Beste Allemaal, Ik had mij al reeds voorgesteld in het topic, maar dit om het wat makkelijker te maken. Ik ben 30 jaar, weeg 67 kg en ben 182cm lang en ben redelijk mager van postuur. Ik heb een jaar of 24 gevolleybalt en de laatste 15 jaar daarvan op hoog niveau, 4 a 5 x in de week trainen(+sportschool). Nu ben ik in maart aan mijn schouder geopereerd, had een afgescheurde bicepspees. Herstel gaat allemaal voorspoedig en zit nu sinds 2 weekies weer in de sportschool. Trainen gaat allemaal goed en dit ook in overleg met mijn fysio.
Nu wil ik dus langzamerhand zwaarder gaan worden op spiermassa op te gaan bouwen, alleen kom ik er dus niet helemaal uit om een schema te maken, heb natuurlijk het eea al doorgelezen. Nu heb ik dus toch een "schema" gemaakt en aan jullie de vraag of er nog tips/trucks, advies ed zijn. voedingsschema test1.xls
Nu wil ik dus langzamerhand zwaarder gaan worden op spiermassa op te gaan bouwen, alleen kom ik er dus niet helemaal uit om een schema te maken, heb natuurlijk het eea al doorgelezen. Nu heb ik dus toch een "schema" gemaakt en aan jullie de vraag of er nog tips/trucks, advies ed zijn. voedingsschema test1.xls
Comment