Originally posted by Shredmaster
View Post
Vetten voor het slapen gaan ongewenst?
Collapse
X
-
Originally posted by adon1s View PostJij mag best van alles hopen dynamix. Ik hoef me tegen niemand te verantwoorden en kan zelf goed vooruit gaan met trainen, soms probeer je dan wat mee te geven aan een ander conform mijn eigen visie. Dat mensen het er niet mee eens zijn of er dieper op in willen gaan zal me een worst wezen. Ik ga niet alles uitleggen wat ik hier neerzet.
Het meest geschikte moment is dan voor het slapen gaan omdat vetten traag verbranden. Hiernaast ook dat ik met alleen maaltijden overdag niet aan m'n vetten kom. Ik heb overdag te weinig tijd om al m'n voer naar binnen te werken. Voor mij is het een praktische oplossing die werkt om genoeg binnen te krijgen. Genoeg binnenkrijgen is bij de meeste het probleem. Ik meen het ook als ik zeg dat iemand die geen 120 bankdrukt geen moer voorstelt, die heeft tot die tijd gewoon te weinig gevreten.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostJij mag best van alles hopen dynamix. Ik hoef me tegen niemand te verantwoorden en kan zelf goed vooruit gaan met trainen, soms probeer je dan wat mee te geven aan een ander conform mijn eigen visie. Dat mensen het er niet mee eens zijn of er dieper op in willen gaan zal me een worst wezen. Ik ga niet alles uitleggen wat ik hier neerzet.
Het meest geschikte moment is dan voor het slapen gaan omdat vetten traag verbranden. Hiernaast ook dat ik met alleen maaltijden overdag niet aan m'n vetten kom. Ik heb overdag te weinig tijd om al m'n voer naar binnen te werken. Voor mij is het een praktische oplossing die werkt om genoeg binnen te krijgen. Genoeg binnenkrijgen is bij de meeste het probleem. Ik meen het ook als ik zeg dat iemand die geen 120 bankdrukt geen moer voorstelt, die heeft tot die tijd gewoon te weinig gevreten.
Jammer dat je alleen uitspraken doet zonder ze te onderbouwen. Ik dacht dat we juist hier zaten om van de ander te leren.. Ook al zou het niet kloppen wat je zegt, dan leer jij ook weer bij Mooi toch!
Beetje onzin verhaal en respectloos naar andere serieuze sporters om aan te geven dat je niets voorstelt als je geen 120 drukt.
Genoeg beginners die keihard knallen en goed eten en die jou wat weten bij te leren. Ook al drukken ze dan geen 120.
Groetjes van een 120+ bankdrukkert.
Comment
-
Ik zeg dat ik het niet hoef te onderbouwen en onderbouw het vervolgens zodat jullie weer een stukje verder geholpen zijn. Je stelt inderdaad geen moer voor als je geen 120 bankdrukt. In deze sport gaat het wel om de gewichten.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostIk zeg dat ik het niet hoef te onderbouwen en onderbouw het vervolgens zodat jullie weer een stukje verder geholpen zijn. Je stelt inderdaad geen moer voor als je geen 120 bankdrukt. In deze sport gaat het wel om de gewichten.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Wel eens dat filmpje gezien van die gevangenen die 3x zo breed zijn als jij? En die trainen alleen met behulp van elkaar en zonder gewicht. Met weinig gewicht en een goede mind muscle connection kom je, mits je het echt goed doet, ook een heel eind.
Comment
-
Ook als je voor massa traint stel je geen moer voor als je geen 120 kan banken.. kom op, na een jaar, max 1,5 jaar trainen zit je op de 120.. Als dat niet lukt doe je wat verkeerd. Dat zielige gejank over genen ben ik ook zo zat, het zijn altijd de ventjes die geen moer eten en alleen maar isolatieoefeningen doen. Ik snap ook de discussie niet: Willen de smalle mannen onder ons dan erkenning voor hun 'harde' werk terwijl ze het gewoon niet snappen? Ik zou blij zijn met zo'n openbaring. Als niemand je verteld dat je iets verkeerd doet verander je ook nooit wat.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Haha ja , hij wou gewoon even kwijt dat merendeel hier gewoon geen reet voorstelt !
Originally posted by adon1s View PostOok als je voor massa traint stel je geen moer voor als je geen 120 kan banken.. kom op, na een jaar, max 1,5 jaar trainen zit je op de 120.. Als dat niet lukt doe je wat verkeerd. Dat zielige gejank over genen ben ik ook zo zat, het zijn altijd de ventjes die geen moer eten en alleen maar isolatieoefeningen doen. Ik snap ook de discussie niet: Willen de smalle mannen onder ons dan erkenning voor hun 'harde' werk terwijl ze het gewoon niet snappen? Ik zou blij zijn met zo'n openbaring. Als niemand je verteld dat je iets verkeerd doet verander je ook nooit wat.
Ow nee , jij hoeft niks te onderbouwen.
Regel 1 : Adonis heeft altijd gelijk.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostOok als je voor massa traint stel je geen moer voor als je geen 120 kan banken.. kom op, na een jaar, max 1,5 jaar trainen zit je op de 120.. Als dat niet lukt doe je wat verkeerd. Dat zielige gejank over genen ben ik ook zo zat, het zijn altijd de ventjes die geen moer eten en alleen maar isolatieoefeningen doen. Ik snap ook de discussie niet: Willen de smalle mannen onder ons dan erkenning voor hun 'harde' werk terwijl ze het gewoon niet snappen? Ik zou blij zijn met zo'n openbaring. Als niemand je verteld dat je iets verkeerd doet verander je ook nooit wat.
Comment
-
Kom ik aan als newbie.
Echt, al druk ik losse stang, zal me echt aan de kont roesten.
Zolang mn body progressie maakt ben ik tevreden!! Gewicht vind ik een leuke bijkomstigheid!
Je bent wel lekker kort door de bocht..... En onderbouwt niks. Waarom moet iemand 120+ drukken om goed te zijn?In between obsessed periods
Comment
-
Lekkere offtopic discussie hier... Adonis, ik bench ook geen 120 (oefening ligt me niet) maar ik dumbell press wel 40 kg de arm, shoulder press met dumbell 34 de arm. Stel ik dan ook niets voor? Beetje onzinnige, off-topic reacties van je. Daarnaast is het ook niet respectvol naar andere, beginnende sporters op dit forum.
Om terug te komen op mijn on-topic vraag. Vetten is de avond is dus oke. Als de meerderheid het hier mee eens is, is het handig dat een moderator de sticky aanpast aangezien beginnende sporters hiermee op het verkeerde been worden gezet.
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostKom ik aan als newbie.
Echt, al druk ik losse stang, zal me echt aan de kont roesten.
Zolang mn body progressie maakt ben ik tevreden!! Gewicht vind ik een leuke bijkomstigheid!
Je bent wel lekker kort door de bocht..... En onderbouwt niks. Waarom moet iemand 120+ drukken om goed te zijn?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-