Kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Broes

Gewoon een blender gebruiken van 400 Watt of meer (deze kan ook ijsblokjes hakken). Alles wordt pap.

@ Ijsblok

Wij hebben grote industriele vriezers. We hebben een winkel aan huis. Oneerlijk, ik weet het..hahaha!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ophaler daar komt de aap uit de mouw is zeker oneerlijk wij moeten het doen met 2 kleine vriezertjes wat al vol gestopt is met troep van de andere huisbewoners
      dan vries ik ze maar in bij mijn baas daar kan je teminste in verdwalen in die vriezer (is een bakkerij) hij zal gek opkijken als hij opeens ingevroren fruit ziet liggen
      Calisthenics / Street workout

Comment

Haahahahaha! Tja die zal raar opkijken! Ik heb nou eenmaal mazzel met de voordelen die een winkel biedt. Ik heb altijd beschikking over een enorme voorraadkast

Comment

ik heb altijd vooraad medicijnen want mams werk bij ziekenhuis enzo en ze heeft vaak nog meeste in d'r koffertje zitten maarja heeft niet egt veel zin om dat te gebruiken
          en stief vader werkt in steentjes dus dat smaakt ook niet echt lekker

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            ik heb altijd vooraad medicijnen want mams werk bij ziekenhuis enzo en ze heeft vaak nog meeste in d'r koffertje zitten maarja heeft niet egt veel zin om dat te gebruiken
            en stief vader werkt in steentjes dus dat smaakt ook niet echt lekker
            Wel goed voor je hoor, ik eet regelmatig steentjes, daar heb je wel eens last van tijdens het plassen, van die stenen...

Comment

jij hebt het geloof ik over niersteentjes.
              heeft mijn broertje toen hij nog geen half jaar oud was gehad en normaal hebben oudere mensen er last van maar hij had het als baby

Comment

ik zal blij zijn als ik het grootste deel van mijn leven geen medicijnen nodig heb!

Comment

Deze kwarkshake maak ik 2X daags
                  (bij het opstaan en in de vroege namiddag)
                  Alles in de blender pleuren:
                  ca. 100 gr kwark
                  1 klein potje magere yoghurt (natuur)
                  1 banaan OF 4 gewelde gedroogde abrikozen
                  3 soeplepels gemalen noten (wal, amandel, hazel)
                  Aanvullen voor supergroot glas met haver-, soja- of rijstmelk
                  Eventueel (wanneer banaan) 1 sl magere cacao
                  (Liefst allemaal bio)
                  I.p.v. cacao doe ik vaak een maatje whey gainer
                  Verslavend!!! én een perfecte, gezonde combinatie!

Comment

Originally posted by pirre View Post
                    Deze kwarkshake maak ik 2X daags
                    (bij het opstaan en in de vroege namiddag)
                    Alles in de blender pleuren:
                    ca. 100 gr kwark
                    1 klein potje magere yoghurt (natuur)
                    1 banaan OF 4 gewelde gedroogde abrikozen
                    3 soeplepels gemalen noten (wal, amandel, hazel)
                    Aanvullen voor supergroot glas met haver-, soja- of rijstmelk
                    Eventueel (wanneer banaan) 1 sl magere cacao
                    (Liefst allemaal bio)
                    I.p.v. cacao doe ik vaak een maatje whey gainer
                    Verslavend!!! én een perfecte, gezonde combinatie!
                    waarom maar 100 gram kwark lijkt me een beetje weing.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      waarom maar 100 gram kwark lijkt me een beetje weing.
                      Klopt ... verkeerde inschatting, want ik gooi er de kwark in vanuit een grote pot. Ik weeg zelden iets af. Dus doe maar 150 - 200gr. Vooral de combinaties zijn belangrijk bij dat soort shakes.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        de sterkste ophaler, zit de vriezer vol met fruit of heb je er ook nog een apparte laa in voor je kippetje en andere vis/vlees?
                        wij zijn met ze 5e sinds kort hier in huis en hebben al 2 volle vriezers vol staan met van alles en nog wat laat staan als ik jou fruit collectie er bij stop
                        kan ipv. kwark ook magere yoghurt of iets anders?

2 grote of 2 van die kleine?:P wij hebben 1 grote met stuk of 6 lades, XD

maar ik doe meestal kwark met een goed rijpe banaan, heerlijk! of je kan ook je shake ff uurtje laten staan of 2, dan gaat de banaan ook super rijpen en word hij ook mieren zoet.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          2 grote of 2 van die kleine?:P wij hebben 1 grote met stuk of 6 lades, XD

maar ik doe meestal kwark met een goed rijpe banaan, heerlijk! of je kan ook je shake ff uurtje laten staan of 2, dan gaat de banaan ook super rijpen en word hij ook mieren zoet.
                          Ik heb 2 grote diepe industriele vriezers van 3 meter lang en 1 meter diep. Daar kan ik veel voer in kwijt hahaha!

Voor wat betreft de banaan, ik hou niet zo van banaan. Die moet ik steeds opboeren.

Comment

Ik kan ook niet tegen banaan voor het slapen gaan, dan kan ik niet slapen.

Comment

Dus ff ontopic.. savonds voor het slapengaan is fruit in de kwark okay!? Ik vind kwark los zoo smakeloos.. het is wel lekker dik daar is niks mis mee! Ik heb die van melkan (Deka Markt) En dis is best lekker.. nog andere suggesties merken?
                              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                                Dus ff ontopic.. savonds voor het slapengaan is fruit in de kwark okay!? Ik vind kwark los zoo smakeloos.. het is wel lekker dik daar is niks mis mee! Ik heb die van melkan (Deka Markt) En dis is best lekker.. nog andere suggesties merken?
                                Geen fruit in dumpen. Gewoon naturel is echt het beste.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X