Vaak honger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

21% is dat lang niet ik denk eerder 14% of 12% ofzo?
    Gewoon bulken, lekker massa pakken, je staat droog genoeg.

Comment

Oke ik zal eens kijken alleen bij 14% bf zou je toch al abs moeten zien?

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
        Oke ik zal eens kijken alleen bij 14% bf zou je toch al abs moeten zien?
        Je zult gegarandeerd abs zien nadat je een paar maanden zwaar hebt getraind, goed hebt gegeten en 10kg zwaarder bent.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Oke, eerst maar is hardlopen over een paar maanden kan ik intensief gaan fitnessen. En onder goed eten bedoel je veel brood fruit ei en groente neem ik aan?

Comment

lees de stickies dan weet je wat goed eten is....en nog wat, waarom pas over een paar maanden? je moet gewoon nu beginnen, dat hardlopen ga je niet veel mee opschieten
            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
              Oke, eerst maar is hardlopen over een paar maanden kan ik intensief gaan fitnessen. En onder goed eten bedoel je veel brood fruit ei en groente neem ik aan?
              Als je eruit wilt zien zoals die foto in jou avatar zou ik eerder aan de gewichten gaan hangen i.p.v. hardlopen.

En met goed eten bedoel ik eerder veel vlees, kwark, vis, eieren, etc. Met groentes, pasta, rijst uiteraard. En fruit. Lees de stickies maar even door.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Omdat ik eerst mn school rond moet hebben en dan pas op fitness kan want die in mn woonplaats zijn 35 eur per maand

Comment

Is het dan niet een idee om ipv hardlopen te gaan fietsen? 10 km heen 10 km terug dan heb je vast wel een goede gym in de buurt voor minder dan 35 euro per maand wat dat is me toch een bedrag voor een gym..

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Je zult gegarandeerd abs zien nadat je een paar maanden zwaar hebt getraind, goed hebt gegeten en 10kg zwaarder bent.
                    Dat dus.
                    Zonde als je nu op dieet gaat.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

10km verder zit de dichtst bijzijnde sportschool en dat zijn er twee met dezelfde tarieven.., en ik was van plan juist goed te eten en daar naast hardlopen

Comment

10km is maar een half uurtje fietsen? Maargoed, het is ook maar net hoe graag je iets wil. En als jij liever op dieet gaat, moet je dat vooral doen. Draait erom dat jij in balans bent met jouw activiteiten en jouw lijf.
                        Wat je ook gaat doen; succes!
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Je bent al zo mager dat je broek afzakt. En dan wil je ook nog eens gaan hardlopen? Ik krijg een beetje het gevoel dat we onze tijd aan het verdoen zijn met jou want daarnaast blijf je maar doorzagen over hetzelfde I.p.v. dat je actie onderneemt.
                          - Dave Tate

Comment

Nog een keer dan: ik wil helemaal niet gaan dieeten!!!, ik wil juist conditie opbouwen tot dat ik op fitness kan en ben ook niet van plan magerder te worden

Comment

Je hoeft helemaal geen conditie op te bouwen voor krachttraining...

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
                                Je hoeft helemaal geen conditie op te bouwen voor krachttraining...
                                Is dat zo?
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X