Bulking on a budget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Ja pfff. Dagje weg, ik betaal wel joh geen probleem. Volgende dag, ja joh maakt niet uit weer honderdtje weg. Goodlife leven met studentenbaantje zit er niet in voor een hele maand hahahha. Zal dit topic maar blijven volgen!
    ewa sahbi ik voel je, altijd als ik met mi matties chill ram ik er ook zo 5 barkie door heen je weet tog die jonko prijze die stijge hard
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
      Rijst en eieren koop ik bij de makro (30 eieren 3 euro) rijst ben ik nog even aan het uitproberen welke het lekkerst is maar koop van die 5kg zakken.

Cashewnoten bij de Aldi, 300gram voor 3 euro! Tonijn 89 cent, kwark 65 cent en melk weet ik niet precies maar ook goedkoop iig. Tomaten, komkommer en diepvriesgroenten koop ik hier ook, of bij de jumbo als ik daar ben.

Jumbo kip 5 euro voor 800gram, mager rundergehakt 2,50 en de rest van mijn boodschappen doe ik hier ook.
      Thanks hier heb ik wat aan. 30 eieren voor 3 ekkers is niks
      Originally posted by bvds View Post
      zijn dat ongezouten pinda's?
      Nee zijn wel gezouten, maar dat interesseert mij persoonlijk geen flikker

Originally posted by talalelh15 View Post
      Maar zo duur zijn amandelen toch niet? Ik haal ze bij de moskee; 1 kg voor 7,50. Of je moet echt anti-islamatische zijn.
      Ik dacht dat amandelen veel duurder waren, thanks! Ff een moskee in de stad zoeken

Originally posted by Nocerino View Post
      Pff net ff boodschappen gedaan, 2 pakjes kipfilet (Beleg) 3,5 euro. Normaal boeit dat me niet maar moest ff denken aan dit topic, is meer dan 90 euro p maand! Alleen aan fokking beleg! Dus dit topic maar even met wat meer interesse bekijken
      Ja dat soort dingen knagen bij mij dus ook. Moest elke dag 125gr zalm eten wat iets van 1.5 kost = 45 euro pm aan een stukje zalm

Comment

Waarom haal je niet gewoon echte kipfilet ipv plakjes XD

Comment

Waarom haal je niet gewoon echte kipfilet ipv plakjes XD
          Haha inderdaad, ik koop zelf ook echt kipfilet, en dat bak ik en doe dat als ik bulk om me brood. Vind ik zelf nog lekkerder ook en het is goedkoper. Wonen jullie allemaal in de stad ofso? Ik heb geen Turk/Toko waar ik die goedkope dingen kan halen hoor. (jammer genoeg)!
          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Wat dacht je van je kipfiletbeleg gewoon te vervangen met gegrilde kip? Lekkerder en goedkoper.

edit: beetje mosterd na de maaltijd zie ik
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hmm goed idee, mosterd op het broodje is ook wel lekker. Ik woon niet in de stad, maar kan wel naar de stad toe.

Comment

Hmm goed idee, mosterd op het broodje is ook wel lekker. Ik woon niet in de stad, maar kan wel naar de stad toe.
                En goedkoop!

Comment

Weinig tips hier, ik koop wat ik lekker vind en let er weinig op, ben laatst op de markt geweest voor fruit etc. maar vond dat nou niet spotgoedkoop, lidl en aldi zijn toch de goedkoopste en lidl is nr1 in groente en fruit las ik in consumentenbond.

Comment

2 uur voor sluitingstijd krijgt het voorverpakte brood bij de albert heijn 35% korting =D

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Weinig tips hier, ik koop wat ik lekker vind en let er weinig op, ben laatst op de markt geweest voor fruit etc. maar vond dat nou niet spotgoedkoop, lidl en aldi zijn toch de goedkoopste en lidl is nr1 in groente en fruit las ik in consumentenbond.
                      Ga maar eens een half uurtje voor sluitingstijd naar de markt
                      Scheelt aanzienlijk in vergelijking met de prijzen die ze overdag hebben
                      installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                        2 uur voor sluitingstijd krijgt het voorverpakte brood bij de albert heijn 35% korting =D
                        Of ga voor openingstijd naar de lidl staat het nog buiten op rekken, kun je het gratis meenemen

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                          Of ga voor openingstijd naar de lidl staat het nog buiten op rekken, kun je het gratis meenemen
                          Huisgenoot van mij heeft dat ooit eens gedaan na het uit gaan. Bakker had lekker zn brood buiten neergezet om af te koelen
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                            Huisgenoot van mij heeft dat ooit eens gedaan na het uit gaan. Bakker had lekker zn brood buiten neergezet om af te koelen
                            Dat is nog eens bulken op budget

Comment

Bij mij in de buurt kan ik bij 2 bakkers aankloppen na het uitgaan (als ik laat genoeg thuis kom iig) leg je 5 euro neer en zoek je wat dingetjes uit. Die mannen vinden dat ook wel leuk, als je je tenminste normaal gedraagt.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Bij mij in de buurt kan ik bij 2 bakkers aankloppen na het uitgaan (als ik laat genoeg thuis kom iig) leg je 5 euro neer en zoek je wat dingetjes uit. Die mannen vinden dat ook wel leuk, als je je tenminste normaal gedraagt.
                                En dan ben je weer nuchter en kom je erachter tot de bakker je opgelicht heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X