Dat eeuwige IIFYM gelul...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha ja rob als je het zo zou zeggen dan had ik er nooit op gereageerd.
    Juist jij als ex gebruiker bent er uberfel tegen, net als ex rokers en net aks mensen die een jaar met een schema eten.
    Ik lees het terug en het staat erg offensief geschreven srry daarvoor.
    Maar het valt mij gewoon op hoe harder men roept hoe slecht de rest is hoe groter de kans dat ze ooit zo waren.

Ik heb ook een tijd op red bull en big macs geleefd, het gebeurd voordat je er erg in hebt, stond vandaah een stuk in de krant hoe ze eten etc in Amerika manipuleren en toevoegingen om nog meer te eten.
    Je kan het de mensen haast niet kwalijk nemen.

Ps berry dd mey grappen zijn zooooooo 2012

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      stond vandaah een stuk in de krant hoe ze eten etc in Amerika manipuleren en toevoegingen om nog meer te eten.
      2
      Weet je toevallig nog welke krant ?

Comment

Haha ja rob als je het zo zou zeggen dan had ik er nooit op gereageerd.
        Juist jij als ex gebruiker bent er uberfel tegen, net als ex rokers en net aks mensen die een jaar met een schema eten.
        Ik lees het terug en het staat erg offensief geschreven srry daarvoor.
        Maar het valt mij gewoon op hoe harder men roept hoe slecht de rest is hoe groter de kans dat ze ooit zo waren.

Ik heb ook een tijd op red bull en big macs geleefd, het gebeurd voordat je er erg in hebt, stond vandaah een stuk in de krant hoe ze eten etc in Amerika manipuleren en toevoegingen om nog meer te eten.
        Je kan het de mensen haast niet kwalijk nemen.

Ps berry dd mey grappen zijn zooooooo 2012
        Ik hoopaltijd dat veel jongeren inzien dat het te grote risico's meebrengt, als ze de voor entegens beetje meekrijgen en ze kuren alsnog is dat hunkeuze.
        Het kanniet zo zijn dat ik geen advies kan geven en anderendie er financieel baat bij hebben het wel mogen, bij hungaat het om hun inkomen, bij mij dat er meer mensen beseffen dat naturel BB veel resultaat kan geven
        Ik ben ook niet boos hoor Q
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Oef krant van me pa ik meen noord hollands dagblad ik vraag het zo wel effe.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
            Mss moet je je niet altijd geroepen voelen om je held Robbie te verdedigen, het ziet er namelijk heel triest uit dat hij er zelf verbaal niet toe in staat is (buiten te proberen het in het belachelijke te trekken bij gebrek aan beter) en jij die taak keer op keer op je neemt. Heel ridderlijk hoor (srs) maar je laat Robbie zo wel heel sneu overkomen, zelfs voor zijn doen.
            Goh hebben we meneer de gefrustreerde psycholoog ook weer...

Wat is dat toch, dat jij op echt iedere post van mij inhoudsloos moet reageren? Zoveel post ik helemaal niet meer, maar jij weet ze altijd te vinden. Knap.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
              Goh hebben we meneer de gefrustreerde psycholoog ook weer...

Wat is dat toch, dat jij op echt iedere post van mij inhoudsloos moet reageren? Zoveel post ik helemaal niet meer, maar jij weet ze altijd te vinden. Knap.
              hij geilt gewoon stiekem heel erg op je, Patricia. Dat jij dat nou niet doorhebt!! :P :P
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                hij geilt gewoon stiekem heel erg op je, Patricia. Dat jij dat nou niet doorhebt!! :P :P
                Geilen? Pescatore? Waarom moet ik nu gelijk aan vreemde dingen zoals oogbal uitlikken denken?

Comment

• Ik herken dat wel hoor in het begin loop je wat vaker te klagen over andermans gedrag, omdat ik zogenaamd het "licht" gezien had qua voeding etc. Dat kwam door de tsunami aan allerlei visies over voeding, eiwit, carbs, vet. Kcal, mineralen en vitamines etc. etc. Dafuq?!

Ik maak me nu daar allang niet meer druk om (tenminste niet bij mijn directe omgeving). Ik zeg er nooit wat van, zolang mensen mij in mijn waarde laten. Ik lever namelijk ook geen commentaar op hun levensstijl en het is wel grappig dat hoe vaker ik dingen uitleg waarom ik bepaalde dingen doe hoe vaker mensen in mijn omgeving ook naar de "betere" dingen grijpen i.p.v. de minder goede dingen. Ik krijg vaak nog wel te horen:" Hoe kan je nou niet van snoep, taart, koek houden?!?!". Tjah, ik weet niet meer beter, zo'n gedachtegang creëer je ook niet van de ene op de andere dag. Daar zijn maanden over heen gegaan natuurlijk.

Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten, maar oh wee als mensen beginnen te klagen dat hun resultaten in de spiegel tegenvallen terwijl ze een zak bewerkte suiker in hun nek aan het trappen zijn en dan ook nog beginnen over "je moet ook een beetje kunnen leven, toch"? Dan ga ik met dingen gooien..

Nah just kidding
                  "Straight outta gym"

Comment

• [QUOTE=Patriciaaa;1116521]Geilen? Pescatore? Waarom moet ik nu gelijk aan vreemde dingen zoals oogbal uitlikken denken?

Ha ha ha ha

Comment

• Pfff wie geilt er nou niet op pat, maar ik heb dibs pesc. Srry

Comment

Pfff wie geilt er nou niet op pat, maar ik heb dibs pesc. Srry
                        Ik geil niet op Pat, heb haar nog nooit gezien behalve dan een foto.

Comment

• Homo

Comment

Homo
                            Geeuw, Gaap!

Comment

Homo
                              Reported.

Gisteren over mijn macros gegaan . Ik ga gewoon weer met een vast schema werken. Werkt veel beter.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by De Hulk7 View Post
                                Ik geil niet op Pat, heb haar nog nooit gezien behalve dan een foto.
                                Lijkt me ook niet meer dan normaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X