Vervanging voor magere kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedenk wel dat die aardbeien kwark niet essentieel is, aangezien daar redelijk veel suikers inzitten. Mochten suikers jou niet zoveel boeien dan kan het geen kwaad.

Comment

Originally posted by michael- View Post
      honing erbij pleuren.. dan heb heb je het binnen 2 min op
      Heb je een berg suikers voor je gaat pitten.
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

idd maar die zaanse hoeve bevat relatief gezien niet veel suikers

Comment

Ik deed er altijd honing doorheen, of rozijnen, maar zo'n bakkie is in 2 min op man, en na 2 weken ben je het gewend en is het omnomnom ;d

Comment

Is suiker een nadeel dan als je wilt aankomen of wat gespierder wilt worden? Ik zuipte van die energie blikkies voordat ik ging slapen vroeger.

Comment

Originally posted by Ekkerd View Post
              Ik weet of althans heb gehoord van meerdere vrienden die bodybuilden dat magere kwark best nodig is in je eet schema. Maar als ik 1 hap neem, dan voel ik het bijna omhoog weer komen. De zure smaak maakt me zo misselijk en me mond voelt zo droog na de eerste hap.

Dus mijn vraag: Wat kan je als vervanging nemen wat dicht in de buurt komt?

Alvast bedankt voor je moeite en reactie!
              Ten eerste, luister niet naar het advies om er honing of suiker in te dumpen en vergeet die vruchtenkwark want er zit vaak veel suiker in.

Doe er een halve schep whey poeder met jou favoriete smaak in, probleem opgelost.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Ten eerste, luister niet naar het advies om er honing of suiker in te dumpen en vergeet die vruchtenkwark want er zit vaak veel suiker in.

Doe er een halve schep whey poeder met jou favoriete smaak in, probleem opgelost.
                Nee doe dit niet, dan ga je kotsen net als ik.

Comment

Nee doe dit niet, dan ga je kotsen net als ik.
                  Wat een BS, is gewoon lekker en het is net pudding.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Is suiker een nadeel dan als je wilt aankomen of wat gespierder wilt worden? Ik zuipte van die energie blikkies voordat ik ging slapen vroeger.
                    Energie omdat je gaat slapen? Mkay..
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                      Energie omdat je gaat slapen? Mkay..
                      Hahaha, nee dat was totaal mijn bedoeling er niet mee. Ik vond de zoete smaak verslavend

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                        Wat een BS, is gewoon lekker en het is net pudding.
                        Haha zal wel aan mij liggen, probeer het zou k zeggen

Comment

Dus in feite is de suiker belemmerd in de avond omdat je er energie van krijgt en wakker van gaat liggen?

Comment

Dus in feite is de suiker belemmerd in de avond omdat je er energie van krijgt en wakker van gaat liggen?
                            Als je niet wakker wordt, nee. Suiker voor het slapen gaan betekend minder GH, dus minder groei.

Comment

Als je niet wakker wordt, nee. Suiker voor het slapen gaan betekend minder GH, dus minder groei.
                              Goed dat ik dit op het juiste moment lees. Stond op het punt een glas cola te drinken

Comment

dont do that bro.. Probeer koolhydraten/suikers voor het slapen gaan te vermijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X