Drinken wat wel en wat niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Hoe werkt die regel precies?

Best lastig om uit te leggen
    *zoekt ondertussen heel internet af als hangaround googleloog*
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Best lastig om uit te leggen
      *zoekt ondertussen heel internet af als hangaround googleloog*
      Ik ben benieuwd Rain :P
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by Molenberg View Post
        In het algemeen drink ik alleen water en koffie. Maar toch vind ik het wel eens lekker iets van fris te drinken. Bij crystal clear is het al helemaal een vraag omdat dat als water gezien word op de markt. Als ik cola zero drink tel ik dit nooit mee aan de 2L vocht die ik drink op een dag. Ook koffie tel ik niet mee.

Zou ik crystal clear nu wel als vochtinname mee kunnen tellen als ik bijvoorbeeld 1,5l kraan water drink en 0,5l crystal clear kan ik dat dan als 2 liter water zien?
        Ik tel het in ieder geval gewoon mee. Vocht is vocht voor mij in jouw voorbeeld
        Food is an important part of a balanced diet.
        ~Fran Lebowitz

Comment

Ik zou dingen als crystal clear ook wel als vocht meetellen. Het bestaat voor het grootste gedeelte toch echt uit water. Al is het niet de gezondste optie, is het gewoon vocht idd.

Comment

meningen zijn dus een beetje verdeeld. Mij lijkt ook dat crystal clear als water gezien kan worden. Annuwel je daar natuurlijk geen 2l van op een dag moet drinken.

Comment

Tsja crystal clear is water met wat smaakstoffen, maar dat is cola (zero) ook..
              Als jij tevreden bent met 1,5 l water en 0,5 l crystal clear is het toch goed?
              Ik zou er niet zo moeilijk over doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X