Vervanging voor magere kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In die topvit zit allemaal rotzooi, conserveermiddel en zoetstoffen.
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

lekker met honing en kaneel. Of met fruit. of met limonade siroop. Of met stevia. of met kleine stukjes dadels.
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Gewoon slikken.. niet zo zeiken..

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          En wat kost zo'n pot TopVit? Magere Franse kwark kost 65 cent bij Lidl of Aldi.
          Het verschilt waar je het haalt, het goedkoopste is Boni met 69cent en de duurste de Plus met 95cent..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Het verschilt waar je het haalt, het goedkoopste is Boni met 69cent en de duurste de Plus met 95cent..
            Poiesz: 109 cent

Comment

1 euro 9? Ik hoef de koe toch niet te kopen?

Comment

Melkan er ook wat van 1.41 voor een pot volle kwark. En dan nog niet eens 500 gram... (450)
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  In die topvit zit allemaal rotzooi, conserveermiddel en zoetstoffen.
                  en denk je dat het in andere kwark niet zit .wat een gezeik voor niks
                  ik eet wat ik lekker vind ,en eet het voor de eiwitten
                  en die zitten er genoeg in
                  daarom ga ik niet van die zure rotzooi zitten vreten
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    lekker met honing en kaneel. Of met fruit. of met limonade siroop. Of met stevia. of met kleine stukjes dadels.
                    Of gewoon verwerkt in en kwarktaart
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      zal ik ook is proberen
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Kwark er ff 44,5 gram langzame en snelle eiwitten in
                        There are no pacts between lions and men!

Comment

Ik ben gek op fruit dus meestal gooi ik er een beetje fruit doorheen maargoed..

Een van de alternatieven: Kaas hier zit veel caseine in waardoor het stolt in je maag en langzaam eiwitten afgeeft
                          gevogelte vis en vlees is ook te doen en noten wat al aangegeven is

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                            Ik ben gek op fruit dus meestal gooi ik er een beetje fruit doorheen maargoed..

Een van de alternatieven: Kaas hier zit veel caseine in waardoor het stolt in je maag en langzaam eiwitten afgeeft
                            gevogelte vis en vlees is ook te doen en noten wat al aangegeven is
                            Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat kaas in je maag stolt.

Gevogelte, vlees en vis in je kwark vind ik nogal gewaagd. Maar als jij het lekker vindt dan moet je het vooral doen.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Iemand die een degelijke uitleg heeft over caseine voor slapen?
                              want een traag opneembaar eiwit... als je een eiwitrijk dieet hebt zie ik echt de voordelen niet?

Mij lijkt het weer zoiets da iedereen aanneemt, zoals geen KH s avonds T____T
                              powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
                                Iemand die een degelijke uitleg heeft over caseine voor slapen?
                                want een traag opneembaar eiwit... als je een eiwitrijk dieet hebt zie ik echt de voordelen niet?

Mij lijkt het weer zoiets da iedereen aanneemt, zoals geen KH s avonds T____T
                                Is het ook. Dat hele verhaal over die prop caseine in je maag en langzame afgifte is lachwekkend. Weer zo'n belachelijke hype vanuit de supplementen industrie.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X