Powershake wanted

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

3 koppen magere melk
    ½ kop room
    2 rauwe eieren
    4 eetlepels weight gainer poeder
    1 banaan
    2 theelepels lecithinegranulaat

Voedingswaarden
    Calorieen 1350kcal
    Proteine 58g
    Koolhydraten 147g
    Vet 58g

jammie
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by jake22 View Post
      DSO,

Is het niet zo dat die volle melk, de whey opname, vertraagd?
      Volgens mij heeft Atta al meerdere malen uitgelegd dat dat niet zo is. De eiwitsynthese wordt bevorderd door een hogere kcal inname na de training. Vandaar dat volle (choco)melk zo goed werkt. Vraag hem zelf maar naar het artikel.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Zoek het nou eens op ouwe. Dan praten we weer.
        neu... Ik laat deze eer helemaal aan 'De sterkste ophaler' over.
        Hij heeft zo'n grote mond, dat hij vast met al zijn kennis mij uitgebreid tot in de details toe kan vertellen waarom ik het niet goed heb
        (niet om te stangen ofzo maar goed)
        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
          neu... Ik laat deze eer helemaal aan 'De sterkste ophaler' over.
          Hij heeft zo'n grote mond, dat hij vast met al zijn kennis mij uitgebreid tot in de details toe kan vertellen waarom ik het niet goed heb
          (niet om te stangen ofzo maar goed)
          Kerel. Ik ben niet degene die je om voedingsadvies moet vragen omdat het mij geen moer interesseert. Ik hoef geen laag BF. Voor al je vragen over voeding kun je bij Atta zijn. Die is op dat gebied expert.

Comment

joker = epic fail irl

Comment

Mijn ontbijt power shakes:

1. 50gr whey en water

2. 50gr whey, 75gr havermoutvlokken, 500ml halfvolle melk

3. 50gr whey, 50gr brinta, 500ml halfvolle melk, 125gr ongeklopte slagroom

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Kerel. Ik ben niet degene die je om voedingsadvies moet vragen omdat het mij geen moer interesseert. Ik hoef geen laag BF. Voor al je vragen over voeding kun je bij Atta zijn. Die is op dat gebied expert.
                Eest zeg je dat ik een drol ben en lach je me uit omdat ik het fout hebt.
                en later zeg je dat ik het bij iemand anders moet vragen omdat jou geen moer interesseert ?

hoe fail is dat, iemand uitlachen is natuurlijk altijd makkelijk.
                Maar vertel zelf dan ook de reden waarom degene het fout heeft, en als je dat niet kan, hou dan je mond

Originally posted by Posseltje View Post
                joker = epic fail irl
                bij jou precies hetzelfde...
                je hebt al 2 debiele post's geplaatst in 1 topic. knap hoor. puik werk!
                Ga je nou ook iets vertellen wat leerzaam is en waar ik en andere forum-leden wat van kunnen leren?
                of blijf je zo dom als de achterkant van een ezel gedragen?
                Last edited by _joker_; 19-06-2010, 10:18.
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by resike View Post
                  3 koppen magere melk
                  ½ kop room
                  2 rauwe eieren
                  4 eetlepels weight gainer poeder
                  1 banaan
                  2 theelepels lecithinegranulaat

Voedingswaarden
                  Calorieen 1350kcal
                  Proteine 58g
                  Koolhydraten 147g
                  Vet 58g

jammie
                  Wat is tza point van die magere melk als je er daarna room bij gaat mikken ?

En OT;

Ochtendshake;

600ml-800 volle melk
                  2 bananen
                  2,5 schep whey
                  150gr-200 havermout
                  3 eetlepels pindakaas
                  1 theelepel kaneel
                  1 scheut olijfolie
                  1 heel ei

Voedingswaarde;

Focking veel
                  Last edited by Yawgmoth; 19-06-2010, 10:20.
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

en later zeg je dat ik het bij iemand anders moet vragen omdat jou geen moer interesseert ?

Maar vertel zelf dan ook de reden waarom degene het fout heeft, en als je dat niet kan, hou dan je mond

Ik vind het behoorlijk fail dat je iets zegt, het vervolgens niet kunt onderbouwen en dan je gelijk wilt halen door te zeggen, dat een ander niet met bewijs aankomt zetten.

bij jou precies hetzelfde...
                    je hebt al 2 debiele post's geplaatst in 1 topic. knap hoor. puik werk!
                    Ga je nou ook iets vertellen wat leerzaam is en waar ik en andere forum-leden wat van kunnen leren?
                    of blijf je zo dom als de achterkant van een ezel gedragen?
                    Als jij dat nou ook eens deed.
                    Jij bent de gene die met iets aankomt zetten, dan moet je het ook kunnen onderbouwen. Dan moet je niet opeens aankomen zetten met "bewijs dan dat het anders is". We zijn geen christenen hier.

Comment

Je bent een drol ja. Dat is gewoon een feit die geen verdere verklaring nodig heeft. En ik hoef die statement niet te onderbouwen. Ik neem hem namelijk van Atta over en hij onderbouwt alles altijd stevig. Wil je een link naar het artikel dat jouw ongelijk bevestigd? Mail hem dan en hou op met miepen. Drol.

Comment

En ik hoef die statement niet te onderbouwen.
                        nee, want je kan het niet.
                        voortaan gewoon je mond houden als je er niks van af weet

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          Jij bent de gene die met iets aankomt zetten, dan moet je het ook kunnen onderbouwen. Dan moet je niet opeens aankomen zetten met "bewijs dan dat het anders is". We zijn geen christenen hier.
                          niemand vraagt aan mij of ik het wil onderbouwen.
                          ze gaan zich meteen gedragen als kleine kleuters en schelden andere uit.
                          lekker volwassen.

Comment

nee, want je kan het niet.
                            voortaan gewoon je mond houden als je er niks van af weet
                            HET INTERESSEERT MIJ NIET. Net zoals jij me geen bal interesseert. Punt.

Comment

HET INTERESSEERT MIJ NIET. Net zoals jij me geen bal interesseert. Punt.
                              ben jij een kloon van luppie of ben jij het zelf?

Comment

Vind je niet echt een fijne toevoeging op het forum joker, anders dan dat ik je avatar wel cool vind en het me verbaast dat die wel mocht terwijl die van mij veranderd moest worden, maar ach...
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X