Hallo iedereen,
Ik heb een tijdje geleden wat vragen gesteld over welk trainingsschema ik nou het beste zou kunnen doen. Ik ben van plan splitschema 3-daags te doen. Nu moet ik alleen nog een voedingsschema samenstellen waar ik nu al een beetje mee bezig ben. Ik heb mijn vetpercentage etc. berekent waaruit ik de volgende informatie kreeg:
Lichaamsgewicht: 65 KG
Lichaamsvet percentage: 8%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2596 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 132 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 58 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 388 Gram
(Ik zelf was wel een beetje verbaasd over mijn lichaamsgewicht, laatste x dat ik me heb gewogen was ik nog 73 Kilo).
Nu heb ik en paar vragen:
-Aangezien ik (ver) onder het vetpercentage zit van 15%, moet ik naast een voedingsschema ook de Weight-Gainer gebruiken?
-Moet ik eerst een wat hoger vetpercentage krijgen voordat ik kan beginnen in de sportschool?
Ik zal zo spoedig mogelijk mijn voedingsschema plaatsen zodra die klaar is.
Alvast bedankt iedereen!
Ik heb een tijdje geleden wat vragen gesteld over welk trainingsschema ik nou het beste zou kunnen doen. Ik ben van plan splitschema 3-daags te doen. Nu moet ik alleen nog een voedingsschema samenstellen waar ik nu al een beetje mee bezig ben. Ik heb mijn vetpercentage etc. berekent waaruit ik de volgende informatie kreeg:
Lichaamsgewicht: 65 KG
Lichaamsvet percentage: 8%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2596 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 132 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 58 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 388 Gram
(Ik zelf was wel een beetje verbaasd over mijn lichaamsgewicht, laatste x dat ik me heb gewogen was ik nog 73 Kilo).
Nu heb ik en paar vragen:
-Aangezien ik (ver) onder het vetpercentage zit van 15%, moet ik naast een voedingsschema ook de Weight-Gainer gebruiken?
-Moet ik eerst een wat hoger vetpercentage krijgen voordat ik kan beginnen in de sportschool?
Ik zal zo spoedig mogelijk mijn voedingsschema plaatsen zodra die klaar is.
Alvast bedankt iedereen!
Comment