Originally posted by rainman
View Post
hulp nodig.. nieuwe start!
Collapse
X
-
Originally posted by dassenm View PostLichaamsgewicht: 85 KG
Lichaamsvet percentage: 15%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3608 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 159 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 80 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 563 Gram
koolydraten kan dus nog wel omhoog als ik het vergelijk met mijn schema...
heb er een sinasappel bij gezet, die eet ik sowieso vaker
ideeen?
Comment
-
-
Ja dat kan wel zo zijn, maar je eerste ingeving was goed hoor Regenman.
Je kunt je vetten wel 1,5 x zetten, maar dan moet je weer rekenen vanuit de vvm.
Waarom? Omdat we geen vet gaan voeren, maar de spieren.
Dus als je dan kijkt naar zn gewicht 85kg waarvan hij zegt 10 tot 12% bf te hebben, dan ga je vanuit +- 77kg rekenen. Dat komt aardig overeen met wat je als eerste zei.
Dan reken je 1,2 x 77= 92,4 gram vetten.
Comment
-
Laat ik het anders formuleren Knulleman:er zijn sporters die beter gaan op 1,5 gr vet per kg lichaamsgewicht of juist beter gaan op 0,5 gr vet per kg lichaamsgewicht.Dat verschilt per persoon.
Maar een goed uitgangspunt is toch inderdaad wel 1 gr vet per kg lichaamsgewicht.
Dat zal je toch moeten uitproberen maar de 'gemiddelde' sporter zal dat verschil van die paar tienden procenten niet merken.
Waarom niet?
Omdat wij alles terug berekenen vanaf de verpakking,maar veel beginners pakken bijvoorbeeld de calorietabel en wegen niks af.
Op zich niks mis mee,maar daar staan wel allemaal gemiddelden op en niet exact de macro's.
Dat kan zomaar 20 gr vet/eiwitten/koolhydraten per dag schelen.(of nog veel meer!)
Eet jij 4 eieren per dag,is volgens de calorietabel 24 gram vetten.
Zijn het kleine lidl eieren of xl-eieren van de boer?
Scheelt zo 10 gram.
Ik weet het,dat is een beetje mierenneuken,maar daarom merken de meesten die paar tienden procenten verschil in vetten etc nooit die ze in theorie meer of minder gaan eten,.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door HaroldyuhdamsFairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse:-Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse have changed into a growing famous person within the...
-
Kanaal: Events
41 minutes ago -
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
6 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
5 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment