Cutten of bulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten of bulken?

Beste mede-members!

Zit een beetje met een dilemma! Ik ben de laatste maanden behoorlijk onder onderhoud gaan eten om mijn BF te verlagen, en dit is aardig gelukt moeten ik zeggen. Ben nu van 19% na rond de 14% gegaan met de FB-schema, maar helaas ook redelijk wat in massa teruggegaan.

Nu ga ik starten met het UB/LB schema van Dynobet en zou dus voornamelijk willen focussen op massa maar niet terugvallen richting de 20% BF.

De komende 4-5 maanden kan ik vol gas 4 dagen per week trainen daarna verwachten wij ons eerste kind en zal het trainen waarschijnlijk minder gaan worden.

Wat is jullie idee? Nu 4 maanden bulken en cutten op het moment dat ik even tijdelijk terugga naar 2-3 per week trainen?

Actuele stats: 1.88 M, 82 KG, 14-15% BF

Thanks!

Lijkt mij een prima idee.

Comment

Ik zou op 14% niet gaan bulken en ieder ander zal dat hier ook adviseren.
      laatste maanden onder onderhoud en dan maar 5% kwijt en flink wat massa. Sorry, maar dan heb je de cut toch echt gigantisch verkeerd aangepakt man.
      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Chefferson View Post
        Beste mede-members!

De komende 4-5 maanden kan ik vol gas 4 dagen per week trainen daarna verwachten wij ons eerste kind en zal het trainen waarschijnlijk minder gaan worden.

Thanks!
        Maestro, ik heb er 2 en de derde in aantocht. Geloof me, kan best hor :-)

Comment

Schema1.1.xls

Heb besloten voor een "clean" bulk schema te gaan. 200-300 boven onderhoud op traindagen en ik skip het brood en de pindakaas op rustdagen. Ben benieuwd naar de tips/opmerkingen!

Comment

Na 4-5 maanden zit je waarschijnlijk al op 20% vet. Beter even doorcutten tot 10%.

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
              Maestro, ik heb er 2 en de derde in aantocht. Geloof me, kan best hor :-)
              Haha ook bij de eerste? We gaan het zien Gefeliciteerd!

Comment

[ATTACH]19457[/ATTACH]

Heb besloten voor een "clean" bulk schema te gaan. 200-300 boven onderhoud op traindagen en ik skip het brood en de pindakaas op rustdagen. Ben benieuwd naar de tips/opmerkingen!
                Zie het schema hierboven!

Comment

Zie het schema hierboven!
                  Ik vind je vet wat laag en eiwit wat hoog. Ik zit op 83 v (mijn gewicht) en ongeveer 180 eiwit (2,5 keer mijn vvm). Rest carbs.

Comment

Dus bijvoorbeeld tonijn skippen en makreel toevoegen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X