Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie dat veel mensen hier kippewit op hun boterham eten, aangezien ik vegetarier ben zoek ik naar andere dingen voor op de boterham, die niet te veel vetten bevatten en rijk zijn aan eiwitten.
Iemand suggesties?
"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
pindakaas.. verder kan ik me niet egt iets bedenken. Ik denk dat je als vegatarier bijna alle eiwitten moet halen uit noten, pindakaas, kaas of kwark..
In jouw geval is 'combineren' uitermate belangrijk. Dit zal of zou je als vegetariër beten (moeten) weten dan ik. Als je wel zuiveleiwitten en eieren consumeert, zullen deze producten een vrij belangrijk aandeel van je proteïnenopname uitmaken. Verder bevatten noten vrij veel eiwitten maar zijn ze doorgaans arm aan het aminozuur methionine. Door combinatie met bepaalde graanproducten wordt dit tekort gecompenseerd en krijg je wel een volwaardige eiwitbron zij het dat de eiwitten minder beschikbaar blijven dan degene uit pakweg vlees/vis. Aminozuren kunnen slechts zeer beperkt als dusdanig in het lichaam gestockeerd worden, daarom is niet enkel 'variëren' voor een vegetariër maar eveneens dus 'combineren' zo belangrijk.
vis eet ik niet, eieren en zuivel dan weer wel
Ik probeer idd zoveel mogelijk uit men voeding te halen en dan bijvullen met shakes.
Die hutenkase ga ik is voor kijken, weet niet echt wat ik me erbij moet voorstellen
"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment