Ervaring met kant-en-klare maaltijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja qua tijd scheelt het geen moer volgens mij srry.
    Ik eet eigenlijk alleen groene groentes en die bak ik even in een pan met klein beetje olie, paar minuutjes en hapklaar.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ik eet eigenlijk alleen groene groentes en die bak ik even in een pan met klein beetje olie, paar minuutjes en hapklaar.
      Er moeten meer recepten hier op het forum gepost worden
      installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Nou, vergeleken met die 20 minuten van Sander maakt het wel verschil. Ik hoef niet eens een mes te gebruiken, die stukken breek ik gewoon van het stammetje. En wanneer ik klaar ben hoef ik die bak alleen maar te spoelen met heet water, want er zit immers geen vet in. In een pan wel.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Nou, vergeleken met die 20 minuten van Sander maakt het wel verschil. Ik hoef niet eens een mes te gebruiken, die stukken breek ik gewoon van het stammetje. En wanneer ik klaar ben hoef ik die bak alleen maar te spoelen met heet water, want er zit immers geen vet in. In een pan wel.
          Dat had betrekking op dit stuk:
          Als je al normaal kookt moet je is bij de blokker van die roostertjes halen, die leg je in je pan, vult met wat water, klein laagje en daar je groente op, dan wordt het ook gestoomd, scheelt de wereld kwa smaak.

De groente ga ik deze week eens in de magnetron pleuren! Kijken of het niet zo een kleffe meuk wordt.

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
            Dat had betrekking op dit stuk:
            Als je al normaal kookt moet je is bij de blokker van die roostertjes halen, die leg je in je pan, vult met wat water, klein laagje en daar je groente op, dan wordt het ook gestoomd, scheelt de wereld kwa smaak.

De groente ga ik deze week eens in de magnetron pleuren! Kijken of het niet zo een kleffe meuk wordt.
            Dat is een kwestie van experimenteren en niet gelijk lang erin laten, want dan kan het mis gaan. Bij mij blijft de broccoli lekker knapperig.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Dat is een kwestie van experimenteren en niet gelijk lang erin laten, want dan kan het mis gaan. Bij mij blijft de broccoli lekker knapperig.
              Oké, ik ga deze week experimenteren! Je doet dit met alle groentes? Dus ook bladspinazie, spruitjes, boerenkool e.d.?

Comment

Persoonlijk doe ik het ook in de magnetron of stoom ik mijn groente. Bij het koken van groenten gaat een groot deel van de vitaminen en mineralen verloren.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

En wat betreft de kant en klaar maaltijden. Het enige wat ik wel is eet zijn kip maaltijdsalades. Voorderest is het allemaal niet best volgens mij.

Comment

Bak nasi is wel goed te doen in de magnetron vind ik
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                      Bak nasi is wel goed te doen in de magnetron vind ik
                      Wel met een eitje toch?

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                        Oké, ik ga deze week experimenteren! Je doet dit met alle groentes? Dus ook bladspinazie, spruitjes, boerenkool e.d.?
                        Bladeren heb ik nooit in de magnetron gedaan en die eet ik ook niet zo vaak. Maar het kan natuurlijk. Er is op het internetveel iinformatie over het bereiden van groenten en andere gerechten in de magnetron.
                        - Dave Tate

Comment

als je een stoofprutje kookt met veel groente en bv kip kun je genoeg koken voor meerdere dagen en hoef je het later alleen nog op te warmen.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                            Wel met een eitje toch?

Zit idd ei bij
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Boek: Lekker koken in de combinatiemagnetron - HEMA (<- Klikker de klik)

Ik hoop dat dit mag en nu geen reclame maak :P
                              Een maat had iets dergelijks gekregen voor de fun met z'n b'day. Weet niet of dit het exact het zelfde boek is.

Maar succes met je recepten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X