Beste Bodynet,
Ik heb een vraag over bulken..
ik ben nu denk ik zo'n 3 weken bezig met bulken tenminste dat denk ik..
ik ben 17 jaar, weeg rond de 65KG met een BF van 11% en ben 1,75
Ik heb een bulkschema opgesteld, waarbij ik een activiteit level heb genomen van 1,55
Met de activiteit van 1,55 kom ik uit op 2500 onderhoud.
Ik probeer dagelijks een calorie inname te eten van 2750, maar wat ik de laatste tijd heb gemerkt, is dat ik niks aankom, maar me gewicht daalt wel een beetje, maar me kracht gaat wel omhoog,
Mijn activiteit level heb ik gebaseerd op dat ik :
5x in de week krachttraining doe ( 1 uur - 1,5 uur )
soms 1x in de week zwemmen (50min)
werk 3x per week in de bediening(doe er niet heel veel sta meestal achter de kassa) ( 2 a 3 uur per dag)
5 dagen naar school middelbaar dus veel trappen lopen
Klopt dit met mijn activiteit level wat ik gekozen heb?
Ik heb meestal een dagelijke evk van:
E 172
V 66
K 378
meestal heb ik overschot aan Eiwitten en vetten maar blijf wel in me caloriebehoeften, maar eet wel minder Kholydraten dan ik eigenlijk nodig heb (maar heb wel genoeg energie)
mijn vraag is dus? is het erg (word ik er dik van omdat ik meer vetten consumeer) dat ik een overschot aan vetten en eiwitten heb maar wel in me caloriebehoefte blijf.
Als ik meer moet consumeren waarmee moet ik dat opvullen.
Ik heb een vraag over bulken..
ik ben nu denk ik zo'n 3 weken bezig met bulken tenminste dat denk ik..
ik ben 17 jaar, weeg rond de 65KG met een BF van 11% en ben 1,75
Ik heb een bulkschema opgesteld, waarbij ik een activiteit level heb genomen van 1,55
Met de activiteit van 1,55 kom ik uit op 2500 onderhoud.
Ik probeer dagelijks een calorie inname te eten van 2750, maar wat ik de laatste tijd heb gemerkt, is dat ik niks aankom, maar me gewicht daalt wel een beetje, maar me kracht gaat wel omhoog,
Mijn activiteit level heb ik gebaseerd op dat ik :
5x in de week krachttraining doe ( 1 uur - 1,5 uur )
soms 1x in de week zwemmen (50min)
werk 3x per week in de bediening(doe er niet heel veel sta meestal achter de kassa) ( 2 a 3 uur per dag)
5 dagen naar school middelbaar dus veel trappen lopen
Klopt dit met mijn activiteit level wat ik gekozen heb?
Ik heb meestal een dagelijke evk van:
E 172
V 66
K 378
meestal heb ik overschot aan Eiwitten en vetten maar blijf wel in me caloriebehoeften, maar eet wel minder Kholydraten dan ik eigenlijk nodig heb (maar heb wel genoeg energie)
mijn vraag is dus? is het erg (word ik er dik van omdat ik meer vetten consumeer) dat ik een overschot aan vetten en eiwitten heb maar wel in me caloriebehoefte blijf.
Als ik meer moet consumeren waarmee moet ik dat opvullen.
Comment