Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik eiwithoudend met een smaakje erdoor. Hoeft maar een klein beetje te zijn en dan heb je genoeg. Je leert de kwark wel eten. Je kunt evt ook stevia erdoor doen.
Kwark in je shake beker, halve schep whey en dan vullen met water. Goed schudden en je hebt heerlijke yoghurt!
Als je dit eenmaal geprobeerd hebt, zal je hier de hele dag naar uit kijken. Heerlijk voor het slapen gaan !
Als je geen Whey hebt, Kwark in de blender, banaantje er bij, en je hebt heerlijke banaan kwark. Hetzelfde als die smaakjes kwark maar dan zonder al die suikers. Ook erg lekker btw ! Genoeg manieren om kwark lekker te maken.
Om te wennen aan de kwark heb ik in het begin beetje honing erdoor gedaan. In verloop van tijd steeds minder honing er doorheen. Dit werkte bij mij best goed want in het begin vond ik het ook te zuur. Zo hoef je geen vervanger te zoeken en kun je in verloop van tijd gewoon helemaal naturel eten zonder toevoeging.
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is. Bijna iedereen hier heeft tegenwoordig een pot whey thuis. Dan is de oplossing toch vrij voor de hand liggend, lijkt mij. Het is tevens de goedkoopste optie.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik snap sowieso niet zo wat het probleem is met iets leren eten. Durf het een tweede keer puur te eten joh stelt echt geen reet voor vond dat de eerste keer ook niet te vreten...
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je het gewoon zo uit de pot weg kan lepelen. Doe er zelf trouwens alleen wat nootjes bij, lekker vet en smaakt goed
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
dont do that bro.. Probeer koolhydraten/suikers voor het slapen gaan te vermijden.
punt 4.
En vandaar dat jij dus ook adviseert om er honing bij te "pleuren" en aardbeienkwark te nemen want.......daar zitten geen suikers in???
En als iemand een goede tip geeft over whey door de kwark zeggen dat iemand dat vooral niet moet doen omdat jij een watje bent wat dan gaat kotsen??
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment