Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ook niet meer! vooral na het zien van dit filmpje!
Bah bah bah
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
en moest het nu echt zijn wij hebben onze eigen biggen
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
is trouwens een filmpje in omloop die precies hetzelfde is alleen dan met schrikeffect erbij..
Kan hem helaas niet meer vinden
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
ik eet al niet zoveel varkensvlees, vandaag per ongeluk wat stukjes gegeten, wist niet dat het varkensvlees was, wel heel erg lekker mals trouwens, maar je moet het gewoon goed bakken en dit soort filmpjes en dit soort risico's heb je met alle soorten vlees en vleeswaren.
(nu is varkensvlees ook mijn minst favoriete vlees als ik heel eerlijk moet zijn)
You don't quit when you're tired.
You quit when you're done.
Bullshit anders lag dit echt niet op de markt. De nederlandse vleesmarkt is een van de beste markten daarin alleen wordt gewoon zwaar op gezeken. Wie weet hoelang dit wel niet buiten de koelkast gelegen heeft??
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Of Nederland één van de beste vleesmarkten is twijfel ik over hoor, weet je nog met dat rundergehakt ik de lasagne van onder andere de plus ofzo.
Dat bleek gewoon 100% paardenvlees te zijn, schandalig toch?
You don't quit when you're tired.
You quit when you're done.
Of Nederland één van de beste vleesmarkten is twijfel ik over hoor, weet je nog met dat rundergehakt ik de lasagne van onder andere de plus ofzo.
Dat bleek gewoon 100% paardenvlees te zijn, schandalig toch?
Ga je niet dood van
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
lol ik vind het gewoon smerig, en ja patriciaa die wormpjes ken ik helaas.
ik heb net 2 lappen gekocht en een fles cola, ga het morgen testen..effe voor die azijnpissers, ik geloof niet dat dit vers vlees is en heb er ook mijn bedenkingen bij.
ik at zowiezo geen varkensvlees maar geef toe als je dit ziet eet je toch voorlopig geen hamlap, daarbij zijn de macros van varkensvlees gewoon kut.
lol ik vind het gewoon smerig, en ja patriciaa die wormpjes ken ik helaas.
ik heb net 2 lappen gekocht en een fles cola, ga het morgen testen..effe voor die azijnpissers, ik geloof niet dat dit vers vlees is en heb er ook mijn bedenkingen bij.
ik at zowiezo geen varkensvlees maar geef toe als je dit ziet eet je toch voorlopig geen hamlap, daarbij zijn de macros van varkensvlees gewoon kut.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment