Advies voor minderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voor minderen

Hi,

Ik ben al zo een 6 maanden bezig met serieuzer trainen en eten. Ben in deze tijd 6 kilo aangezet. Ben zover ik weet een ecto, aangezien het aankomen me moeilijk afgaat en ik nooit aankwam wat ik ook at. Ik ben dus erg blij dat ik nu van de 75,5 naar de 82,5 ben gekomen.

Maar met de zomer zo voor de deur wil ik er toch wel wat strakker uit zien. Weet mn BF% niet (binnenkort iemand zoeken die dat kan opmeten), maar ik heb toch wel wat teveel vet op mijn buik.

Ik at eerst dus 4500 kcal, nu zit ik op de 4000. Ik heb volgens mij ong. 4000 kcal of iets eronder nodig. Heb het zoals jullie kunnen zien nu weer terug gebracht naar 4000. Ik ga dit 1,5 week proberen om dan te kijken wat de weegschaal zegt. Er zullen nog wel 500 kcal afmoeten, alleen vroeg ik me dus af wat ik er het beste af kan halen?

EN natuurlijk vraag ik me ook af of het zo een beetje een fatsoenlijk schema is?

Liever meten met een lint en de spiegel en evt de weegschaal dan just de weegschaal. Dat ik fatsoenlijk bulkte scheelde ik 2kg per dag af en toe.

Comment

Vergeten schema toe te voegen haha. Zal ik zo is posten

Ik ga maar heel traag vooruit en zit nu echt al n tijd rond de 82,5 dus dat geloof ik wel. Alleen wel benieuwd naar VP, wel te hoog als ik in de spiegel kijk.

Comment

Als je zo'n moeite heb met aankomen dan kan je toch niet echt vet zijn lijkt me?
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben ook niet vet, ik wil gewoon iets lager in mn VP zitten voor de zomer. Daarna weer flink bulken. Vind het ook veel moeilijker veel te eten als het buiten snikheet is.

Hier alsnog mn voedingsschema: Voeding Juni.xls

Vraag is nog steeds waarop ik het beste kan minderen?

Comment

Ik zou 30 gram cashew noten ipv 80 gram je zat met je vet % wat hoger.
            10 ml olijf olie ipv 15ml.
            Misschien dat je in plaats van rundergehakt mager rundergehakt of kipgehakt kan nemen.
            Kipgehakt is meestal wel bij die turkse tentjes tekoop
            En je bulkt nu met 3799 zou gewoon even op 3180 gaan zitten zoals aangegeven.
            Quitters never win !

Comment

ik denk dat je al telaat bent voor de zomer om strak te zijn

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
                ik denk dat je al telaat bent voor de zomer om strak te zijn
                Een procentje naar beneden in een kleine 2 maanden moet toch wel lukken.

Verder zou ik graag verbeteringen horen voor mn voedingsschema.

Comment

Originally posted by Larsson View Post
                  Een procentje naar beneden in een kleine 2 maanden moet toch wel lukken.

Verder zou ik graag verbeteringen horen voor mn voedingsschema.
                  Nou dan heb je nog ongeveer een maand om buiten te zwemmen haha.
                  Succes
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

procent in 2 maanden moet natuurlijk lukken, maar je weet dat de zomer officieel komende vrijdag ingaat

Comment

Originally posted by NickP View Post
                      procent in 2 maanden moet natuurlijk lukken, maar je weet dat de zomer officieel komende vrijdag ingaat
                      Ik ga pas over een kleine 2 maanden op vakantie vandaar

Maar ik ben vorige week ergens in ene 1,5 kilo verloren en blijf nu hangen. Zit dus ongeveer op mn behoefte te eten. Zal dus nog iets moeten minderen. Ik vraag me alleen wel af hoe ik in ene 1,5 kilo kwijt kan zijn? Is dit vocht of..?

Comment

Vocht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X