Vervanging voor magere kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by michael- View Post
    dont do that bro.. Probeer koolhydraten/suikers voor het slapen gaan te vermijden.
    Thanks man, ik zit hier nu een paar uur op het forum, maar ben zoveel wijzer geworden

Onwijs bedankt voor de tips

Comment

Comment

Ik eiwithoudend met een smaakje erdoor. Hoeft maar een klein beetje te zijn en dan heb je genoeg. Je leert de kwark wel eten. Je kunt evt ook stevia erdoor doen.
        Just do it!!!!

Comment

Oke oke oke mensen, hier de beste manier !

Kwark in je shake beker, halve schep whey en dan vullen met water. Goed schudden en je hebt heerlijke yoghurt!
          Als je dit eenmaal geprobeerd hebt, zal je hier de hele dag naar uit kijken. Heerlijk voor het slapen gaan !

Comment

Als je geen Whey hebt, Kwark in de blender, banaantje er bij, en je hebt heerlijke banaan kwark. Hetzelfde als die smaakjes kwark maar dan zonder al die suikers. Ook erg lekker btw ! Genoeg manieren om kwark lekker te maken.

Comment

Banaan is volgens mij iets van 20%suiker.....

Comment

kwark met een smaakje kopen
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Om te wennen aan de kwark heb ik in het begin beetje honing erdoor gedaan. In verloop van tijd steeds minder honing er doorheen. Dit werkte bij mij best goed want in het begin vond ik het ook te zuur. Zo hoef je geen vervanger te zoeken en kun je in verloop van tijd gewoon helemaal naturel eten zonder toevoeging.

Comment

Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is. Bijna iedereen hier heeft tegenwoordig een pot whey thuis. Dan is de oplossing toch vrij voor de hand liggend, lijkt mij. Het is tevens de goedkoopste optie.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Ik snap sowieso niet zo wat het probleem is met iets leren eten. Durf het een tweede keer puur te eten joh stelt echt geen reet voor vond dat de eerste keer ook niet te vreten...

Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je het gewoon zo uit de pot weg kan lepelen. Doe er zelf trouwens alleen wat nootjes bij, lekker vet en smaakt goed
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Joh zet lekker honing bij joh. Waar mensen zich druk om maken....
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wat ik wel is doe is 1 of 2 mandarijnen of een banaan er door heen + een paar scheppen kaneelpoeder

Comment

honing erbij pleuren.. dan heb heb je het binnen 2 min op
                            punt 1.

Probeer ook eens mageren aarbeien kwark van zaanse hoeve(ah) daar begon ik ook mee.
                            punt 2.

Nee doe dit niet, dan ga je kotsen net als ik.
                            dont do that bro.. Probeer koolhydraten/suikers voor het slapen gaan te vermijden.
                            punt 4.

En vandaar dat jij dus ook adviseert om er honing bij te "pleuren" en aardbeienkwark te nemen want.......daar zitten geen suikers in???
                            En als iemand een goede tip geeft over whey door de kwark zeggen dat iemand dat vooral niet moet doen omdat jij een watje bent wat dan gaat kotsen??

Misschien moet jij maar gewoon niets meer zeggen.

punt 3.
                            Last edited by Beaudien; 06-12-2013, 14:18.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

gaat nergens meer over dit
                              punt 5.

iedereen doet het anders, zoek een manier die voor jou het beste is. Ik denk dat bijna alle varianten nu wel langs zijn geweest haha

Comment

Je kan trouwens ook eens een ander merk kwark proberen. Ik vind dat er nogal wat verschil tussen de smaak zit.
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X