Cutten begint te vervelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nocer is toch nog steeds een papzak of niet?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Heerlijk om de motivatie van Iron Mind te lezen.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Nocer is toch nog steeds een papzak of niet?
        Papzak? Denk dat je je vergist, je bedoeld waarschijnlijk die topvoetballer met een bf van 20%+.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Tijd om je trollschoenen aan de wilgen te hangen Nocer. Je wordt van alle kanten getrolled tegenwoordig, die van jezelf worden opzichtig door voorzichtigheid ivm waarschuwingen. Het is over, tijd om serieus te worden .

Originally posted by Nocerino View Post
          Papzak? Denk dat je je vergist, je bedoeld waarschijnlijk die topvoetballer met een bf van 20%+.
          Dat kan toch niet?

Comment

Wayne Rooney is niet zo'n mager ventje nee, maar hoeft niet te betekenen dat hij niet kan voetballen, integendeel .

Comment

Tijd om je trollschoenen aan de wilgen te hangen Nocer. Je wordt van alle kanten getrolled tegenwoordig, die van jezelf worden opzichtig door voorzichtigheid ivm waarschuwingen. Het is over, tijd om serieus te worden .
              Inderdaad. Hindoebrah needs a break.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Iifym is alleen voor googlelogen met zelfdiscipline jongens.. 95% vd mensen gaat beter op een vast schema

P.s. Ook ik cut met een voedingsschema

Wat een gelul weer

Flexibel dieeten is top. Jij bent zeker hardcore met 8x pdag zilvervliesrijst

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                  Wat een gelul weer

Flexibel dieeten is top. Jij bent zeker hardcore met 8x pdag zilvervliesrijst
                  Voedingschema betekent natuurlijk niet dat je dagelijks hetzelfde eet. Dat is weer napraterij.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Met voedingsschema bedoel ik in mijn geval gewoon groepen maaltijden met dezelfde macro's waar ik er elke dag 4 uit pak

Comment

Kill, hij eet toch die groepen maaltijden. Je weet zelf

Comment

Ja daar heb je wel gelijk in, wilde in eerste instantie posten ''je moeder ''. Maar dacht toen inderdaad aan dat ja. Ook het feit dat ik dan allemaal haatpms van jou zou krijgen en dat je zou willen vechten enzo. Beter van niet.

Maar wat is dat altijd met het trollen ? Ik kom 90% van de tijd naar bodynet om te lachen, niet om anderen voor schut te zetten. Nou doei!
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Anyways, zoals je ziet TS, neemt niemand het heel serieus. Niet zo piepen en shredden dus

Originally posted by Nocerino View Post
                          Ja daar heb je wel gelijk in, wilde in eerste instantie posten ''je moeder ''. Maar dacht toen inderdaad aan dat ja. Ook het feit dat ik dan allemaal haatpms van jou zou krijgen en dat je zou willen vechten enzo. Beter van niet.

Maar wat is dat altijd met het trollen ? Ik kom 90% van de tijd naar bodynet om te lachen, niet om anderen voor schut te zetten. Nou doei!
                          Ga je nou via een veilige omweg alsnog mijn moeder proberen te beledigen ?

Comment

Nee, maar vind het nu eigenlijk ook helemaal niet een gepaste opmerking. Maar het kwam in mij op, zal wel komen van de tijd waarin ik raps schreef met yousef en kamal.

Comment

Hij zit je weer te stalken
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Probeer anders mee te doen aan de Ramadan
                                Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...