Dat eeuwige IIFYM gelul...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    Valt wel mee, vroeger had je gewoon veel minder kennis en die kennis was ook nog lastiger om bij te komen. UD2 bestaat ook pas een paar jaar
    UD2.0 is gebaseerd op Body Opus van Dan Duchaine en die bestaat al wat langer. Begin jaren '90 dacht ik. Ik heb ergens nog een exemplaar liggen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

IIFYM blijft grappig, kan niet wachten op IIFYM2.0
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        IIFYM blijft grappig, kan niet wachten op IIFYM2.0
        Die komt volgende week uit. In versie 2.0 mag je 3x per week kapsalon eten, aangevuld met pakjes Haribo en onbeperkt Happy Meals. Wel 5 liter Cola Zero per dag, want dat is gezond. Er zit immers geen suiker on. Snickers blijven er gewoon in, want dat is de basis.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Die komt volgende week uit. In versie 2.0 mag je 3x per week kapsalon eten, aangevuld met pakjes Haribo en onbeperkt Happy Meals. Wel 5 liter Cola Zero per dag, want dat is gezond. Er zit immers geen suiker on. Snickers blijven er gewoon in, want dat is de basis.
          En serieus, ik moet er niet aan denken.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
            Je doet iets goed of je doet iets niet, er is geen tussenweg

p.s. waar staat je z voor?
            Volgens mij begreep je niet helemaal waar ik naar toe wilde gaan.

Wie is Generatie Z en hoe bereik je ze? - Frankwatching
            Meet Generation Z | Getting Smart
            Staan leuke bronnen bij laatste linkje.

Om even in het kort te zeggen waar het wel over ging. Ikzelf kan mij heel goed vinden in de kenmerken van de generatie Z.
            Ik zie dit bijvoorbeeld terug in dat mensen, net als ik, meestal all in gaan of niet. Dat is bijna met alles zo. Leren, sporten etc. Mensen willen snel van A naar B, maakt voorderest niet uit hoe (met UD2.0 en anabolen etc uit vorige post). Ook het snelle veranderen (Ik ga cutten, ik ga bulken, korte doelstellingen) enzo.
            Ook merk ik bijvoorbeeld dat ik me helemaal niet intresseer in hoeveel iets kost, mijn motto is dan ook(srs): als je iets leuk vind, dan koop je het hahaha. Vandaar waarschijnlijk ook mijn 10-pakken sojamelk .

Allemaal een beetje offtopic, maar vind het altijd wel leuk om over dit soort dingen na te denken en te praten.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dus generatie doet maar en denkt niet na over de gevolgen van hun acties.
              - Dave Tate

Comment

Het zijn kenmerken he. Betekend niet dat iedereen zo is/doet.

Zat net dat IFYM topic van die karwan te lezen

IFFYM YOLOOO
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  En serieus, ik moet er niet aan denken.
                  Zijn mensen die het doen, gewoon omdat ze een kutmentaliteit hebben, de spirt met verkeerde insteek doen en de gezonde levensstijl vergeten, en ach....beetje t3, clen, tren, test, winnie, ana(altijd schattig die namen, maakt het ook zo lief )

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Zijn mensen die het doen, gewoon omdat ze een kutmentaliteit hebben, de spirt met verkeerde insteek doen en de gezonde levensstijl vergeten, en ach....beetje t3, clen, tren, test, winnie, ana(altijd schattig die namen, maakt het ook zo lief )
                    Nee, nee, neeeeee .... dat zie jij verkeerd. Waar het om gaat is dat zij ook moeten kunnen LEVEN.
                    - Dave Tate

Comment

• Winnie klinkt wel lief ja.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Nee, nee, neeeeee .... dat zie jij verkeerd. Waar het om gaat is dat zij ook moeten kunnen LEVEN.
                        Ja want je leeft maar 1 keer toch....volgens ga je maar 1 keer dood.
                        Blijf me altijd verbazen, alsof je niet leeft als je gezond eet, heel fascinerend dat soort staatsdebielen.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Winnie klinkt wel lief ja.
                          Vooral ald je zegt "Ik neem nu 6 weken Winnie"

Comment

• IIFYM > regular diet > keto > leg press > squats
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• ???>?????>????>????

Comment

• you grazy dutchmen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X