ik kies bewust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pink View Post
    Twee waterijsjes doet nog niet zoveel, we moeten het wel goed aanpakken. Magnum Supermegadeluxealmondbelgianchocolate of hoe heet het. En dan een fimpje maken van hoe je het langzaaammmm en overdreven op eet en het dan op die huisvrouwensite posten. Gegarandeerde ban binnen 3 minuten?
    het Mars dieet? Hele dag door mars drankjes of mars op boterham, of mars zo tussen door en wat glazen sinasappelsap

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
      Ik vermoed dat Kimo iemand van hier is?
      kimbo was ik, beetje zonde gelijk gebanned terwijl ik het vrij schapelijk hield.
      He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by Morocius View Post
        kimbo was ik, beetje zonde gelijk gebanned terwijl ik het vrij schapelijk hield.
        Keep it sheep

Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
          allemaal zooi, niet naar kijken.. was laast ook op tv bij "kassa" consumentebond programma, unilever en andere producenten kunnen gewoon rechten van het "ik kies bewust logo" kopen zodat ze het op het product mogen plakken, het moet wel voldoen aan een paar regels, zoals minder kcal.. dat kan dan wel zijn maar dan zit het vol met zoetstoffen zoals aspartaam en dat is nog ongezonder! en zo hebben allemaal dingen die ze uithalen..
          Sterker nog, men moet een bepaals percentage betalen over de omzet van het product. Zo werkt dat allemaal. Het is marketing.

Recent nog op tv gezien, een appelboer de pure appelsap maakt. 100% appel met klokkenhuis en al. 100% sap dus. Hierdoor valt hij onder de sappen en niet onder de dranken. Hij krijgt geen kies keurig logo. Dit wordt mogelijk als hij er een chemisch stofje toe voegt zodat het binnen de regels van kies bewust valt. Ohja, en even 5000 euro betalen om het logo te mogen dragen. Er wordt een heleboel geld verdiend aan dat logotje mensen. Laat je dus niet van de wijs brengen. Unilever koopt het logo gewoon.. testje hier testje daar.. en ókey' weer een kies bewust artikel op de markt. Tjakatjing!

Daarom zijn ze er in de europeese uni hier ook mee bezig. Het is een doorn in het oog omdat bedrijven het misbruiken. Er gaat een nieuw systeem aan komen dat je kan vergelijken met een stoplicht. groen oranje rood. In kleuren staat aangegeven wat er in zit, waardoor iedere consument zelf wel kan begrijpen of het goed of slecht is. Groen is uiteraard goed, rood zijn de slechte stoffen.

Dit is niet het juiste plaatje, ik kan hem even niet vinden. Maar het lijkt er op:
          Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
          Fitness rookie!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X