Originally posted by rainman
View Post
verwarring
Collapse
X
-
doe toch is niet zo moeilijk, eet gewoon de hele dag door goed.. als je 's avonds traint moet je voldoende voeding tot je hebben genomen gedurende de dag.. neem wel iets van een post workout shake met snelle carbs direct na het trainen en als je thuis bent ga je gewoon weer lekker verder met eten tot dat je gaat slapen!
ik train niet elke dag rond het zelfde tijdstip en pas mijn eten hier eigenlijk helemaal niet op aan en ik merk geen verschil, als ik 's ochtends train eet ik mijn tweede maaltijd na het trainen als ik 's avonds train eet ik mijn vierde / vijfde maaltijd na het trainen.
zorg uiteraard wel dat je voldoende koolhydraten / vetten / eiwitten in je lichaam hebt voordat je gaat trainen, als je het maximale uit je workout wilt halen.
je herstelt gewoon gedurende de dag / nacht, ik zal mij persoonlijk niet zo druk maken om al die timings.. enige punt van aandacht zijn de snelle koolhydraten na het trainen.. vaak gecombineerd met eiwitten.. hoeft niet, ik geef de voorkeur aan een combinatie.. tevens neem ik persoonlijk tijdens het trainen ook nog snelle complexe koolhydraten.Last edited by jobr; 08-08-2013, 13:04.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
-
Originally posted by rainman View Post+1...
Eiwitsplitsende enzymen of zoiets toch?
Ik ga het topic niet verder vervuilen maar zoals jobr zegt : gewoon goed eten en niet te ingewikkeld maken voorlopig!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostWaarom zou je volgens jou geen noten mogen voor het slapen?
ik had gisterenavond die sticky nog is doorgenomen,vandaar.
excuses voor de foutive infonext goal: becoming baloe jwt
"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"
Comment
-
Originally posted by stokbelg View Postnu ik dr over nadenk is het indd wel logisch.
ik had gisterenavond die sticky nog is doorgenomen,vandaar.
excuses voor de foutive info
De bedoeling van sander was dat je na ging denken WAAROM geen noten...
Hoef je geen excuses voor aan te bieden,doel bereikt!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Eens met jobr.. gewoon goed eten. Niet zo moeilijk doen.. jah ik eet ook regelmatog verse ananas bij mn kwark savonds.. wordt ke echt biet dik van.. en waarom zou je ananas koken? Bij verhitting gaan de enzymen verloren..
noten en vette vis ook prima voor het slapen..
als je laat sport kan zelfs alle 3.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment