Vraag van een nieuweling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee het is geen goede workout. Ik bedoel maar dat het normaal is dat als je voor de eerste keer krachttraining doet, welk schema dan ook je spierpijn hebt, zeker wanneer je alles geeft.

Je kan een barbell aanschaffen en schijven, een squat rek en een bankje. Dan kan je een veel beter schema volgen. Maar ik zou zowieso van schema veranderen.

Comment

Originally posted by Berry123 View Post
      Juist die volg ik!! Ik was op zoek naar een work out voor thuis met dumbells!! Ben een arme student dus geen geld voor een sportschool:P
      15pm kan je tog wel kwijt want al dat dummbels enzo die je voor thuis gaat kopen kom je ook duurder uit en zal ook te licht zijn

Comment

Dan kan je nog beter dat Insanity programma volgen dan die Spartacus workout volgens mij...
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Owkeej, haha nou dan weet ik even genoeg!

Ik had al 2 barbell's met 30kg ieder dus dan ga ik maar even kijken of ik kan switschen naar een effectievere work-out.

Tips voor thuis?

Comment

Ik had al 2 barbell's met 30kg ieder dus dan ga ik maar even kijken of ik kan switschen naar een effectievere work-out.

Tips voor thuis?
            staan paar oefeningen die je thuis kan doen bij six pack shortcut

Comment

Is er bij jou in de buurt echt geen sportschool te vinden van 15-30 euro per maand? Hou de acties in de gaten ivm geen inschrijfgeld etc.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Jawel, er zijn er vier ofzo, maar ik werk bijna 50 uur per week en studeer/sport daarnaast nog.

Om fit te blijven probeer ik zo veel mogelijk me dooie uurtjes thuis te gebruiken om te sporten.

Comment

Tips voor thuis?
                  As je een barbell, squatrek, schijven en bankje koopt kan je praktisch elk schema ( 3x pw fullbody, ub/lb, split) doen. Een barbell en een dumbell is wel niet het zelfde he. Als info wilt waar je het best die spullen kan kopen moet je maar een pm sturen.

Comment

Ik heb dumbells en barbells haha Gelukkig ben ik handig geweest met google.

Maar wat ik uit al jullie reacties begrijp is dat mijn work-out SLECHTER is dan mijn eetschema gebaseerd op proteine en eiwitten?

Comment

Voor je voedingsschema: misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X