Cutten, zwaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mushrambo View Post
    Dus als ik eiwit opvoer en kh wat naar beneden breng en hetzelfde kcal totaal binnenkrijg als dat ik met minder eiwit en meer kh had, verlies ik dus kilo's?
    Ja maar dit is vrij marginaal hoor. Daarnaast kun je beter gewoon je eiwitten vast zetten en met je kh het verschil bepalen. Het heeft namelijk niet echt een praktisch voordeel.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dus als ik eiwit opvoer en kh wat naar beneden breng en hetzelfde kcal totaal binnenkrijg als dat ik met minder eiwit en meer kh had, verlies ik dus kilo's?
      Kilo's niet. Verschil is circa 20- 35%.

Edit: wat visliefhebber hierboven zegt.

Comment

Als je je KH innamen verlaagt verlies je ten eerste al vocht. KH en vocht vasthouden gaan hand in hand dus als je je KH verlaagt verlies je dus ook vocht. En niet elke kcal is dezelfde kcal eiwit/kh/vet zijn 3 totaal verschillende stoffen die ieder een andere uitwerking hebben op het lichaam.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
          En niet elke kcal is dezelfde kcal eiwit/kh/vet zijn 3 totaal verschillende stoffen die ieder een andere uitwerking hebben op het lichaam.
          Wil je nu zeggen dat 100 kcal aan eiwitten anders is dan 100 kcal aan vetten?
          Ik doe een gok

Comment

Verschillende stoffen .

Comment

Als je je KH innamen verlaagt verlies je ten eerste al vocht. KH en vocht vasthouden gaan hand in hand dus als je je KH verlaagt verlies je dus ook vocht. En niet elke kcal is dezelfde kcal eiwit/kh/vet zijn 3 totaal verschillende stoffen die ieder een andere uitwerking hebben op het lichaam.
              Vocht is niet interessant, wat wil je er nou mee zeggen? De rest wat je zegt overigens ook niet, slaat werkelijk nergens op. Probeer het eens opnieuw. Hmmm nee doe dat maar niet nu ik erover nadenk.

Hoe is het met de supplementen business?
              Last edited by pescatore; 27-03-2015, 19:45.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Snap je het nou echt niet Pren, ben je echt zo dom ? Wat is zwaarder een kilo veren of een kilo lood?

Comment

Een kilo lood.
                  En om dat te bewijzen kom jij van de week bij mij op visite.
                  Dan gooi jij een kilo veren op mijn hoofd en ik een kilo lood op de jouwe
                  Nee dit is geen verkapte bedreiging

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Een kilo lood.
                    En om dat te bewijzen kom jij van de week bij mij op visite.
                    Dan gooi jij een kilo veren op mijn hoofd en ik een kilo lood op de jouwe
                    Nee dit is geen verkapte bedreiging
                    Ok, ik zeg niet wanneer ik kom. Ik ben er opeens

Comment

Originally posted by Pren View Post
                      Yes eiwitten zullen minder snel opgeslagen worden als vet dan vetten. Spieren bouw je met eiwitten niet met vetten. Is gewoon logisch

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Vocht is niet interessant, wat wil je er nou mee zeggen? De rest wat je zegt overigens ook niet, slaat werkelijk nergens op. Probeer het eens opnieuw. Hmmm nee doe dat maar niet nu ik erover nadenk.

Hoe is het met de supplementen business?
                        Vocht is niet interessant ? In een cut zeker wel ja. Het vasthouden van vocht verpest je shape. Maar goed als jij dat niet zo vind dan mag dat

Comment

Yes eiwitten zullen minder snel opgeslagen worden als vet dan vetten. Spieren bouw je met eiwitten niet met vetten. Is gewoon logisch
                          https://www.youtube.com/watch?v=620nI07DHDw

Comment

Vocht is niet interessant ? In een cut zeker wel ja. Het vasthouden van vocht verpest je shape. Maar goed als jij dat niet zo vind dan mag dat
                            Oh mijn god het is daadwerkelijk niet mogelijk met je te communiceren Je snapt gewoon vrijwel niks, dan wordt het gewoon heel moeilijk. Daarom maar heb ik lang gedacht dat je een troll was maar je bent daadwerkelijk gewoon heel... mja.... anders

Comment

@bigdude: Koolhydraten binden zich aan water (glycogeen) en dit wordt opgeslagen in spieren en lever. Koolhydraten zorgen er dus inderdaad voor dat je vocht vasthoud IN JE SPIEREN. Ze zorgen dus voor een betere shape.

Waarom doen bodybuilders na een periode van lang diëten (om vet te verliezen) een extreme carb up? Juist om die spieren weer vol te laden met glycogeen (vocht met koolhydraten). Dus om er lekker hard en vol uit te zien op het podium. Als je teveel onderhuids vocht vasthoud (wat je shape verpest), heeft dit wellicht andere redenen.

Verder wordt er gepraat over calorieverbranding en begin jij uit het niets over vocht verliezen en shape verpesten. Daar ging de hele discussie niet over. Raar dat je daar zomaar over begint uit het niets.

@mushrambo: Stel je vervangt 50g koolhydraten (200 kcal) voor 50g eiwitten (200 kcal). Bij de koolhydraten gebruikt je lichaam rond de 8% van deze 200 kcal om de energie eruit te halen en en bij eiwitten 25%. Netto maakt dit een verschil van 34 kcal. Het gaat dus om hele kleine verschillen.
                              Last edited by dynobet; 27-03-2015, 20:36.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X