varkensvlees; no fucking way

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• varkensvlees; no fucking way

Nou at ik ak geen varkensvlees maar check dit..echt te goor

https://www.youtube.com/watch?v=ydz9...e_gdata_player

Ik ook niet meer! vooral na het zien van dit filmpje!

Bah bah bah

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ff kappen jongens straks eet ik enkelt nog maar gras,

Comment

Alleen maar gunstig toch? Gratis proteïne er bij. Bear Grylls eet die shit ook
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Onzin dit !

en moest het nu echt zijn wij hebben onze eigen biggen
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

is trouwens een filmpje in omloop die precies hetzelfde is alleen dan met schrikeffect erbij..

Kan hem helaas niet meer vinden
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Q, je hebt kinderen, toch?
              Kans dat zij wormen krijgen van de zandbak, is een stuk groter.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

extra proteine ! Gewoon goed bakken.
                Mind is everything.

Comment

ik eet al niet zoveel varkensvlees, vandaag per ongeluk wat stukjes gegeten, wist niet dat het varkensvlees was, wel heel erg lekker mals trouwens, maar je moet het gewoon goed bakken en dit soort filmpjes en dit soort risico's heb je met alle soorten vlees en vleeswaren.
                  (nu is varkensvlees ook mijn minst favoriete vlees als ik heel eerlijk moet zijn)
                  You don't quit when you're tired.
                  You quit when you're done.

Comment

Bullshit anders lag dit echt niet op de markt. De nederlandse vleesmarkt is een van de beste markten daarin alleen wordt gewoon zwaar op gezeken. Wie weet hoelang dit wel niet buiten de koelkast gelegen heeft??
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Of Nederland één van de beste vleesmarkten is twijfel ik over hoor, weet je nog met dat rundergehakt ik de lasagne van onder andere de plus ofzo.
                      Dat bleek gewoon 100% paardenvlees te zijn, schandalig toch?
                      You don't quit when you're tired.
                      You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                        Of Nederland één van de beste vleesmarkten is twijfel ik over hoor, weet je nog met dat rundergehakt ik de lasagne van onder andere de plus ofzo.
                        Dat bleek gewoon 100% paardenvlees te zijn, schandalig toch?
                        Ga je niet dood van
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Alleen maar goed, beetje extra gains van de bold

Comment

lol ik vind het gewoon smerig, en ja patriciaa die wormpjes ken ik helaas.

ik heb net 2 lappen gekocht en een fles cola, ga het morgen testen..effe voor die azijnpissers, ik geloof niet dat dit vers vlees is en heb er ook mijn bedenkingen bij.
                            ik at zowiezo geen varkensvlees maar geef toe als je dit ziet eet je toch voorlopig geen hamlap, daarbij zijn de macros van varkensvlees gewoon kut.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              lol ik vind het gewoon smerig, en ja patriciaa die wormpjes ken ik helaas.

ik heb net 2 lappen gekocht en een fles cola, ga het morgen testen..effe voor die azijnpissers, ik geloof niet dat dit vers vlees is en heb er ook mijn bedenkingen bij.
                              ik at zowiezo geen varkensvlees maar geef toe als je dit ziet eet je toch voorlopig geen hamlap, daarbij zijn de macros van varkensvlees gewoon kut.
                              Ben je moslim geworden Q? enkelt halal? tozzz
                              Last edited by Dexie; 14-10-2013, 18:05.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X