Dat eeuwige IIFYM gelul...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Maar ik eet wel basmati rijst ipv bruine bijvoorbeeld.
    Is prima hoor, ontlopen elkaar echt niet veel.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Noc, mooie app
      Originally posted by Beaudien View Post
      Hmmm, zo zie ik het ook wel een beetje, hoor. Ik eet geen brood meer sinds een jaar of anderhalf, 2 en als ik het nu eet, is het als ik ga lunchen ofzo....bij een omelet bijvoorbeeld. Dus voor mij een vorm van junk. Rijst eten heeft voor mij voordelen boven brood. In brood zit een hoop zooi toegevoegd nowadays en ik hou bijvoorbeeld aanzienlijk minder vocht vast sinds ik het (te) zoute brood niet meer eet.
      Misschien zien meer mensen dit als reden om rijst boven brood te perfereren?
      Hier hetzelfde. Volgens mij reageer ik gewoon heftig op alles waar gluten in zit.
      Als je 10% van je eigen gewicht aankomt door 'gezond' eten waar je niet goed op reageert, laat je het -als vrouw- denk ik sowieso wel uit je hoofd. Al is vocht bij mij alsnog een drama, maar mijn reactie op brood is echt belachelijk.

Is echt bizar hoe ik op brood reageer qua vocht enzo. En dat vocht blijft ook nog eens langer hangen dan van gewoon zout
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Noc, mooie app
        Hier hetzelfde. Volgens mij reageer ik gewoon heftig op alles waar gluten in zit.
        Als je 10% van je eigen gewicht aankomt door 'gezond' eten waar je niet goed op reageert, laat je het -als vrouw- denk ik sowieso wel uit je hoofd. Al is vocht bij mij alsnog een drama, maar mijn reactie op brood is echt belachelijk.

Is echt bizar hoe ik op brood reageer qua vocht enzo. En dat vocht blijft ook nog eens langer hangen dan van gewoon zout
        Ja, heb ik ook. Maar dus door brood te laten staan en melk voor het grootste deel te schrappen, is het opgeblazen zijn, zelfs bij warm weer, echt bijna niet meer te merken. In vergelijk met "vroeguh" dan. In bepaalde tijden van de maand voel ik me nog steeds een gestopte worst.

En dat IIFYM heb ik altijd een lulverhaal gevonden, eerlijk gezegd.
        Misschien niet eens zozeer qua calorieën als je het een beetje redelijk schoon toepast maar inderdaad het achterlijke gedrag van sommigen die dan gingen beweren dat je net zo goed een Snickers kon nemen als je dan maar aan je macro's kwam, is onzinnig.
        Alsof het in dit eten met deze sport alleen om de kcals gaat!
        Ik eet altijd schoon, geen suiker, en ik heb me nooit beter gevoeld. Voor mij dus echt geen IIFYM in die brede zin van het woord.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dat hele IIFYM verhaal is mooi (en geheel correct) als je de hele dag op de bank zit.
          Voeding (en schuiven in hetzelfde aantal kcal) kan ervoor zorgen dat je meer uit je trainingen kan halen, en beter kan herstellen. En ik hoef vast niet uit te leggen dat dat invloed heeft op je resultaat.

Natuurlijk wordt je pas te vet als je teveel eet. Maar ik train niet om genoegen te nemen met 'niet vet worden'.

Originally posted by Nocerino View Post
          Aware me on melk. Lees laatste tijd vaker dat mensen er wat op tegen hebben. Heb sinds ik melk drink fucked up veel puistjes en shit.
          1 op de 10 heeft ook een lactose allergie, dat kan zich ook uiten in acne

Originally posted by mascotte View Post
          pics ?
          Hahahaha nee joh Kwarwan was een krielkipje met een grote mond

Comment

Ja, heb ik ook. Maar dus door brood te laten staan en melk voor het grootste deel te schrappen, is het opgeblazen zijn, zelfs bij warm weer, echt bijna niet meer te merken. In vergelijk met "vroeguh" dan. In bepaalde tijden van de maand voel ik me nog steeds een gestopte worst.

En dat IIFYM heb ik altijd een lulverhaal gevonden, eerlijk gezegd.
            Misschien niet eens zozeer qua calorieën als je het een beetje redelijk schoon toepast maar inderdaad het achterlijke gedrag van sommigen die dan gingen beweren dat je net zo goed een Snickers kon nemen als je dan maar aan je macro's kwam, is onzinnig.
            Alsof het in dit eten met deze sport alleen om de kcals gaat!
            Ik eet altijd schoon, geen suiker, en ik heb me nooit beter gevoeld. Voor mij dus echt geen IIFYM in die brede zin van het woord.
            Hahahaha dat eerste stukje is zoooooooooooooooooooooooooooooo herkenbaar, geloof dat het bij mij ook zo opgaat. Al blijft vocht nog steeds een drama; de laatste keer dat Rob me meette was 1/3 vocht. Maar het was erger, en precies met de dingen die jij zegt

Hahahaha ja echt he...

Comment

Hmmm, zo zie ik het ook wel een beetje, hoor. Ik eet geen brood meer sinds een jaar of anderhalf, 2 en als ik het nu eet, is het als ik ga lunchen ofzo....bij een omelet bijvoorbeeld. Dus voor mij een vorm van junk. Rijst eten heeft voor mij voordelen boven brood. In brood zit een hoop zooi toegevoegd nowadays en ik hou bijvoorbeeld aanzienlijk minder vocht vast sinds ik het (te) zoute brood niet meer eet.
              Misschien zien meer mensen dit als reden om rijst boven brood te perfereren?
              Dit dus. Ik weet niet meer hoe ik reageerde qua vocht op brood, aangezien ik alweer een half jaar of langer geen brood eet. Maar dat opblazen zal ik ook wel hebben vanwege het zout. Rijst is goedkoper, makkelijker weg te eten qua volume etc etc. Droge rijst vind ik te eten, droog brood niet etc. etc.

En Patricia noemt ook een aantal zaken die herkenbaar zullen zijn voor een aantal mensen. Qua gluten in voeding geen idee. Ik eet ook havermout, brinta dus daar zitten ook gluten in.

En dat IIFYM is de reinste onzin, leuk als je net begint, aangezien je dan toch nog niet weet wat werkt voor jou qua verhoudingen etc. Gedurende de jaren door ervaring en uitproberen kom je hier wel achter en kan je dit gaan manipuleren in je eigen voordeel. Dan weet je wat je wel en niet moet eten tijdens je cut, bulk, wedstrijdprep (en/of tijdens je kuur?)

Verder wil je ook verantwoord bezig zijn met je lichaam, tuurlijk kan je je afvragen of die supps, roids (gebruik vs. misbruik), erg veel kcal etc. "gezond" zijn, maar in ieder geval de gezondere producten kiezen 9/10 x is in mijn ogen erg van belang en de manier waarop sommige IIFYM willen gebruiken is de reinste onzin.

Het zou je hooguit een vrijere keuze kunnen geven op bepaalde dagen om toch bepaalde zaken te eten om aan je behoefte te eten als er niets anders voor handen is. Maar zelfs dan is er vaak een schoen aan te passen als. Je kan bijv. je voeding voor een drukke dag meenemen in koeltasjes etc. Uiteraard zijn er situaties waar dat lastiger wordt. Een festival waar je geen stroom hebt is bijv. een voorbeeld..
              "Straight outta gym"

Comment

Ik reageer totaal niet anders op brood en vind goed, vers brood echt een van de lekkerste dingen die er zijn. Zo weer ff halfje halen bij het Vlaamsch Broodhuys, heerlijk. Dingen wegen ook retezwaar.

Met brood van Bakkerij Bart of de AH oid heb ik ook niet veel op trouwens
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ik eet ook havermout, brinta dus daar zitten ook gluten in.
                  Nee joh, haver is glutenvrij. Enige waardoor er gluten in havermout kunnen zitten, is omdat het in dezelfde fabriek verwerkt wordt. Maarja, als je daarop reageert ben je wel zwaar allergisch. Zeg maar net al broodkruimels op je pindakaas...

En de rest kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn hahaha

Comment

Drink nu een litertje sojamelk per dag. Ook niet echt je van het. En dat terwijl het lactosevrij is!
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Drink nu een litertje sojamelk per dag. Ook niet echt je van het. En dat terwijl het lactosevrij is!
                      Waarom doe jij jezelf dat aan?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Waarom doe jij jezelf dat aan?
                        Omdat ik meteen 10 pakken had gekocht , was al helemaal verkocht bij het woordje lactosevrij. 250ml was geen probleem maar een litertje ga je al snel voelen. Ga maar weer gewoon aan de havermout met water. Heb het wel gehad met melk en sojamelk. Dat gaat niks meer worden.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Omdat ik meteen 10 pakken had gekocht
                          Het kan ook nooit normaal hè hou ik wel van!
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Allemaal de schuld van generatie z!

Dat zie je eigenlijk bijna overal in terug. (drastische cutmethodes zoals ud 2.0, op jonge leeftijd anabolen om snel dat gewenste lichaam te krijgen).

Alles moet altijd zo extreem.

Worden mooie tijden

Comment

Dat zie je eigenlijk bijna overal in terug. (drastische cutmethodes zoals ud 2.0, op jonge leeftijd anabolen om snel dat gewenste lichaam te krijgen).

Worden mooie tijden
                              Valt wel mee, vroeger had je gewoon veel minder kennis en die kennis was ook nog lastiger om bij te komen. UD2 bestaat ook pas een paar jaar
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Nee joh, haver is glutenvrij. Enige waardoor er gluten in havermout kunnen zitten, is omdat het in dezelfde fabriek verwerkt wordt. Maarja, als je daarop reageert ben je wel zwaar allergisch. Zeg maar net al broodkruimels op je pindakaas...

En de rest kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn hahaha
                                Hahaha, nou het moge duidelijk zijn dat ik dan niet allergisch ben voor gluten anders had ik zoiets wel geweten inmiddels

Worden mooie tijden
                                Je doet iets goed of je doet iets niet, er is geen tussenweg

p.s. waar staat je z voor?
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X