in zit.
Als je 10% van je eigen gewicht aankomt door 'gezond' eten waar je niet goed op reageert, laat je het -als vrouw- denk ik sowieso wel uit je hoofd. Al is vocht bij mij alsnog een drama, maar mijn reactie op brood is echt belachelijk.
Is echt bizar hoe ik op brood reageer qua vocht enzo. En dat vocht blijft ook nog eens langer hangen dan van gewoon zout
En dat IIFYM heb ik altijd een lulverhaal gevonden, eerlijk gezegd.
Misschien niet eens zozeer qua calorieën als je het een beetje redelijk schoon toepast maar inderdaad het achterlijke gedrag van sommigen die dan gingen beweren dat je net zo goed een Snickers kon nemen als je dan maar aan je macro's kwam, is onzinnig.
Alsof het in dit eten met deze sport alleen om de kcals gaat!
Ik eet altijd schoon, geen suiker, en ik heb me nooit beter gevoeld. Voor mij dus echt geen IIFYM in die brede zin van het woord."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Dat hele IIFYM verhaal is mooi (en geheel correct) als je de hele dag op de bank zit.
Voeding (en schuiven in hetzelfde aantal kcal) kan ervoor zorgen dat je meer uit je trainingen kan halen, en beter kan herstellen. En ik hoef vast niet uit te leggen dat dat invloed heeft op je resultaat.
Natuurlijk wordt je pas te vet als je teveel eet. Maar ik train niet om genoegen te nemen met 'niet vet worden'.
Originally posted by Nocerino View PostAware me on melk. Lees laatste tijd vaker dat mensen er wat op tegen hebben. Heb sinds ik melk drink fucked up veel puistjes en shit.
Originally posted by mascotte View Postpics ?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostJa, heb ik ook. Maar dus door brood te laten staan en melk voor het grootste deel te schrappen, is het opgeblazen zijn, zelfs bij warm weer, echt bijna niet meer te merken. In vergelijk met "vroeguh" dan. In bepaalde tijden van de maand voel ik me nog steeds een gestopte worst.
En dat IIFYM heb ik altijd een lulverhaal gevonden, eerlijk gezegd.
Misschien niet eens zozeer qua calorieën als je het een beetje redelijk schoon toepast maar inderdaad het achterlijke gedrag van sommigen die dan gingen beweren dat je net zo goed een Snickers kon nemen als je dan maar aan je macro's kwam, is onzinnig.
Alsof het in dit eten met deze sport alleen om de kcals gaat!
Ik eet altijd schoon, geen suiker, en ik heb me nooit beter gevoeld. Voor mij dus echt geen IIFYM in die brede zin van het woord.
Hahahaha ja echt he...Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHmmm, zo zie ik het ook wel een beetje, hoor. Ik eet geen brood meer sinds een jaar of anderhalf, 2 en als ik het nu eet, is het als ik ga lunchen ofzo....bij een omelet bijvoorbeeld. Dus voor mij een vorm van junk. Rijst eten heeft voor mij voordelen boven brood. In brood zit een hoop zooi toegevoegd nowadays en ik hou bijvoorbeeld aanzienlijk minder vocht vast sinds ik het (te) zoute brood niet meer eet.
Misschien zien meer mensen dit als reden om rijst boven brood te perfereren?
En Patricia noemt ook een aantal zaken die herkenbaar zullen zijn voor een aantal mensen. Qua gluten in voeding geen idee. Ik eet ook havermout, brinta dus daar zitten ook gluten in.
En dat IIFYM is de reinste onzin, leuk als je net begint, aangezien je dan toch nog niet weet wat werkt voor jou qua verhoudingen etc. Gedurende de jaren door ervaring en uitproberen kom je hier wel achter en kan je dit gaan manipuleren in je eigen voordeel. Dan weet je wat je wel en niet moet eten tijdens je cut, bulk, wedstrijdprep (en/of tijdens je kuur?)
Verder wil je ook verantwoord bezig zijn met je lichaam, tuurlijk kan je je afvragen of die supps, roids (gebruik vs. misbruik), erg veel kcal etc. "gezond" zijn, maar in ieder geval de gezondere producten kiezen 9/10 x is in mijn ogen erg van belang en de manier waarop sommige IIFYM willen gebruiken is de reinste onzin.
Het zou je hooguit een vrijere keuze kunnen geven op bepaalde dagen om toch bepaalde zaken te eten om aan je behoefte te eten als er niets anders voor handen is. Maar zelfs dan is er vaak een schoen aan te passen als. Je kan bijv. je voeding voor een drukke dag meenemen in koeltasjes etc. Uiteraard zijn er situaties waar dat lastiger wordt. Een festival waar je geen stroom hebt is bijv. een voorbeeld.."Straight outta gym"
Comment
-
Ik reageer totaal niet anders op brood en vind goed, vers brood echt een van de lekkerste dingen die er zijn. Zo weer ff halfje halen bij het Vlaamsch Broodhuys, heerlijk. Dingen wegen ook retezwaar.
Met brood van Bakkerij Bart of de AH oid heb ik ook niet veel op trouwensBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk eet ook havermout, brinta dus daar zitten ook gluten in.
En de rest kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn hahahaPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostDrink nu een litertje sojamelk per dag. Ook niet echt je van het. En dat terwijl het lactosevrij is!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWaarom doe jij jezelf dat aan?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Allemaal de schuld van generatie z!
Dat zie je eigenlijk bijna overal in terug. (drastische cutmethodes zoals ud 2.0, op jonge leeftijd anabolen om snel dat gewenste lichaam te krijgen).
Alles moet altijd zo extreem.
Worden mooie tijden"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostAllemaal de schuld van generatie z!
Dat zie je eigenlijk bijna overal in terug. (drastische cutmethodes zoals ud 2.0, op jonge leeftijd anabolen om snel dat gewenste lichaam te krijgen).
Worden mooie tijdenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostNee joh, haver is glutenvrij. Enige waardoor er gluten in havermout kunnen zitten, is omdat het in dezelfde fabriek verwerkt wordt. Maarja, als je daarop reageert ben je wel zwaar allergisch. Zeg maar net al broodkruimels op je pindakaas...
En de rest kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn hahaha
Originally posted by Nocerino View PostAllemaal de schuld van generatie z!
Worden mooie tijden
p.s. waar staat je z voor?"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment