Bulkschema Santino88
Collapse
X
-
Mooi schema Santino.
Je ontbijt zou ik iets hebben aangepast. (geen kritiek hoor bro, want het zijn maar details)
Havermouteiwitten, onafgezien van het feit dat hun bw niet zo hoog is, worden niet zo snel opgenomen. En melk is dan ook nog qua eiwitgehalte 80 % caseïne en 20 % wei en dus relatief traag opneembaar.
Maaltijd 2 en 3 had ik omgewisseld.
Je totaal eiwitgehalte lijkt me ook hoog maar weet je stats niet meer.
Grtz
-
Het ziet er idd keurig uit en je bent er duidelijk goed op vooruit gegaan.
Vind echter de eiwitten wel absurd hoog zitten, de hoeveelheid kcal is al een flinke belasting voor je lichaam en met zoveel eiwit maak je het nog een stuk erger. Ben er dan ook zeker van dat je met eenzelfde soort schema maar hoger in koolhydraten en lager in eiwit hetzelfde had kunnen bereiken, wellicht een idee om daar alsnog iets aan te sleutelen want de eiwitten zitten zelfs met je nieuwe stats nog erg hoog.
Qua opzet is het absoluut een goed en duidelijk doordacht schema.
Comment
-
Bedankt Shanna
----------------------------
Verhoudingen
Ei : 25%
Kh : 47%
Vet : 26%
2% verloren gegaan in komme getallen
Verhoudingen zijn eigenlik niet echt belangrijk in dit schema aangezien ik toch al ver over m'n basisbehoefte zit met alles.
Comment
-
En dat is gelijk een beetje het probleem hè.
Als je die verhoudingen zo ziet lijkt er weinig mis mee, maar doordat je zo enorm ver over je behoefte heen zit wordt de hoeveelheid eiwit per kg lichaamsgewicht toch vreselijk hoog. En daar kan je lichaam niets mee, is alleen maar een hogere belasting.
Voor een naturel is 3 gr per kilo lichaamsgewicht al érg veel, ga jij nog een eind overheen als ik me niet vergis?
Comment
-
Originally posted by Santino88@Bocca : mijn ontbijt is idd KH gericht. Ik had er bv nog wat whey kunnen bij nemen.
Zeker voldoende water drinken in elk geval.
en nogmaals, een mooi opgesteld schema, al goede comments van je gelezen en toffe pics,
mooi bezig Santino!
grtz
Comment
-
Knap schema kerel, maar als ik dat zo zie moet ik eens dringend mijn eigen schema maken want ik eet nog een pak meer als jij, en ik die dacht dat ik altijd te weinig at.
Maar knap gedaan kerel, je ziet dat je deftig met de sport bezig bent
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment