Nieuw eetschema 100% ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Red

Klopt !

Aanvankelijk was ik idd. van plan om de slin pwo te zetten (sávonds dus), dit wordt vaker op amerikaanse boards zo gedaan. Nadeel is dan wel dat je heel veel kh moet nemen om er zeker van te zijn dat je tijdens je slaap geen lage suikerspiegel krijgt. Hier zie ik voorlopig maar even van af  (tot ik wat meer ervaring heb)en zal het alleen overdags zetten.

Als ik dus smiddags train gewoon pwo en als ik sávonds train zet ik het sóchtends. PWO is het beste, maar ik kan slechts 3X/week overdags trainen

Moet dan wel eea omgooien in mijn voedingsschema    

Alias Homer Simpson ...

Comment

wat doet insuline dan voorn super dingen??
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Jul. 13 2005,13:56)]wat doet insuline dan voorn super dingen??
        Insuline is eigenlijk een transporteur, Been. Probeer je bloed te zien als een vervoerder van stoffen naar o.a. je spieren. Je bloed is in een gewone kuur bijv. een fiat panda. Insuline in een kuur maakt van die fiat panda een enorme vrachtwagen met oplegger. Daardoor groei je werkelijk als kool, maar bij verkeerd gebruik word je moddervet of raak je in een coma.

@100%: zorg dat je in je portemonnee aanwijzigen bij je hebt, voor het geval je onwel wordt!!!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 13 2005,14:04)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Jul. 13 2005,13:56)]wat doet insuline dan voorn super dingen??
          Insuline is eigenlijk een transporteur, Been. Probeer je bloed te zien als een vervoerder van stoffen naar o.a. je spieren. Je bloed is in een gewone kuur bijv. een fiat panda. Insuline in een kuur maakt van die fiat panda een enorme vrachtwagen met oplegger. Daardoor groei je werkelijk als kool, maar bij verkeerd gebruik word je moddervet of raak je in een coma.

@100%: zorg dat je in je portemonnee aanwijzigen bij je hebt, voor het geval je onwel wordt!!!    
          Goeie tip Sym, ben ook al een lijstje aan het maken voor m´n meissie !

Grtz
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 13 2005,14:04)]
            Originally posted by [b

thx voor de goeie uitleg

kan je er wel goed gedoseerd mee omgaan dan of is het altijd riskant?
            Who's the Chef

Comment

Het blijft altijd riskant maar met goede begeleiding zijn de risico`s een heel eind te beperken.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het is ook aan te raden om wat dextro tabletten op zak te hebben voor het geval je onwel wordt. Door deze in gevallen van nood te nemen kan je een hypo (te lage bloedsuikerspiegel) voorkomen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

o my god!!!! dit ga ik even heel goed volgen.
                  laat alles horen hoe het gaat he 100%!
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 13 2005,17:05)]Het blijft altijd riskant maar met goede begeleiding zijn de risico`s een heel eind te beperken.

Greets...
                    neem aan dat je er wel het een en ander aan AS bij moet nemen voor effect??

dus als ik het goed begrijp
                    je neemt bijv D-boll en insul dat je dan harder gaad als alleen D-boll?
                    Who's the Chef

Comment

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (neorej @ Jul. 21 2005,16:24)]

Comment

Comment

Ja ga jij nu ********* ook weer beginnen?!

Comment

insuline zware shit 100% ben benieuwd hoe je volledige kuur eruit gaat zien.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (punani @ Jul. 21 2005,17:38)]insuline zware shit 100% ben benieuwd hoe je volledige kuur eruit gaat zien.
                                Sorry voor delate reactie, maar de "kuur" zal slechts uit slin,HCA,creatine en kynoselen bestaan.

Dit om een niet androgene brug naar mijn volgende kuur te slaan.

Ik zie het dan ook niet als een echte kuur, maar meer als een middel dat er voor moet zorgen dat ik niets verlies tussen de kuren, met misschien een kilootje xtra.

Slin-only is nl. wel anabool, echter icm as onstaan pas de "schokkende" resultaten.

Deze keer gebruik ik ook meer om te kijken hoe ik er op reageer, dit gaat natuurlijk beter zonder as.

Mocht ik er goed tegenkunnen/op reageren, dan overweeg ik het ook te gebruiken 3wkn op/3wkn af tijdens mijn volgende kuur 04/06. Als dat geen kilos opleverd weet ik het niet meer

Volgende week krijg ik het binnen duss.... ff geduld nog

Grtz Sjoerd,

Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X