Vorig jaar toen ik gebakken kip mee naar school nam had ik een voedsel vergiftiging opgelopen omdat de kip in me tas bedorven was.. vandaar dat ik liever geen bereiden maaltijden meeneem
Bulken, te weinig calorieen!
Collapse
X
-
Ga eens 150 gram rijst of aardappels per maaltijd eten man ipv dat shitty brood man en neem minimaal 2,5 gram eiwit per kg lichaams gewicht! Neem tijdens het bulken rood vlees en als je gaat cutten wit vlees drink alleen water en neem ook gewoon je junkmaaltijdv1 x per week ga ook wat eieren eten man je schema die je nu hebt is echt nog lang niet een bulk schema
Comment
-
Dan neem je 4 eieren mee je shake of tonijn of dergelijk uit blik lijkt me heel simpel succesOriginally posted by michael- View PostVorig jaar toen ik gebakken kip mee naar school nam had ik een voedsel vergiftiging opgelopen omdat de kip in me tas bedorven was.. vandaar dat ik liever geen bereiden maaltijden meeneem
Comment
-
Originally posted by michael- View PostThanx voor je reactie bro en goeie tips. raad je me aan om gewoon whey shake te gebruiken of wheight gainer?
Hetgeen dat je eet is de basis voor alles; supplementen zijn er, zoals de naam al aangeeft, om je voeding te ondersteunen op de zwakke plekken.
Comment
-
En alsof je echt perse hele maaltijden mee moetbnemen volgens sommige. bak rijst en kip is echt niet het enige waar je op kunt groeien...
Wel grotere broodtrommel aanschaffen en meer eten! Evt bakje kwark erbij meenemen voor je eiwitten en brood voor energie, paar stukken fruit erbij en kan best goedkomen"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
57 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment