Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deze week even 2-3x fullbody en ff geem cardio ivm vakantie. Dan tot eind januari streng dieeten/trainen/cardioen om vervolgens eind januari langzaam te gaan bulken onder begeleiding van dynobet icm met test/tren 250/600 blast.
People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Vandaag laatste en tevens zwaarste volume training gedaan. Viel behoorlijk zwaar door alle onregelmatigheden de afgelopen 2 week. Ga vanaf deze week ook starten met het ublb schema van dyno. Vandaag al ff eerste training proef gedraaid.
Toen ging de sportschool dicht. Heb me behoorlijk ingehouden deze training. Ben van plan langzaam weer een beetje uit te gaan bouwen met dit nieuwe schema. Ook tegelijk een soort van deload.
Afvallen gaat ook de goede kant op, na de feestdagen even weer wennen maar dat is nu klaar gelukkig.
Woog vanochtend 83,8kg. Nog even deze januari alles geven voor ik weer ga bulken/blasten.
Training LB 1 week 2
leg press
15x40kg
12x80kg
12x160kg
12x160kg
12x160kg
Stiff legged deadlift
12x60kg
12x60kg
12x60kg
Squat
10x60kg
3x100kg
3x120kg
5x127,5kg
5x127,5kg
moest 5x5x127,5kg worden maar zat echt niet meer in. Hele erge zeurende heup en teveel kracht verspild bij voorgaande oefeningen. Probeer volgende training nog 1 keer te halen en anders geef ik mn heup even wat rust door wat lichter te gaan squatten.
Seated leg curl
12x40kg
12x40kg
12x40kg
Ab coaster
20xbw
20xbw
20xbw
Calve press
15x40kg
15x40kg
15x40kg
Training UB 1 week 2
Bench press
10x60kg
10x80kg
4x100kg
3x100kg
3x100kg fail Eerste fail op de bench ever. Kracht op de bench wordt echt minder op lager bw.
Machine lat pulldown
12x40kg
12x80kg
12x120kg
10x120kg
8x120kg
Machine incline press
12x80kg
10x100kg
8x100kg
Machine single arm row
2x12x80kg
2x12x80kg
2x12x80kg
Squat zal voorlopig lichter gewicht worden met meer herhalingen, die pijn trek ik echt niet. Zal ook even langs de fysio gaan om het te laten onderzoeken want dit wordt niks zo.
Stretch je wel voor het squatten?
Uiteraard kan het een ander probleem zijn, maar piriformis stretchen kan nooit kwaad.
Hipflexors en hipabductors stretchen.
Stretch je wel voor het squatten?
Uiteraard kan het een ander probleem zijn, maar piriformis stretchen kan nooit kwaad.
Hipflexors en hipabductors stretchen.
Dit probleem heeft heel ergens anders mee te maken. Voel enorme pijn steken in mijn linker heup.
Bij stijfheid voel ik het altijd aan de binnenkant/voorkant van mijn heupen. Dit bevind zich echt aan de achterkant en straalt uit naar mijn rug.
Loop er nu al best lang mee rond en ben er 1 keer voor bij een sportfysio geweest en die kon zo geen duidelijke oorzaak vinden. Advies was om wel gewoon vooral door ye gaan met squatten alleen de pijngrens vermijden. Daarvoor toen wel een dikke rekening ontvangen omdat ik niet verzekerd was voor fysio. Ben dat nu wel en wil sowieso elke maand even langs gaan.
Hoop ik elk geval mijn squat nog wel flink uit te kunnen bouwen zonder pijn.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment