Vervanging voor magere kwark?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha briljant topic, geen suikers erbij wel fruit en honing omg dacht dat we hier allemaal wel wat geleerd hebben.
    geen carbs voor het slapen??vertel dat even aan de begeleider van mvos want die moet ook brinta voor het slapen maar die gast zal er weinig van snappen??

kom op zeg weet men nog wie wie hier nalult??

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Haha briljant topic, geen suikers erbij wel fruit en honing omg dacht dat we hier allemaal wel wat geleerd hebben.
      geen carbs voor het slapen??vertel dat even aan de begeleider van mvos want die moet ook brinta voor het slapen maar die gast zal er weinig van snappen??

kom op zeg weet men nog wie wie hier nalult??
      Maatje van mij at iets met aardappelpuree voor het slapen in zijn wedstrijdvoorbereiding, was toch mooi 2e op het NK bij de zwaargewichten. Het is ook maar net waar je staat en hoe je op dingen reageert enzo

Maar kwark eten omdat je geen carbs voor het slapen gaan wil eten, vind ik onlogisch
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Of suikers nuttig zijn voor het slapen gaan is afhankelijk van je doelen en je mate van herstel. Kan dus nuttig zijn, maar hoeft zeker niet. Niet zo napraten hè Q!

Comment

Wat ik uit de antwoorden haal, is dat als je koolhydraten voor het slapen gaan neemt, je GH waarde daalt en dus niet(amper) groeit.

Dus voedsel wat een laag koolhydraat gehalte en een hoog eiwit gehalte heeft, is daarom beter om te groeien.

Heb ik dit juist?

Comment

Dan heb je niet goed gelezen, volgens mij haal je nou koolhydraten en suikers door elkaar.
            Koolhydraten voor het slapen is imo totaal geen probleem. Suikers daarentegen is sws niet goed dus ook niet voor het slapen..
            Het heeft niet zoveel met groeien te maken, als jij een voedingsschema hebt en je krijgt genoeg eiwitten binnen en genoeg vetten dan zal je groeien. de resterende calorieën die je binnen moet krijgen haal je uit koolhydraten en dan zoveel mogelijk complexe koolhydraten en zo min mogelijk uit suikers.

Comment

Let me google that for you

Ben ik nu een klojo? :P
              Maar ff serieus lees even een artikel ik geloof er wel in

Comment

@jjj7797

Let me google that for you

Ben ik nu een klojo? :P
                Maar ff serieus lees even een artikel ik geloof er wel in

Comment

Originally posted by NickP View Post
                  Dan heb je niet goed gelezen, volgens mij haal je nou koolhydraten en suikers door elkaar.
                  Koolhydraten voor het slapen is imo totaal geen probleem. Suikers daarentegen is sws niet goed dus ook niet voor het slapen..
                  Het heeft niet zoveel met groeien te maken, als jij een voedingsschema hebt en je krijgt genoeg eiwitten binnen en genoeg vetten dan zal je groeien. de resterende calorieën die je binnen moet krijgen haal je uit koolhydraten en dan zoveel mogelijk complexe koolhydraten en zo min mogelijk uit suikers.
                  Bedankt Dat klaart het op voor mij.

Comment

Met die ene eetlepel honing 's avonds door je kwark merkt 99% van de Bodynetters echt geen verschil hoor.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                      @jjj7797Let me google that for youBen ik nu een klojo? :PMaar ff serieus lees even een artikel ik geloof er wel in
                      Geloven doe je in kabouters, onzichtbare figuren en monsters onder je bed. Ik kijk liever naar de feiten.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Geloven doe je in kabouters, onzichtbare figuren en monsters onder je bed. Ik kijk liever naar de feiten.
                        geloof jij nog in kabouters? :P

''​caseïne vormt een stolsel in de maag die de snelheid van maaglediging, die de snelheid waarmee aminozuren worden geabsorbeerd in de bloedstroom beïnvloedt vertraagt.''eabsorbeerd in de bloedstroom beïnvloedt vertraagt.

Bodybuilding.com - Casein: The Facts You Need To Know!

Ik ben bang dat het feiten zijn

Comment

''​caseïne vormt een stolsel in de maag die de snelheid van maaglediging, die de snelheid waarmee aminozuren worden geabsorbeerd in de bloedstroom beïnvloedt vertraagt.''eabsorbeerd in de bloedstroom beïnvloedt vertraagt.

Geloof jij maar in de "studies" van supplementen bedrijven. Ik kijk liever naar echte studies, of ik denk logisch na.
                          Een mens is geprogrammeerd voor vlees/eieren/vis, in vers vlees ed zit naar mijn weten geen caseine
                          waarom zou ik perse iets onnatuurlijk moeten binnensteken.

ik zeg niet dat ik geen melk fzo drink, maar ik denk niet dat het een must is.

Zoals ik vermoedde, is er niem met een degelijke uitleg waarom absoluut caseine voor het slapen.
                          of toch nog iem?
                          powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Een mens is niet geprogrammeerd, maar uitgerust om op een breed spectrum van voeding te kunnen overleven. Melkproducten e.d. dus ook. Snap de aversie tegen casseine niet zo?

Verder moet je zorgen dat je een compleet eiwitspectrum binnen krijgt bronnen zijn daarbij niet zo belangrijk. Timing of reduceren van carbs kan daarnaast een reden zijn voor specifieke productkeuze.

Comment

gooi er gewoon een beetje kaneel doorheen dan valt die zure smaak wel mee, tis zonde om geen kwark te eten als het genoeg goede stoffen bevat die je nodig hebt?

Comment

Dat idiote verhaal over dat stolsel in de maag alweer.

In theorie klinkt het wel leuk, maar de praktijk is helaas anders. Wanneer je een grote hoeveelheid caseïne in je maag dumpt, via een caseïne shake bijvoorbeeld, dan wordt een groot deel daarvan omgezet in paracaseine. En dat dat spul verlaat jou lichaam grotendeels onverteerd, als hele dure poep.

Overigens, bij kwark zal dat niet zo'n vaart lopen want dat is geen pure caseïne.
                                Last edited by inferno_0666; 09-12-2013, 11:11.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X