Bulkschema voor 2014 al klaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dankje man en ben schema aan het bijwerken en zal dan wel zien

Mvg,Biljo

Comment

Vind het ook allemaal wel meevallen hoor.
      De opmerking van Gus was meer naar de persoon ervoor vanwege zn uitspraak over jou, was dus niet eens voor/naar jou bedoeld.
      Maar het is een forum waar iedereen kan reageren, en ja dan roepen ze ook wel eens iets terwijl er niet goed word gelezen of bekeken. Kun je verwachten op n forum kerel.
      Verder zie ik alleen dat men probeert je te helpen. Niets mis mee.

Comment

was ook niet echt op gus maar op die persoon die direct zegt dat ik er niets van ken. Ben op dit forum omdat ik nog veel te leren heb. en veel hulp heb je aan zon reacties niet en is waar zit op een forum waar iedereen op kan reageren. Het is gewoon zielig van op volwassen leeftijd zo te reageren.

Comment

Niet al te veel naar Dynamix luisteren maat. Je staat er goed bij op je pic dus je doet uiteraard veel dingen goed. Over die bcaa's heeft hij wel gelijk. Je neemt wel erg veel supps
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Niet al te veel naar Dynamix luisteren maat. Je staat er goed bij op je pic dus je doet uiteraard veel dingen goed. Over die bcaa's heeft hij wel gelijk. Je neemt wel erg veel supps
            dank je man en heb eigenlijk nog nooit bcaa's of aminos genomen iemand in gym zij me dat ik het eens moest proberen bij me dieet voor me bulk vandaar dat het erbij stond. bedankt voor je hulp

Comment

Ik heb vaak de indruk dat Dynamix het allemaal wel weet, maar het niet op papier kan brengen hoe het te zeggen.
              Waarschijnlijk wil hij het goed overbrengen, wat helaas niet altijd lukt.

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                Komop man die 2 laatste reacties zijn wel erg kinderachtig. Beetje op de man gaan spelen hier.
                Dynamix heeft nog een punt ook, bcaa heeft niet veel nut om rond je eten te nemen en waar staan de verhoudingen?
                Gaat vooral om de houding man, dat eerste deel van die openingszin van em is zo tekenend en komt iedere keer terug. Daarnaast laat me ook ff een lolletje hebben
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Gaat vooral om de houding man, dat eerste deel van die openingszin van em is zo tekenend en komt iedere keer terug. Daarnaast laat me ook ff een lolletje hebben
                  Ik snap
                  The expert in anything was once a beginner..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X