probleempje 15 kilo te zwaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Speed? junkie.... heb liever sos weet je toch

Nee na mn kuur heb ik nog wel gewoon getraind alleen ben weer van baan veranderd en loop nu weer ploegen en moet daar echt weer helemaal inkomen en had daarom echt totaal geen zin en had het te druk met andere dingen.
    Allemaal mooie smoesjes he
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hehe maar speed werkt beter voor vetverbranding!!
      Eigenlijk vind ik speed maar niks ik word er irritant opgefokt en paranoide van doe mij maar een lekker xtctje dat is altijd wel lachen.
      En op zn tijd een paar plofjes is fijn:P
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hou is op mafketel moet afvallen wil niet dood.... ben net 11 dagen nuchter
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Nu ja als je doodgaat ben je iig wel al wat lichter
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

paardelul

Comment

en dan zie je het licht!
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

xtc is wel leuk maar de dagen erna zijn fucked.
                met wat ghb gaat het beter naar dan nog.

verder zijn het inderdaan gewoon smoesjes maar je blijft een rotterdammer dus wat wil je

Comment

En jij blijft een vervelend kutventje maar daar moet ik je moeder op aanspreken

Comment

Originally posted by red View Post
                    Ik ga onze vrienden in het blauw versterken
                    Who's the Chef

Comment

catabolisch voedsel

je kan ook veel catabolisch voedsel is het omgekeerde van anabolisch

zoals tomaat komkommer spinazie als het maar minder dan 20 kcal per 100gr heeft.
                      het lichaam verbruikt ong 25kcal voor het verwerken van 100 gr voedsel
                      als je dus veel catabolisch voedsel eet val je meer af dan wanneer je niks eet(theorie van Lindlhar (Gaat denk ik wel ten koste van spiermassa)

Comment

Je zit nu al op een dieet van 1600kcal? Dan zit je heel ver onder je dagelijkse behoefte. Ik denk niet dat dat de juiste manier is. Als je ver onder je dagelijkse behoefte gaat zitten dan gaat het lichaam uit alle kracht proberen je vet vast te houden. Dat is de overlevingsdrang van het lichaam. Je zult dus wel wat meer moeten gaan eten om je stofwisseling hoog te houden. Zonder een goede stofwisseling gaat het niet zo snel lukken om 15 kilo af te vallen.
                        Dus meer eten en meer bewegen. Misschien zou je eens kunnen kijken hoe lang clen in je bloed blijft zitten. Anders zou clen een goede optie zijn.
                        Maar een extreem laag kcal dieet zal niet werken. In het begin lijkt het hard te gaan, maar dat is voornamelijk vocht wat je verliest. Dit omdat glycogeen zich als voorraad vormt in je spieren met de benodige hoeveelheid vocht. Als de voorraden leeg trekken lijk je dus af te vallen.

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als je ervaring met kuren hebt, moet je eens naar Dnp zoeken. Een erg link goedje, maar je kunt wel VERSCHRIKKELIJK veel vet afvallen(en echt enkel vet) in korte tijd zonder dieten. In 14 dagen kun je zoon 10 kilo vet verliezen, zeker op jou gewicht en bf.

Dan nog wat trukjes die bodybuilders en vechtsporters gebruiken om hun gewichtsklasse te halen zoals een sodium cycle, no-carbs dieetje en hydroxycut en je zit rond de 14 kilo af op 1 maand.

Nadeel is dat je het maar maximum 14 dagen kan nemen, anders worden de bijwerkingen gevaarlijk.
                          Last edited by Genjuro; 26-01-2007, 19:57.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Dnp? ik wil nog niet dood vriend

Comment

Originally posted by red View Post
                              Dnp? ik wil nog niet dood vriend
                              Mits je er genoeg over weet is de kans op overlijden vrijwel nihil, minder dan clenbuterol zelf. Ik heb al enkele gebruikers(waarvan een Belgisch Kampioen BB) mogen aanschouwen op erg hoge doseringen (800mg per dag voor 2 weken) en ze zijn er levend en serieus afgevallen uitgekomen. 5-6% bodyfat op 2 weken is geen uitzondering dan.

Beginners kunnen beter wel niet boven de 400mg per dag gaan
                              the one and only tabata overlord

Comment

afvallen

hey

15 kilo in twee maanden moet wel lukken met goede voeding kom je er wel .Als ik streng voor me zelf ben lukt dat wel .Belangrijk is gewoon om de 3 uur wat eten liefst eiwit rijk voor de spiertjes en gewoon blijven sporten heb zelf een hekel aan cardio dus dat schiet er wel eens bij in .Ik zit nu gemiddeld op zo'n 5 tot 7 kilo per maand en mijn vvm stijgt zo,n 1 kilo per twee maanden en dan neem ik gewoon in het weekend ook een paar biertjes en een keer snacken

succes patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X